Dodaj do ulubionych

Jak jeździ się po zmodernizowanej Warszawskiej?

04.12.17, 08:03
Czy jest ona bardziej funkcjonalna niż przed rewitalizacją?
Jaki był zatem cel inwestycji skoro w zasadzie nic się nie zmieniło?
A może się zmieniło?
Edytor zaawansowany
  • anonymous6 04.12.17, 14:27
    Moim zdaniem nie widać specjlanie różnicy. Gdy wjechałem na Warszawską 1.12 wieczorem to mnie własnie uderzyło........praktycznie żadnej różnicy:-(
  • tytus_andronicus 04.12.17, 18:37
    Bo wjechałeś wieczorem, nie zauważyłeś z powodu mroku pięknych zjazdów, pięknie przystrzyżonej zieleni?
    Utwardzonego pobocza. Przejedź się rano, od razu zmienisz zdanie kontrast pomiędzy tym co było a jest
    bije po oczach.

    Po za tym przygotuj się na nowe otwarcie jeżeli chodzi o s-7, idzie nowe.
    Tfu co ja piszę? nadchodzi nowa propaganda powróci robek.c oraz stefano bezjajeczny.

    --
    stop dla prywaty
  • jeser 04.12.17, 23:12
    tytus_andronicus napisał:
    > Bo wjechałeś wieczorem, nie zauważyłeś ,
    >
    > powróci ...... oraz stefano bezjajeczny.
    >
    Wieczorem w światłach reflektorów, szczególnie na wilgotnej jezdni wyraźniej widać wszelkie
    nierówności i partactwa na świeżym asfalcie.





    --
    www.facebook.com/Osiedle-Burak%C3%B3w-868240263236487/timeline/
    Gdy grabież staje się sposobem życia dla grupy ludzi żyjących w społeczeństwie, na przestrzeni czasu stworzą oni dla siebie system ?." Frédéric Bastiat
    www.facebook.com/NowyEkranLokalnyLubawa/photos/pb.343210925745448.-2207520000.1464990548./558921334174405/?type=3&theater
  • trewal 05.12.17, 08:58
    Jeździ się tak samo jak po "starej" ul. Warszawskiej. Nie ma kilku dziur i nierówności (szczególnie na wysokości POLMO), ale zobaczymy ile ten nowy asfalt wytrzyma, bo "końcówka" robót była wykonana w bardzo szybkim tempie i przy mało sprzyjających warunkach atmosferycznych. Z tego co pamiętam asfalt kładli w tych dniach gdzie temperatura była minusowa. Ja wiem, że są różne mieszanki asfaltu, ale ten miał być położony na przełomie sierpnia i września, a nie w grudniu, czy wykonawca wziął to pod uwagę ?
    A tak szczerze, jedyną widoczną zmianą jest wygospodarowanie nowego pasa do skrętu w lewo na stację tankowania gazu. Pomijam wszechobecny bur.. na trawnikach, chodnikach, wjazdach/wyjazdach i zatoczkach autobusowych.
  • jwc3 05.12.17, 11:26
    Jeździ się zacznie gorzej. Ulica Warszawska na znacznej długości została zwężona nawet o około 1,5 m w stosunku do starej nawierzchni. Pas do skrętu w lewo będzie służył kolejnemu centrum handlowemu, które ma wkrótce powstać na terenie dawnych zakładów drzewnych. Zapewne zostaną zainstalowane tam również światła.
    Niestety nasza władza kochana nie ma odwagi przerwać dalszych robót (zjazdy, dojazdy, ścieżki rowerowe, chodniki). Zima nie jest dobrym okresem na realizację tego typu zadań. Codziennie pada deszcz i śnieg. Grunt jest rozmoknięty. Na wiosnę trzeba będzie wszystko poprawiać. Łatwo to sprawdzić przy Rossmanie. Kilkanaście dni temu przeprowadzano rurę pod ulicą Warszawską. Chodnik po naprawie już się pozapadał.
  • 11chwilka 05.12.17, 11:14
    Trudno to nazwać modernizacją, bo nie zmieniono właściwie nic poza odbudową nawierzchni. To nie MODERNIZACJA to ODBUDOWA NAWIERZCHNI I NIC WIECE! Komuś w gminie zabrakło pomysłu i koncepcji, a mieszkańców najzwyczajniej nie zapytano. Bo, po co, burmistrz i jego grupa wie więcej. O przepraszam, zmieniono wysokość ulicy względem terenu, co pewne podniosło znacząco koszty budowy. A mieszkańcy mają z tego nic. Prościej i taniej było wylać kolejną warstwę asfaltu! Ruchu nie usprawniono, ba nawet pogorszono, zwężając szerokość ulicy i juz nie minie się kogoś, kto na chwilę przestaje czy manewruje. Nie wybudowano dodatkowego żadnego pasa do lewoskrętów, brak świateł, nadal brak kilku zatok autobusowych. Łuki zjazdowe nadal są bardzo ostre, a widoczności ścieżki rowerowej nie poprawiono. Trwają parce wykończeniowe, które miały być wykonywane we wrześniu, a w grudniu przy zerowych temperaturach ich, jakość będzie wątpliwa. A sprawa rozszerzenia ulicy w okolicach upadłego zakładu (stacja Propan butan) to już prawdziwy cyrk. Ulice rozszerzono na pusty prac! Komu się robi wspaniały prezent, nie mieszkańcom gminy i na pewno nie okolicznym mieszkańcom?

