Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

Wypowiedzenie

IP: *.sta.asta-net.com.pl 14.10.11, 19:24
    Witka.
    Dzisiaj kończy mi się L4, a że nie pałam miłością do swojej dotychczasowej pracy, chce jutro złożyć wymówienie. Pracuję na czas określony, od prawie 3 lat (mijają w listopadzie).
    Nie zależy mi na 2 tygodniowym okresie wypowiedzenia, więc co zrobić by z niego zrezygnować.

Pozdrawiam i liczę na szybkie odpowiedzi :)
    Edytor zaawansowany
    • Gość: abc IP: *.opera-mini.net 14.10.11, 20:50
      > Nie zależy mi na 2 tygodniowym okresie wypowiedzenia, więc co zrobić by z niego
      > zrezygnować.

1) Porozumienie stron
      2) porzucenie pracy
    • snajper55 16.10.11, 19:00
      Gość portalu: abc napisał(a):

> > Nie zależy mi na 2 tygodniowym okresie wypowiedzenia, więc co zrobić by z
      > niego
      > > zrezygnować.
      >
      > 1) Porozumienie stron
      > 2) porzucenie pracy

3) urlop płatny (złożyć lepiej przed wypowiedzeniem) lub bezpłatny (musi być zgoda pracodawcy)
      4) skrócenie okresu wypowiedzenia (musi być zgoda pracodawcy)
      5) zwolnienie z obowiązku świadczenia pracy (musi to zrobić pracodawca)

Mogłeś złożyć wypowiedzenie w czasie zwolnienia.

S.
      --
      Polen, Polen, über alles! (pol. Polska jest najważniejsza!)
      Polen, erwache! (pol. Polsko, obudź się!)
    • Gość: ja IP: *.dynamic.chello.pl 19.10.11, 13:25
      drogi snajperze skrócony okres wypowiedzenia zgodnie z Art. 36
      1. § 1. k.p nie obejmuje umów na czas określony i dotyczy tylko okresów wypowiedzenia jeśli pracownika obowiązuje 3 miesięczny okres wypowiedzenia i to w szczególnych przypadkach: Jeżeli wypowiedzenie pracownikowi umowy o pracę zawartej na czas nieokreślony następuje z powodu ogłoszenia upadłości lub likwidacji pracodawcy albo z innych przyczyn niedotyczących pracowników, pracodawca może, w celu wcześniejszego rozwiązania