Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

    Assessment Centre AG Test HR

    IP: *.broker.com.pl 05.07.06, 17:37
    Hej,

    czeka mnie cos, czego nie lubię - assessment centre przeprowadzane przez firmę
    Test HR... znam formułe tej metody, ale chce wiedziec - jak to wyglada w
    przypadku tej firmy, moze ktos sie podzieli wrazeniami albo radami!
    Edytor zaawansowany
    • Gość: pata IP: 213.94.222.* 06.07.06, 11:53
      a do jakiej pracy/firmy? mialam tam raz assesment do Airline Accounting Centre
    • Gość: ronin IP: *.broker.com.pl 07.07.06, 11:01
      pata
      wlasnie do Airline Accounting Centre!
      dostalas sie? mozesz poodzielic sie wrazeniami? zarowno z assessmentu jak i z pracy
    • Gość: pata IP: 213.94.222.* 07.07.06, 15:07
      witam. nie nie dostalam, choc nie zaskoczylo mnie to specjalnie, zaskoczylo
      mnie, ze mnie tam zaprosili, bo nie aplikowalam na stanowisko w ksiegowosci,
      nie mam zadnego przygotowania i nie chce takiej pracy. nie wazne.
      assessment wygladal nastepujaco: najpierw zadanie (po ang.) do rowiazania,
      trzeba bylo obliczyc przewidywane zyski ze sprzedazy biletow lotniczych,
      obliczenia i wyniki - zrobic w Excelu (laptop do dyzpozycji), 50 min. bodajze.
      potem rozmowa z rekruterkami. standardowa. czesc po angielsku.
      potem testy analityczno - "jakiestam", proste, mechaniczne wlasciwie obliczenia
      itp. ktore trzeba baaaardzo szybko wykonywac.
      potem jeszcze zebrali wszystkie osoby (czyli 3 lub cztery, bo tyle chyba
      zapraszaja na assessment) i dyskusja w grupie na zadane tematy, a panie
      rekruterki obserwuja.
      meczace to dosc. jesli znasz sie troche na cyferkach;) i pociaga Cie taka
      praca, to bedzie ok
    • Gość: ronin IP: *.broker.com.pl 07.07.06, 15:52
      pata,
      serdeczne dzieki za informacje, przynajmniej wiem mniej wiecej...
      najbardziej wystraszyl mnie ten excel - dobrze rozumiem? zadanie do wykonania na
      50 min? to co to za zadanie? i czy excel -umiejetnosc obliczenia sumy itp
      wystarczy? (heheh)

      testy analityczne mi nie straszne, bo juz pare zaliczone :P

      ale generalnie zapowiedziano mi,ze bedzie trwalo to 3,5h, wiec chyba by sie
      zgadzalo...

      acha, czy dostalas feedback tego samego dnia?
    • Gość: pata IP: *.mysmart.ie 08.07.06, 12:16
      hej :)
      excel i to zadanie: zdanie proste, jakies ceny, srednie sprzedanych biletow,
      czestotliwosci lotow i trzeba obliczyc przewidywane zyski w jakims tam okresie.
      trzeba umiec stosowac funkcje w excelu i jakos zgrabnie wszystkie te dane
      powprowadzac i poobliczac. dla mnie problemem byly 2 rzeczy: brak myszy przy
      laptopie i brak nawyku korzystania z klawiatury laptopa, przez co wszystko
      zabiera wiecej czasu.
      a feedback, maila z uprzejmym listem w zalczniku, dostalam po kilku dniach.
      chciaz swoich wynikow nie poznasz, zapowiedzieli, ze nie dostracza wynikow
      assesment tylko info, czy przeszedles do nastepnego etapu czyli bodajze rozmowy
      z ludzmi z AAC
      pozdrawiam i zycze powodzenia
    • Gość: ronin IP: *.broker.com.pl 08.07.06, 21:43
      jeszcze raz dzięki!
      jak się przyglądam temu, co napisalas, to wydaje mi się, że po calej takiej
      sesji czlowiek wychodzi max. zmeczony... dają przynajmniej kawy?? :P