    --
    www.lomianki.info/
    www.youtube.com/watch?v=ljbEJ8t-Pyk
  • mamdomek 05.12.17, 12:19
    Ulica była rozkopana w celu położenia infrastruktury a nie żeby się nią inaczej jeździło. Było i jest po jednym pasie, co by się niby miało zmienić?
  • lilka2011 05.12.17, 23:03
    Prawdziwa rewitalizacja została wykonana za burmistrza Pszczołkowskiego, kiedy remontowany wtedy odcinek ulicy zyskal nowe elementy małej architektury, nowe latarnie, przemyslaną zieleń, gazony, kostkę granitową w zatokach autobusowych itp. Wyremontowana wtedy część Warszawskiej prezentuje sie naprawdę ładnie, zwłaszcza wieczorem, gdy samochodów jest mniej i widac ją w pełnej krasie. To co zrobiono teraz to zwykla wymiana asfaltu, wszechobecny beton i zero poprawy estetyki. Nie pokuszono się nawet o wykonanie zatok autobusowych na wysokości SP nr 1, ktore nieco poprawilyby plynnośc przejazdu Warszawską i co waźniejsze bezpieczeństwo dzieci korzystających z przejścia dla pieszych w okolicy szkoły.
  • tytus_andronicus 06.12.17, 08:21
    Ale poprzedni remont nie był ,,poprawny politycznie,, . Jedynie ta ekipa jest poprawna, jej projekty i wykonawstwo jest naznaczone świętością.

    --
    stop dla prywaty
  • amator97 06.12.17, 10:15
    Poprzedni remont może i bardziej przemyślany, ale był wykonany po partacku. Pamiętam tę ogromną kałużę po pierwszym deszczu na chodniku przy banku BPH i aptece.
  • lilka2011 06.12.17, 10:50
    Jeżdźę tam codziennie i nie przypominam sobie kałuź w tym miejscu. Zobaczymy jak będzie na nowym odcinku po pierwszej ulewie, zwłaszcza że poziom ulicy mocno nie koresponduje, mówiac delikatnie, z poboczami, parkingami, chodnikami
  • mamdomek 07.12.17, 00:04
    Fragment Pszczółkowskiego był wykonany nieźle i przemyślany też nieźle, choć oczywiście od razu było widać parę rzeczy odległych od ideału. Jak wyjdzie z jakością obecnej modernizacji, to się dopiero okaże.
    Za to od razu można powiedzieć, że już sama koncepcja jest spieprzona. Tym bardziej kiepsko to należy ocenić, że na tym odcinku, znacznie szerszym, możliwości wykonania dobrej roboty były nieporównanie większe i było to łatwiejsze.
  • 2lanser 07.12.17, 08:07
    Co ty nie powiesz? W tym miejscu wielu skurczyły się horyzonty myślowe.
  • hiuppo 03.01.18, 13:43
    lilka2011 napisała:

