Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

    Mondial Assistance opinie

    30.07.09, 18:38
    witam
    czy ktos pracowal w Mondial-Assistance na stanowisku operator call center?
    jakie sa warunki, place, atmosfera?
    dziekuje za informacje
    Edytor zaawansowany
    • l0ku89 02.08.09, 22:24
      wyglada na to ze albo firma jest nowa (ta od 70 lat, w tym od 1999 w polsce wiec
      odpada)
      albo praca jest spoko i nikt nie narzeka
    • Gość: kubuś IP: *.centertel.pl 26.11.09, 14:07
      firma beznadziejna, zespół niekompetentnych ludzi którzy nie maja
      pojecia co robią na danych stanowiskach. Fałszywi ludzie i okropna
      atmosfera. Nie polecam, beznadziejnie płacą i uwaga na dyrektor
      personalną to jakaś wariatka:
    • Gość: izaar IP: *.chello.pl 28.08.09, 20:13
      przeszukałem trochę internet i nic nie znalazłem, a też byłbym zainteresowany
      jakąś opinią na ten temat. przykładowo jak zadzwonili do mnie z cyfry+ to po
      przeanalizowaniu treści internetowych pomyślałem że nie warto
    • Gość: gość IP: 85.222.87.* 10.02.10, 00:48
      Jakie zarobki i atmosfera? Czy tak jest tam strasznie?
      Pozdrawiam
    • Gość: gość IP: 85.222.87.* 10.02.10, 17:36
      nie ma opinii?
    • Gość: sendo IP: 194.183.57.* 05.05.10, 12:59
      to esencja "układziarsko-kolesiowskiej" firmy.wazelina spływa tam po ścianach.
      operatorzy podlizują się do kierowników zmiany jakby ich życie zależało od tego.
      kierownicy nadskakują dyrektorom, ale za plecami obgadują obficie. plotkarstwo,
      chamstwo i nieszczere uśmiechy to chleb codzienny, którym żywi się 99%
      pracujących tam wazeliniarzy.stanowiska "wystane" na fajce, albo po protekcji
      taty,mamy,brata,siostry,wujka którzy zajmują wysokie stanowiska w partnerskich
      firmach jeśli ktoś lubi taki klimat to będzie się czuł jak żuk w ciepłym gów-nie.
    • Gość: gosc IP: 85.222.87.* 08.05.10, 00:54
      Dziękuję za szczerą opinię. Czy to prawda, że tam są zarobki koordynatora assistnce na poziomie 1200 zł netto?
    • Gość: Monika IP: 85.222.87.* 28.05.10, 18:29
      Chyba coś Wam się pomyliło! Pracuję w Mondialu już jakiś czas,
      pewnie - s a plusy i minusy jak wszędzie - ale znacznie więcej
      plusów. Mi ta praca bardzo odpowiada. Zarobki, szczególnie w
      porównaniu z innymi firmami assistance, są naprawdę niezłe. Poza
      tym, ta firma ma wyrobioną markę, najlepiej kojarzy się
      usługodawcom. Proponuję przyjść do nas na próbę - jestem pewna że
      zostaniesz :-)))

      M.
    • Gość: cargus IP: 83.1.119.* 03.06.10, 15:34
      Jestem usługodawcą w Mondial Assistance. Praca z tą firmą to czysta przyjemność!
      Dziękuję i pozdrawiam !!!!!
    • Gość: gość IP: 194.183.57.* 08.06.10, 11:23
      jesteś zadowolony po dają ci zlecenia za które bierzesz pieniądze. nie pracujesz
      wewnątrz więc nie wiesz co jest grane.
    • Gość: Pawel IP: *.olsztyn.vectranet.pl 19.10.10, 03:10
      jako klient tej firmy a scislej alior banku stanowczo odradzam firme. Zleceniodawca nie naprawil mi komputera przez PÓŁ ROKU! a oni co? nie potrafili powiedziec nic innego jak tylko umowic na kolejna rozmowe. w koncu musialem naprawic na wlasny koszt i czekam na zwrot kosztow. :/
    • Gość: Tojatoja IP: *.158.217.159.pat.umts.dynamic.eranet.pl 17.03.11, 20:38
      Nie polecam.Zgadzam się w 100% z opinią negatywną. Zwalniają starych pracowników, w ich imiesjce zatrudniają gnoi, którzy godzą się pracować za marne grosze. Firma prowadzi niby politykę 50+:D, :D, :D Polega to na tym, że zatrudniają takich ludzi za 800 zł netto! Po umowie próbnej dostają 100 zł podwyżki. Pani personalna - hmm, szkoda słów.
    • Gość: były pracownik IP: *.itis-group.com 05.04.11, 07:28
      Pracowałem w firmie przez 3 lata i bardzo dobrze wspominam ten okres. Płacili całkiem nieźle, atmosfera w pracy była przyjemna i koleżeńska, nie było kopania pod sobą dołków ani wazeliniarstwa, przynajmniej nie w moim dziale (nie call-center). Firma była uczciwa, nigdy nie było opóźnień w wypłatach, problemów z urlopami itd. Szczerze polecam wszystkim!
    • Gość: mobbing IP: *.aster.pl 24.06.11, 03:44
      w takim razie nie warto tam skłądać cv
    • Gość: gość IP: *.play-internet.pl 05.09.13, 10:15
      witam, byłam na 3 etapach rekrutacji na stanowisko mlodszego specjalisty ds assistance. (etapow mialo byc 2) pojechalam na 3 myslac ze to tylko formalnosc. mylilam sie. kazano mi powiedziec cos o sobie po ang. za chwile telefon ze odpadam i moj ang jest za slaby, a byl sprawdzany na 1 i 2 etapie. zupelnie sie ztym nie zgadzam, moj ang jest na poziomie B2 i mam na to stosowne papiery. po kliku zdaniach zostalam skreslona. co dalo mi pewnosc ze rekrutacja byla ustawiona a powod mjego odpadnienia z dupy wyssany. starcilam 100zł na bilety i kupe nerwow. byc moze praca jkest fajna i nie oszukujmy sie socjal mają mega, jednak nie dane byloby mi tego zaznac
    • kappa_duo_2013 01.07.14, 10:34





