Czy można tak napisać? Dodaj do ulubionych

• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Czy w liście motywacyjnym można napisać mniej więcej takie zdanie?

Mimo, iż nie mam doświadczenia w pracy na takim stanowisku chciałbym zapewnić, że szybko się uczę i jestem osobą odpowiedzialną.

Czy to jest strzał w stopę?
    • "Mimo iz" nie rozdzielamy przecinkiem - popracuj nad interpunkcja (przed "chcialbym" tez go brakuje!)! A napisac mozna, czemu nie. Tylko ze (tego tez sie przecinkiem nie rozdziela) gwarancji, ze ktos to przeczyta, niestety nie ma...
    • Gość: cougar IP: 95.108.92.* 06.03.12, 20:11
      każdy to pisze
      • Gość: estera IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.03.12, 20:18
        A znów tutaj www.consultants.pl/porady_praca/jak-napisac-listmotywacyjny.html taka niby porada...

List motywacyjny to dokument nad którym mamy pełną kontrolę. Możemy w nim napisać co tylko chcemy i powinniśmy z tej możliwości skorzystać. Tak jak w marketingu podkreślamy pozytywne aspekty a za wszelką cenę unikamy negatywnych. Oznacza to, że jeśli nasz list zawiera zdanie: "wprawdzie nie mam wystarczającego doświadczenia, ale...", to należy je wykreślić. W końcu kto chce kupić towar, którego nawet sam producent nie docenia.
    • Gość: gen Ciosek IP: *.zone5.bethere.co.uk 06.03.12, 23:06
      O gramatyce sie nie wypowiadam, bo to nie moj konik, ale to ze nie masz dsowiadczenia na danym stanowisku bedzie wiadome z Twojego CV - wiec nie powtarzaj tego, bo to negatywna informacja, i byloby to niepotrzebne wzmocnienie ewidentnej Twojej slabosci.

Nie wiem jak wyglada reszta, ale napisz po prostu cos w stylu "Chcialem z pelnym przekonaniem podkreslic, ze jestem osoba odpowiedzialna i (jak udowodnilem na stanowisku X, Y, Z w firmie A, b C) szybko sie ucze".
      Brzmi znacznie lepiej, pozytywniej.
    • Gość: estera IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.03.12, 23:30