Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

Praca po inżynierii materiałowej

08.11.17, 20:32
    Dzień dobry :)

Wiem, że gdzieś w otchłaniach tego forum był poruszany ten temat ale było to kilka lat wstecz, a chciałabym się dowiedzieć jak to wygląda w obecnej chwili. Mianowicie jestem studentką inżynierii materiałowej, 3ci rok i chciałabym uzyskać opinie na temat możliwości pracy po tych studiach głównie na terenie Polski. Na uczelni mówią nam, że jest mnóstwo pracy po tym kierunku i mnóstwo firm ale ja jednak wolałabym się dowiedzieć czegoś od osób z zewnątrz. Moja uczelnia i mój wydział jest nastawiony głównie na specjalizację dotyczącą metali, w mniejszym stopniu polimery, kompozyty i ceramika. Przyznam szczerze, że przeglądam czasem oferty pracy i jest kilka ściśle związanych z tym kierunkiem, które wydają się być na prawdę interesujące ale wszędzie jednak wymagają iluś tam lat doświadczenia, co podczas studiów jest jednak dość ciężkie, ze względu na, po pierwsze, ilość nauki, a po drugie, nikt nie chce przyjąć studentów do tego typu pracy podczas roku akademickiego, a w wakacje można ewentualnie liczyć na zatrudnienie na linii produkcyjnej co już przeszłam i raczej za wiele mnie to nie nauczyło... a przynajmniej nie tego czego chciałabym się nauczyć. Więc moje pytanie brzmi jak teraz wygląda rynek pracy po tym kierunku? Co jest dobrze umieć (oprócz języków obcych, bo to wiadome)? W jakich obszarach Polski najlepiej szukać? Najbardziej interesowałaby mnie w przyszłości praca w jakimś laboratorium, badanie materiałów itp (nie mam na myśli pozostania na uczelni na studiach doktoranckich).

Z góry dziękuję za odpowiedzi :)
    Edytor zaawansowany

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka