Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

    Pensja na początek w audycie

    IP: *.aster.pl / *.aster.pl 09.04.05, 00:05
    Orientujecie sie ile płacą na początku absolwentom firmy takie jak KPMG,
    Deloitte, E&Y, PWC itd?
    Edytor zaawansowany
    • Gość: silver IP: *.aster.pl / *.aster.pl 09.04.05, 09:13
      Na poczatku 1200-1500 brutto zapewne, dopoki nie przeleje sie nieco wody w
      Wisle. Do audytu przechodza zwykle pracownicy ksiegowosci, wiec to zajecie
      poniekad prestizowe. Tylko wlasnie dochodzi konkurencja z wewnatrz.

      Po roku mozesz liczyc na podwojenie zarobkow, jesli dasz rade sie utrzymac. ;)
    • Gość: n. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.04.05, 09:22
      ok 4.500 brutto
    • Gość: xxx IP: *.aster.pl / *.aster.pl 09.04.05, 23:25
      Innymi slowy uwazacie ze pensja 4000 na poczatek w firmie z czolowki jest ok,
      czy jednak stawka powinna byc wyzsza?
    • Gość: silver IP: *.aster.pl / *.aster.pl 10.04.05, 08:35
      Podajesz zdecydowanie za malo danych, jesli chcesz sie dostac to podaj nizsza.
      Ja bazowalem na BDO Polska (placa najmniej), z ktorej to ludzie przechodza do
      wielkiej czworki. Kokosow na poczatek jednak bym sie nie spodziewal, wszedzie
      dostaje sie grosze na wstepie.
    • Gość: xxx IP: *.aster.pl / *.aster.pl 10.04.05, 12:39
      Ja mowie o firmie z wielkiej 4 bezposrednio- dostalem propozycje 4000 brutto i
      nie wiem czy to nie za malo?
    • Gość: silver IP: *.aster.pl / *.aster.pl 10.04.05, 12:44
      2500-3000 brutto w takiej sytuacji powinienes juz przyjmowac, PWC wszedzie na
      swiecie podaje "do negocjacji". Droga wolna, nikt nie broni sprobowac podwyzszyc
      poprzeczki.
    • Gość: Jas IP: *.internetdsl.tpnet.pl 09.05.05, 00:28
      Czy można wiedzieć kiedy taką propozycję dostałeś? Z tego co wiem to praca
      zaczyna sie dopiero we wrześniu (mam na myśli PwC).
    • Gość: pak IP: *.kom / 212.184.18.* 11.04.05, 18:09
      Wymienione w poprzednim poscie firmy nie naleza i nigdy do czolowki nie
      nalezaly.
    • Gość: kasia IP: *.klaudyny.waw.pl / *.waw.pl 10.04.05, 12:46
      Jak ci za mało. to nie bierz. Masz lepszą propozycję?
    • Gość: xxx IP: *.aster.pl / *.aster.pl 10.04.05, 13:37
      Chce po prostu miec rozeznanie czy taka pensja jest pensja standardowa w takich
      firmach czy jednak powinienem spodziewac sie czegos wiecej
    • Gość: xxx IP: *.aster.pl / *.aster.pl 10.04.05, 18:15
      Nikt z was nie ma doswiadczeni z tymi firmami?
    • Gość: part1 IP: *.chello.pl 10.04.05, 18:36
      Znajoma jest na stażu w Deloitte i jest wynagradzana godzinowo - pracując
      średnio 8 - 9h dostaje ok. 1800 netto miesięcznie.

      Wydaje mi się na początek 4000 na normalny etat (nie staż) to jak najbardziej ok
      w firmach z wielkiej 4. Znam przypadek chłopaka, który wymiękł po miesiącu pracy
      w konsultingu (chyba w Accenture albo w Ernst&Young) i kiedy powiedział, że
      odchodzi to, żeby go zatrzymać, zaproponowali mu prawie dwukrotnośc
      dotychczasowej pensji - więc nie musisz się przyzwyczajać do tych 4000 na długo,
      wszystko jest do negocjacji.
    • elissax 10.04.05, 19:41
      jakies 2,5 roku temu PWC dawalo ok 4 tysie na poczatek, pewne zrodlo
    • Gość: xxx IP: *.aster.pl / *.aster.pl 10.04.05, 19:50
      Pytanie czy przez te 2 lata pensje wzrosly dosc istotnie w tego typu firmach
      czy nie?
    • Gość: silver IP: *.aster.pl / *.aster.pl 10.04.05, 21:13
      > Pytanie czy przez te 2 lata pensje wzrosly dosc istotnie w tego typu firmach
      > czy nie?

      Rzecz w tym, ze wlasnie spadly. Wzrosly w przeliczeniu na euro i dolary, wiec
      elektronika jest tania jak barszcz.
    • Gość: xxx IP: *.aster.pl / *.aster.pl 11.04.05, 15:28
      pensje w consultingu spadły?
    • Gość: silver IP: *.aster.pl / *.aster.pl 11.04.05, 15:36
      > pensje w consultingu spadły?

