Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

Czy myjecie po sobie kubki w pracy?

14.01.04, 14:17
    Jestem studentką i dorabiam sprzątaniem w centrali jednego z
    hipermarketów.Firma jest francuska więc pracuje wielu Francuzów.Po czym
    poznawałam przez pierwsze dni że ktoś jest Polakiem lub nie?Po tym że Polak
    nie umyje po sobie kubeczka i do tego jeszcze narozsypuje w kuchni czego się
    da.Nawet po konferencjach nie mam co robić bo śmieci ze stołu(typu kubki
    jednorazowe)spakowane są do worka i postawione przy drzwiach.Rodacy uczcie
    się bo opinia za Wami idzie w świat!
    P.S.Nie piszę tego po to żeby dorabiający tak jak ja mieli mniej roboty:)
    Edytor zaawansowany
    • studentka22 14.01.04, 14:19
      Wątek o konferencjach jest oczywiście o Francuzach.
    • nauma 14.01.04, 15:58
      Studentko droga, zostawiam po sobie porządek tak w kuchni w domu, jak w pracy.
      Ale kubka nie myję, ponieważ jest zatrudniona do tego osoba, która sprząta też
      w firmie - zmywanie naczyń po pracy należy do jej obowiązków. Myję wtedy, jak
      mam kubek zafajdany kawą, a mam ochotę na chińską zupkę.
      --
      posłuchaj koloru swoich snów (The Beatles "Tomorrow Never Knows")
    • angelinahaas 21.01.04, 19:41
      Ale cie pokrecilo kobieto!
      Osoby zatrudnione w firmie do sprzatania (maintenance & upkeep)nie maja w
      obowiazku mycia naczyn po zadnych leniwych brudasach. Kubek jest twoj, ty go
      uzywasz, i ty go powinnas umyc. I tyle. Obowiazki osoby do sprzatania nie
      wychodza poza oproznienim koszow na smieci (paper), odkurzeniu pod biorkiem,
      umyciem podlogi czy okien. Po czterech latach pracy dla zachodnich firm
      (American Airlines Vacations, Liberty Travel czy Mokrynski & Assoc.) nauczylam
      sie, ze nawet lodowke w break room czysci sie na zmiane bo sprzataczki nie sa
      odpowiedzialne za smieci ktore nie naleza do korporacji.