      pozdrawiam
    • Gość: krakusa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.07.06, 13:14
      wejdz na forum "cos tam o rekrutacji" i pytaj u źródła ;-p
    • Gość: ronin IP: *.broker.com.pl 14.07.06, 16:05
      no ufff, juz po assessment i calej serii glupawych testow. Sprawdzilo i
      powtorzylo to co mowilas. Nie popisalem sie :/ Nie bylo to proste.
    • Gość: ronin IP: *.broker.com.pl 20.07.06, 23:36
      lol
      przechodze dalej! szok
    • Gość: mecza IP: 82.139.24.* 25.07.06, 17:05
      hej witam, ja mam rozmowe i mam pytanie czy testy jezykowe sa trudne, bo troszke
      sie tego obawiam? i jaki typ zadan rozwiazywales na assessment?
    • Gość: ronin IP: *.broker.com.pl 25.07.06, 23:39
      testow jezykowych jako takich nie ma. Sa po prostu rozmowy po ang. Pytania rozne
      - ale nie w stylu "co planujesz na wakacje".
      na assessment byla grupowa dyskusja przed rekruterami (czy dzialanie internetu
      jest szkodliwe?), ale przed tym byly serie okropnych testow - analitycznego
      myslenia, na refleks i spostrzegawczosc
    • Gość: mecza IP: 83.14.143.* / *.internetdsl.tpnet.pl 27.07.06, 10:00
      dzieki ;)
    • Gość: zuza IP: *.internetdsl.tpnet.pl 27.07.06, 10:33
      ja miałam AS ale do innej firmy, choc w tej samej formie co tu opisujecie.
      Niestety sie nie dostałąm. Dużo czasu zajęło mi obliczanie w Excel bo to był
      laptop, mimo ze miała mysz, ale tez i trzyfunkcyjne klawisze, na codzień nie
      pracuje na laptopie... no i juz po tych wyliczeniach miałam zrobic wykres
      słupkowy malejący (dziwne, bo takiego w excelu po prostu nie ma) i z tego
      zrobić prezentacje.. potem standardowe testy i zadania na kreatywnosc, rozmowa
      po angielsku i burza mózgów... męczące i stresujace, bo czułam sie jak królik
      doświadczalny
    • Gość: zosia IP: *.ae.krakow.pl 18.10.06, 17:44
      byl ktos ostatnio na Assessment Center do Airline Accounting Center? Jak bylo?
      Jakie zadanie?
    • Gość: jasiek IP: *.static.korbank.pl 24.10.13, 23:18
      hej! bylam na ACC, nie bylo zadan na excelu, zamiast tego były arkusze z zadaniami ( liczyc trzeba było ręcznie i na czas, nie mozna bylo korzystac z kalkulatora). Dziwne były jakies procenty.. wykres jeden i do niego pytania cos tam o książkach(a,b,c,d), procenty jakies, ułamki gdzieś w zadaniach się pojawiły. Nie jest najgorsze, ale liczenie pod presją czasu bywa ciężkie. Tak czy siak proces rekrutacyjny jest fajny, Panie są bardzo miłe. Powodzenia !
    • Gość: zima IP: *.internetia.net.pl 30.10.13, 14:33
      Hej, masz już wyniki testu? Wiesz jak będą wyglądały następne etapy rekrutacji? Zastanawiam się czy aplikować...
    • Gość: anmanka IP: *.226.51.114.awist.pl 30.10.13, 21:44
      Ja byłem, dużo testów na czas.. arytmetyczny (2min), na spostrzegawczość (5min), analityczny (chyba 16 min), potem z języka ang. Następnie zostaliśmy w 4 zabrani do sali, Pani przeczytała nam konkretny problem i mieliśmy go wspólnie w grupie rozwiązać, każdy miał przydzieloną inną rolę i miał argumentować swoje racje. Panie z "testu" przyglądały się dyskusji i coś notowały. Kolejna część to rozmowa indywidualna, w języku polskim i ang, pytania dosyć standardowe. Na sam koniec do wypelnienia dostaliśmy kwestionariusz osobowy i tyle. Całość trwała około 2,5h. W ciągu 2 tyg mają dać znać, czy rekomendują Twoją osobę na to stanowisko do ACC.
    • Gość: KArolina IP: *.68.77.212.brzesko77.tnp.pl 08.11.13, 14:36
      Jak dla mnie cała ta frima TEST HR to jakis jeden wielki pic na wodę. Przeszłam pozytywnie przez pierwszy etap, miałam dostac powiadomienie o drugim etapie i przez 3 miesiące cisza. pisałam maila a oni nawet nie odpowiedzieli na nie. tak poważna firma rekrutacyjna się nie zachowuje
    • Gość: kasiaa IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 17.02.14, 23:35
      Witam!
      Dostałam dzisiaj zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną w assessment center. Chodzi o pracę w Lufthansie w Krakowie w dziale Management Reporting. Nie mam żadnych doświadczeń tego typu więc bardzo się stresuję. Czy ktoś przechodził przez ac z takiego działu? Może mógłby ktoś podsunąć przykładowe pytania czy też zadania? Coś, od czego można zacząć przygotowując się do rozmowy. Wiem, że będą zadania w Excelu i rozmowa. To wszystko jeśli chodzi o informacje. Z góry dzięki za każdą pomoc :)
    • Gość: kate IP: *.dynamic.chello.pl 24.02.14, 14:24
      Przeczytaj co pisała anmanka, rzeczywiscie sa testy krótkie-arytmetyczny(sumowanie), spostrzegawczość(wybieranie czy liczby są takie same czy się różnią) i analizę danych(tabelki i ich analiza). Pierwsze dwa bardzo proste. Im więcej zrobisz tym lepiej. Później następuje test z angielskiego. No i z innych języków jeżeli aplikujesz. Później rozmowa z rekruterką, większość po polsku, kilka zdań po angielsku(np. co wiesz o firmie do której rekrutujesz).
      Ja godzine po napisaniu dostałam odpowiedź, że mnie dalej polecą. Powodzenia!!
    • Gość: reima IP: *.adsl.inetia.pl 17.03.14, 21:52
      Witam Was,
      podbijam temat-jak wygląda AC na stanowisko młodszego księgowego z j. rosyjskim? Czy wystarczy angielski na poziomie dobrym B2 i czy wymagana jest płynna znajomość rosyjskiego? I jeszcze jedna waaażna sprawa-jakie zarobki na początek, dla osoby bez dośw. w księgowości?

    Popularne wątki

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

    Nakarm Pajacyka
    Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.