      Zalezy jak to rozumiec, bo nalezaloby jako szanse uzyskania danego poziomu
      wynagrodzenia. Na dzis jest o wiele trudniej, niz powiedzmy 5 lat temu. Tych
      absolwentow nieco przybylo, numery indeksow w Kozminskim maja juz astronomiczne
      numery.
    • Gość: Meg IP: *.MAN.atcom.net.pl 11.04.05, 17:35
      No tak, ale czy zarobki zależą od posiadanych certyfikatów typu IIA...,
      wykształcenia?
    • Gość: silver IP: *.aster.pl / *.aster.pl 11.04.05, 17:43
      > No tak, ale czy zarobki zależą od posiadanych certyfikatów typu IIA...,
      > wykształcenia?

      Teoretycznie od blyskotliwosci i doswiadczenia. Biegly rewident ulica nie
      chodzi, do niego bardziej pasuje czarna Alfa Sport Wagon. Jesli ktos chce
      windowac zarobki w nieskonczonosc powinien dzialac na wlasna reke, tak wynika z
      przebiegu tego watku. No i tekst ujednolicony miedzynarodowych standardow, ktory
      wyszedl jakos w lutym podchodzi pod tysiac stron i kosztuje majatek. Barier
      wejscia jest pod dostatkiem, a audyt finansowy ma sie tylko na X semestrze -
      zdecydowanie za malo - mozna jeszcze pisac prace dyplomowa w temacie. Rekrutacja
      sie jednak nie zajmuje, wiec zakoncze na.. widze ciemnosc. :)
    • Gość: xxx IP: *.aster.pl / *.aster.pl 11.04.05, 18:41
      Ale podsumowując, to przeciez pensje startowe w firmach z big 4 są do siebie
      zbliżone i raczej mało negocjowalne w przypadku absolwentów, więc moze ktos z
      Was wie ile aktualnie mozna sie spodziewac np w E&Y itd?
    • Gość: Jaś IP: *.internetdsl.tpnet.pl 09.05.05, 00:32
      Czy można wiedzieć kiedy taką propozycję dostałeś? Z tego co wiem to praca
      zaczyna sie dopiero we wrześniu (mam na myśli PwC).
    • Gość: szan IP: *.acn.waw.pl 09.05.05, 00:53
      4000 zł/mc, tym bardziej brutto, to żadna rewelacja. Może nie jest to pensja
      głodowa, ale na wiele przyjemności też nie starczy.
    • Gość: X z KPMG IP: *.res.east.verizon.net 06.08.05, 02:59
      KPMG oferuje 4200 w audycie na systenta wiem bo tyle dostalem
    • Gość: czarnow IP: *.inter / *.inter-c.pl 10.08.05, 22:37
      W E&Y zarabia się najmniej - 3100 brutto, dalej jest Deloitte - 3300, w KPMG
      3700, w Pricach 3900. Tyle dostaje niedoświadczony audytor w pierwszym sezonie
      (nigdy wcześniej nie pracował w audycie), poźniej jest szansa na podwyżkę.
      Jeżelkieś doświadczenie w tej dziedzinie to pewnie możesz dostać więcej -
      trzeba negocjować.
    • szafagrajaca 11.08.05, 10:37
      a jak jest z osobami odbywającymi staż na biegłego. Czy ich pensja, obowiązki
      są takie same jak praktykantów?
    • fau_owl 11.08.05, 22:18
      Co to jest certyfikat IIA?
      Jak wielka czworka zapatruje sie na ACCA?
    • Gość: Wojtek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.08.05, 09:58
      a czym te firmy sie zajmuja

      zawsze mnie to ciekawilo
      mozna juz na starcie dostac 4 tys pensji
      a tak naprawde nie wiadomo skad oni maja tyle kasy

      bardzo to dziwna branza

      pod konsluting i kontroling i audyt to mozna wszystko podciagnac
      dlatego dla mnie takie firmy to jakies gigantyczne pralnie kasy
    • Gość: Konsultant IP: *.polish / 195.164.7.* 11.08.05, 13:07
      w audycie nie płacą jakiś kosmicznych pieniędzy, o wiele lepiej płacą w Buisnes
      Consulting, ale tam jest praca bardzo ciężka i wypalająca. Za to po paru latach
      można się zainstalować na super stołku za świetną kasę w jakieś firmir której
      się doradzało
    • raj_jar 11.08.05, 13:23

      > pod konsluting i kontroling i audyt to mozna wszystko podciagnac
      > dlatego dla mnie takie firmy to jakies gigantyczne pralnie kasy

      moja narzeczona pracuje w centrali w dużym banku, miesięcznie idzie kilkasettysięcy zł za
      obsługę dla jednej z tych firm doradczych która ich obsługuje. Obsługę - tj. audyt coroczny i
      bieżący, doradztwo podatkowo-finansowe na zasadzie co w tym przypadku gdy...., bieżące
      śledzenie i interpretacja wszystkich uchwalanych ustaw, rozporządzeń dotyczących finansów,
      księgowości, prawa pracy, prawa gospodarczego itd. doradztwo inwestycyjne, itd. itd.
      Jeżeli taka firma ma takich 60 klientów to miesięczny przychód = 60 x 200.000 zł = 12 000
      000 zł, jest z czego płacić te pensje no nie?

    Popularne wątki

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

    Nakarm Pajacyka