Commercial Union - telefoniczna obsługa klientów

Commercial Union - telefoniczna obsługa klientów

Jestem zaproszona na drugą już rozmowę kwalifikacyjną w CU na stanowisko
związane z telefoniczną obsługą klientów (nie jest to telemarketing).
Uprzejmie proszę o radę, jaką pensję netto powinnam zaproponować, gdy
zapytają mnie o moje oczekiwania finansowe? Nie chciałabym powiedzieć za dużo
ani za mało. Czy 1800 netto będzie dobrze? A może lepiej powiedzieć 1500
netto (mam wykształcenie wyższe i doświadczenie w obsłudze klientów).

I jeszcze jedna sprawa. Podejrzewam ,że na rozmowie kwalifikacyjnej mogę
dostać zadanie typu "dzwoni rozzłoszczony klient". Proszę o podpowiedż, jak
poprowadzić taką rozmowę telefoniczną.

Z góry dziękuję wszystkim życzliwym osobom za pomoc.

Pozdrawiam.
  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
Pokaż wszystkie

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.