Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

    Specjalista ds reklamy

    IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.05.06, 14:12
    Czy mogłby mi ktos powiedziec czym zajmuje sie dokładnie specjalista ds.
    reklamy pracujacy w wydawnictwie? Z góry dzięki za info
    Edytor zaawansowany
    • Gość: Magda IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.05.06, 14:50
      Jak już tutaj zadajesz takie pytania, to w ogóle się do tego wydawnictwa nie
      aplikuj.
    • Gość: Darek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.05.06, 15:11
      Ponawiam pytanie bo widze, że pani mądralińska Magda mi na nie nie odpowie
    • glide22 19.05.06, 16:14
      ale Magda ma racje
    • Gość: cienkibolek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.05.06, 17:25
      Specjalista do spraw reklamy
      O zawodzie:

      Nakłania do zakupu produktów lub usług, w celu zwiększenia obrotów i zysków
      zleceniodawcy, poprzez przekazywanie potencjalnym nabywcom odpowiednio
      przygotowanych informacji wzbudzających w nich potrzebę zakupu; określa miejsce
      i cel reklamy oraz jej adresatów w ogólnej strategii przedsiębiorstwa; ustala
      budżet reklamowy; dokonuje doboru treści reklamowych, wyboru mediów oraz formy
      przekazu reklamowego.
      Zadania:

      - kontaktowanie się ze zleceniodawcą w celu reklamy produktów lub usług,
      zapoznawanie się z produktem, który ma być przedmiotem reklamy; - opracowywanie
      kompleksowych kampanii reklamowych produktów lub usług zlecanych przez klienta,
      z uwzględnieniem poczynań konkurencji w określonej dziedzinie oraz metod reklamy
      przez nią stosowanych, a także wyników badań rynkowych, pozwalających określić
      upodobania klientów, motywy zakupu towarów oraz wielkość zapotrzebowania na dany
      produkt lub usługę; - opracowywanie budżetu kampanii reklamowej, pozwalającego
      zleceniodawcy zaplanować koszty związane z reklamą produktu lub usługi; -
      podejmowanie decyzji o formach i kierunkach prowadzonej reklamy produktów lub
      usług; - dobór treści reklamowych: tworzenie haseł i sloganów reklamowych,
      tekstów reklam, scenariuszy ich wersji telewizyjnych lub radiowych, projektów
      graficznych plakatów, folderów itp.; - ustalanie sposobu prezentacji treści
      reklamowych; formy tekstu, np. opowiadania, demonstracji problemu i jego
      rozwiązania, np. zastosowanie scen z życia lub efektów specjalnych itp.; -
      dokonywanie wyboru najbardziej skutecznych nośników reklamy, m.in. pod względem
      ich cech fizycznych, np. trwałości, ich selektywności, zasięgu oddziaływania,
      prestiżu nośnika reklamy, sposobu korzystania z danego nośnika itp.; -
      dokonywanie wyboru mediów (środków przekazu) do przenoszenia treści reklam:
      reklama radiowa, telewizyjna, prasowa, oraz mediów wspomagających: reklama pod
      gołym niebem, tablice ogłoszeniowe, tablice reklamowe (billoardy), szyldy,
      flagi, transparenty, balony, wydawnictwa reklamowe, takie jak: ulotki, broszury,
      katalogi, listy reklamowe, galanteria reklamowa (gadżety), filmy, kasety wideo
      itp.; - wykupywanie czasu antenowego lub miejsca na łamach gazet i czasopism; -
      współpraca z plastykami, reżyserami filmowymi, badaczami rynku itp.
    • ksiazemaly 19.05.06, 19:14
      Dokładnie, to dźwonisz do firm aby umówić spotkania, a następnie na nie jedziesz i próbujesz sprzedać powierzchnię reklamową lub czas antenowy. Ofertujesz, negocjujesz... a wszystko sprowadza sie do realizacji planow sprzedazowych.

    Popularne wątki

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

    Nakarm Pajacyka