Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

    infolinia orange??? praca - opinie

    IP: *.blast.pl 01.07.13, 16:23
    Witam,

    Czy ktoś z Państwa ma informacje na temat pracy na ww stanowisku?? Odp na nastepującą ofertę pracy:


    Zadania:

    telefoniczne udzielanie informacji, rozpatrywanie problemów klienta firmy związanych z usługami / promocjami, instrukcjami obsługi aparatów, przyjmowanie zgłoszeń o usterkach
    wprowadzanie zleceń, aktywacja usług.

    Jak wygląda praca na takim stanowisku? jaka pensja warunki atmosfera i czy praca na tym stanowisku jest związana ze sprzedażą??
    Edytor zaawansowany
    • Gość: Amber IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.06.14, 11:24
      Wszystkim , którzy dopiero zastanawiają się , czy warto aplikować, mówię , że NIE WARTO. Warunkiem zatrudnienia jest przejście trwającego 17 dni szkolenia , następnie jest 3 tygodniowy program opiekun i dopiero po tym czasie pracujesz samodzielnie. Praca polega w głównej mierze na przyjmowaniu reklamacji ( jest naprawdę dużo reklamacji w tej firmie ) , udzielaniu prolongat i przyjmowaniu tel.potwierdzenia wpłaty. Zdarza się , ze dzwonią klienci , którzy krzyczą do słuchawki i ty jako konsultant , nie możesz się wtedy rozłaczyć , tylko musisz tego sluchać. Na porządku dziennym są wyzwiska konsultantów , używanie wulgaryzmów przez klientów , w takim wypadku masz 3 razy upomnieć klienta , jeśli nie poskutkuje , dopiero wtedy możesz się rozłączyć. Ze strony kierownictwa nie ma żadnego wsparcia ,coachingu . Pisze tu o lokalizacji w Olsztynie przy ul . Jaroszyka. Pracuje się tu non stop, takze w święta . Radzę poczytać komentarze na stronie dziennika wschodniego. Zdecydowanie odradzam!
    • Gość: Amber IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.06.14, 14:00
      Dodam , że normą są telefony w stylu:" ja nie podpisywałam umowy, ktos mi ją podłożył", takie praktyki stosuje się w salonach Orange. Ludzie podpisują umowy i nie sa tego świadomi ! Takie rzeczy to chyba tylko w Orange. Równiez dużo jest telefonów odnośnie tego , że ludzie nie rozumieją , na jakich warunkach jest podpisana umowa, jaki mają plan taryfowy , co w ramach tego planu itp. I w tym wypadku są dwie opcje : albo ludzie są takimi debilami, że nie rozumieją , co mówi do nich sprzedawca w salonie i co podpisują , albo sprzedawca tak przekazuje te informacje , że klienci tego nie rozumieją. Zawsze jednak w domu można wczytać się w regulamin oferty/ promocji , przeczytać jeszcze raz warunki umowy , po co dzwonić od razu na *100? Parafrazując Lema : dopóki nie zaczęłam pracować w Orange , nie wiedziałam , ze na świecie może być tylu idiotów.
    • ka78ta 19.09.18, 10:18
      Jeżeli chodzi o infolinię Orange, to na plus można zaliczyć atmosferę w pracy i... chyba to wszystko. Pensja może minimalnie wyższa od najniższej krajowej, nikt nie szanuje Twojego czasu. Praca od godziny 8:00, 9:00, 14:00, dzień wolnego, 12:30, 13:30 w dodatku po 6, 7, 8 czy 9 godzin dziennie to standard. Nie pozwala to na jakiekolwiek zaplanowanie dodatkowych zajęć a niestety z takiej wypłaty ciężko utrzymać rodzinę.
      Czy praca na infolinii Orange jest związana ze sprzedażą? Oczywiście i tak na prawdę dla firmy tylko to się liczy i na tym można coś więcej zarobić, wiedza techniczna nie ma znaczenia, liczą się wskaźniki, aby firma mogła pochwalić się, że jest "numer jeden".

    Popularne wątki

    Nie pamiętasz hasła lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

    Nakarm Pajacyka
    Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.