Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

Jak zacząć pracować w HR???

22.06.06, 15:12
    Witam
    Nie dokopałam się podobnego choć trochę tematu więc sama go zakładam bo
    bardzo mi zależy żeby się dowiedzieć: W jaki sposób można zahaczyć się w
    firmie do działu HR lub do firmy rekrutacyjnej.
    Mój przypadek:
    Kończyłam zaocznie studia psychologiczne, pisałam pracę o stresie zawodowym.
    w związku z tym, że były to były studia płatne musiałam pracować. Udało mi
    się pracowac jako asystenta, recepcjonistka, mam doświadczenie. Po
    zakończeniu studiów kupiłam mieszkanie na kredyt, żeby nie musieć dojeżdzać
    spod Warszawy i stwierdziłam, że zacznę szukać pracy w branży HR.
    I tu napotkałam na mur.
    Nie mam doświadczenia w HR. Nie ważne, że w ogóle mam 5 lat doświadczenia
    jako pracownik firm międzynarodowych i placówki dyplomatycznej. Nie ważne, że
    pracuję od momentu ukończenia 18 lat i jestem zaradna, ambitna itd. Również
    nieważne, że skończyłam studia psychologiczne i interesuję się HR
    Najważniejsze, że nie mam doświadczenia w HR. Bez doświadczenia pracowałam w
    dziale sprzedaży. Bez doświadczenia zostałam przyjęta do innych działów.
    Dział HR wydaje się być totalnie nieosiągalny dla mnie. Chyba że oczywiście
    zgodzę się zarabiać 3 razy mniej niż teraz startując jako researcher. Nie
    uważam też, że zagadnienia HR są na tyle skomplikowane, że konieczny jest
    conajmniej rok dświadczenie, żeby móc się ubiegać o pracę. W jaki więc sposób
    w ogóle zdobyć to doświadczenie??

Czy ktoś może mi wytłumaczyć tak dużą dyskryminację?
    --
    wysiłek poznawania ludzi jest ciągłym mijaniem się
    Edytor zaawansowany
    • annajustyna 22.06.06, 16:48
      Wiele jest teraz niestety zawodow, ze alby byc, albo miec...Albo zacznij od
      niskiej pozycji za nizsza pensje, albo rob dalej swoje...
    • r.richelieu 22.06.06, 18:09
      Gdzie jest zaoczna psychologia?