Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

    Commercial Union - telefoniczna obsługa klientów

    IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.02.05, 13:16
    Jestem zaproszona na drugą już rozmowę kwalifikacyjną w CU na stanowisko
    związane z telefoniczną obsługą klientów (nie jest to telemarketing).
    Uprzejmie proszę o radę, jaką pensję netto powinnam zaproponować, gdy
    zapytają mnie o moje oczekiwania finansowe? Nie chciałabym powiedzieć za dużo
    ani za mało. Czy 1800 netto będzie dobrze? A może lepiej powiedzieć 1500
    netto (mam wykształcenie wyższe i doświadczenie w obsłudze klientów).

    I jeszcze jedna sprawa. Podejrzewam ,że na rozmowie kwalifikacyjnej mogę
    dostać zadanie typu "dzwoni rozzłoszczony klient". Proszę o podpowiedż, jak
    poprowadzić taką rozmowę telefoniczną.

    Z góry dziękuję wszystkim życzliwym osobom za pomoc.

    Pozdrawiam.
    Edytor zaawansowany
    • Gość: marta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.02.05, 14:14
      W Łodzi pracownik Błękitnej Linii TP z wyższym wykształceniem za cały etat
      zarabia 840 zł netto.Wiem, bo tam pracowałam rok i nędza kazała mi zrezygnować.
    • 22.02.05, 15:49
      proszę Cię napisz cos więcej o tej pracy czekam właśnie na tel. bo się
      zakwalifikowałam. A może zechcesz się ze mną skontaktowac.Aneta z Łodzi
    • Gość: zdumiony IP: *.man.poznan.pl 22.02.05, 14:35
      > mam ... doświadczenie w obsłudze klientów)... na rozmowie kwalifikacyjnej
      mogę dostać zadanie typu "dzwoni rozzłoszczony klient"... jak poprowadzić taką
      rozmowę telefoniczną.

      Masz doświadczenie i nie wiesz jak prowadzić rozmowe z trudnym klientem? Coś tu
      nie gra...
    • Gość: marlena IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.02.05, 14:51
      Mam swoje sposoby, ale chciałam poznać jak wy sobie radzicie z takimi
      klientami. Zawsze lepiej wiedziec więcej, bo nie wiadomo co się kiedyś przyda.
    • Gość: abc IP: *.internetdsl.tpnet.pl 22.02.05, 17:27
      > Mam swoje sposoby, ale chciałam poznać jak wy sobie radzicie z takimi
      > klientami. Zawsze lepiej wiedziec więcej, bo nie wiadomo co się kiedyś przyda.

      Proste :
      - zadaje pytanie prowadzacemu rozmowe jak wyglada procedura postepowania z
      trudnym klientem, jezeli takowej nie ma to odpowiadam wg swojego uznania.
      Zdziwil bym sie gdyby wielka firma nie miala procedury na ten temat...
    • Gość: marlena IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.02.05, 17:38
      Dzięki "abc" za cenną uwagę.

    Popularne wątki

    Nie pamiętasz hasła lub ?

    Zapamiętaj mnie

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

    Nakarm Pajacyka
    Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.