Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

Jakimi autami jeździcie ? - pytanie do PH

IP: *.toya.net.pl 14.08.11, 00:08
    Jak w temacie - pytanie do Przedstawicieli Handlowych. Piszę poglądowo żeby sprawdzić przedział i klasę samochodów, które oferują Wam firmy. Podajcie autko (nazwę, rocznik, przebieg, ewentualnie wyposażenie oraz nazwę firmy lub branżę).

Ford Mondeo 2010 r.
    2,0-litrowy silnik Duratorq TDCi (163 KM)
    służbowa nawigacja
    przebieg 25.000 km

mam limit 5.000 km miesięcznie (służbowo robię ok. 4500 km, prywatnie prawie nie jeżdżę, służbowo wyjazdy Śląsk, Małopolska, Podkarpacie)
    wcześniej były w firmie Octavie, ale szefostwo zrobiło przetarg i poszli na Fordy

Pracuję w branży konstrukcji stalowych - firma w czołówce w Polsce ze Śląska

Bardzo proszę o krótkie zwięzłe odpowiedzi, bez wdawania się w ewentualne zaczepki. Zauważyłem że praca Przedstawiciela Handlowego jest mocno piętnowana na tym forum.

Obserwuj wątek
      • Gość: Żal PHowców Re: Jakimi autami jeździcie ? - pytanie do PH IP: *.dynamic.chello.pl 14.08.11, 00:15
        Mercedes SL - branża spinaczy biurowych, lider w regionie. Koledzy z zeszytami szkolnymi mają tylko Jaguary. A na poważnie, no praca może i piętnowana ale zadając takie idiotyczne pytania nie dziw się dlaczego.

Zaraz się pojawią pewnie wpisy od jednej niedowartościowanej akwizycją osoby które jeździ jakimś pewnie wyimaginowanym super autem. I inne wpisy tego typu.

Tylko w takim razie czemu tych aut nie widać na ulicach?????? Czemu większość aut PHwców to Yarisy, Pandy, Corsy i inne żuczki z kratkami?????????

Więc już wiesz o co chodzi na forum.
        • Gość: Remik Re: Jakimi autami jeździcie ? - pytanie do PH IP: *.toya.net.pl 14.08.11, 01:07