    > Prawdziwa rewitalizacja została wykonana za burmistrza Pszczołkowskiego, kiedy
    > remontowany wtedy odcinek ulicy zyskal nowe elementy małej architektury, nowe l
    > atarnie, przemyslaną zieleń, gazony, kostkę granitową w zatokach autobusowych i
    > tp. Wyremontowana wtedy część Warszawskiej prezentuje sie naprawdę ładnie, zwła
    > szcza wieczorem, gdy samochodów jest mniej i widac ją w pełnej krasie. To co zr
    > obiono teraz to zwykla wymiana asfaltu, wszechobecny beton i zero poprawy estet
    > yki. Nie pokuszono się nawet o wykonanie zatok autobusowych na wysokości SP nr
    > 1, ktore nieco poprawilyby plynnośc przejazdu Warszawską i co waźniejsze bezpie
    > czeństwo dzieci korzystających z przejścia dla pieszych w okolicy szkoły.

    Remont Warszawskiej był na mniejszym kawałku, ale do Ł. weszła miejskość.

    Nie wiem co powiedzieć - ale na usta ciśnie mi się słowo niegospodarność. Przykłady?
    - zniszczone otoczenie pomnika Bołtucia i istniejących ścieżek rowerowych - tu dla mnie symboliczna była zdjęta kostka na ścieżce przy pomniku - chyba ze 3 tygodnie straszyła prawie półmetrowa różnica poziomów między ścieżką a jezdnią
    - Dąbrowa ul. Brukowa - niecałe 2 lata po budowie zdjęto całą kostkę z chodnika i robią na nowo
    - ulice bez zatoczek parkingowych - Dziwożony, Chopina - gdzie ma stanąć kurier z przesyłką czy zaczekać taksówka? Pod bramą? A może ktoś przypadkiem chciałby tam na spacer podjechać? A może przypadkiem kiedyś autobus miałby mieć tam przystanek?
    - Kiełpin przy poczcie - przewierty pod kabel były 2 miesiące temu, do tej pory ziemia i gruz z wykopów na trawnikach; do tego zapadające się w jezdni studzienki po zeszłorocznej kanalizacji

    Reasumując, w wielu miejscach, co najmniej bez sensu, 2-krotnie zostały wydane pieniądze na ścieżki rowerowe na przestrzeni ostatnich 12 lat. Może gdzieniegdzie zamiast wydzielonej ścieżki w chodniku trzeba było zrobić szerszą jezdnię z wydzielonym pasem dla cyklistów? Przynajmniej tam, gdzie nie ma zatok parkingowych i zjazdów w boczne ulice.

    itd itp
  • hiuppo 02.01.18, 16:51
    Mi się zmieniło - nadal stoję w korku, ale teraz jeszcze muszę uważać na koparkoładowarki, które wyjeżdżaja na jezdnię też po ciemku (bo oświetlenie pewnie zrobią na końcu). Fajnie jest ;)
  • lilka2011 02.01.18, 20:12
    Równie ciemno jest przy przejściach dla pieszych. Pewnie tu też oświetlą na końcu. Na razie, po miesiącu użytkowania, prawie całkowicie zniknęły wymalowane pasy. Nie wiem, czy to kwestia brudu zalegającego na jezdni, czy słabej jakosci farby...
  • 2lanser 02.01.18, 21:32
    Nic to,ciemno wszedzie,glucho wszedzie,co to bedzie? Igrzysk i chleba 05,01 banery juz wisza.zimowa edycja tanca ,,desek,,

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.