      Kochani, zgadzam się całkowicie z tym komentarzem. Ta firma jest niepoważna już od samego początku - tj. od rekrutacji. U mnie wyglądało to tak: 2 miesiące zwodzenia, że niby etaty są potem, że nie ma bla bla bla... pani od rekrutacji (Monika W.) nawet nie potrafi odpisać na maila, o telefonie to już nie wspomnę. Miała do mnie dzwonić... Po miesiącu wysyłania maili zadzwoniłem ja i się dowiedziałem, że rekrutacja jest jeszcze przełożona o kolejne 2 miesiące (!). Pani Monika nie potrafiła wytłumaczyć dlaczego nie odzywała się tak długo - słowem zachowała się jak struś - głowa w piasek i czekamy. Moja rada jest taka - OMIJAĆ MONDIAL ASSISTANCE SZEROKIM ŁUKIEM - CZY JAKO PRACODAWCĘ CZY JAKO DOSTARCZYCIELA USŁUG.







      Gość portalu: gość napisał(a):

      > witam, byłam na 3 etapach rekrutacji na stanowisko mlodszego specjalisty ds ass
      > istance. (etapow mialo byc 2) pojechalam na 3 myslac ze to tylko formalnosc. my
      > lilam sie. kazano mi powiedziec cos o sobie po ang. za chwile telefon ze odpada
      > m i moj ang jest za slaby, a byl sprawdzany na 1 i 2 etapie. zupelnie sie ztym
      > nie zgadzam, moj ang jest na poziomie B2 i mam na to stosowne papiery. po klik
      > u zdaniach zostalam skreslona. co dalo mi pewnosc ze rekrutacja byla ustawiona
      > a powod mjego odpadnienia z dupy wyssany. starcilam 100zł na bilety i kupe nerw
      > ow. byc moze praca jkest fajna i nie oszukujmy sie socjal mają mega, jednak nie
      > dane byloby mi tego zaznac
    • rapforever86 04.02.15, 12:05
      Miałem przyjemność być tam na rekrutacji i ją przejść. Na początku wszystko pięknie, po dostaniu się czekałem przez dwa tygodnie na tą pracę gdyż wydawało mi się wszystko cudowne po ich słowach. Pierwszego dnia nasłuchałem się jaka to cudowna firma, jakie cudowne wartości wyznaje - zaufanie, współpracę, wiarę w ludzi i chęć niesienia im pomocy. W natłoku zawodzenia o tym jaka to wspaniała firma nikt nic nie powiedział o żadnych wewnętrznych regulacjach, umowa też nie podpisana. Następnego dnia już mnie skreślono i napiętnowano gdyż do pracy dojeżdżałem z dość daleka, a że napadało w cholerę śniegu to moja SKM się popsuła i sobie stanęła praktycznie zaraz po odjeździe z mojej miejscowości. Nie wiedząc co robić dałem im znać że albo się spóźnie albo nie dojade. Gdy po ponad półtorej godziny udało się z pociagu wyjść, wydawało mi się że nie ma co już lecieć na łeb na szyję gdyż spóźnienie o 5 godzin nie ma sensu...

      Jakież było moje zdziwienie gdy zadzwonił do mnie pan K.E., kierownik HR i zaczął mi grozić że mnie zwolnią dyscyplinarnie, nałożą karę finansową itd, itp. A ja jeszcze umowy nawet nie miałem!!! I w ogóle to wypomniał mi że oni muszą być fair a ja nie jestem i takie tam. Wszystko wbrew wartościom jakie sobie tak zachwalają.
      Kolejnego dnia zrobiłem więc eksperyment - poszedłem z dzieckiem chorym do lekarza i wziąłem zwolnienie na ten dzień - byłem ciekawy reakcji. A jakież moje zdzwienie było gdy wyszło że na pewno nie dostanę umowy no bo inni pracownicy też mają dzieci... ale do lekarza z nimi nie chadzają. NIe dziwię się, przy groźbie kary finansowej albo dyscyplinarki nikt by nie chodził.

      Dodam, iż przekazałem panu K.E. iż mam zwolnienie, a także zaświadczenie z ZTM że faktycznie pociąg się popsuł (bo tam podobno sprawdzili i nic nie znalezli ze to mialo miejsce) On oczywiście olał to, twierdząc że miałbym interes w tym by ich okłamywać.

      Jednym słowem miejsce to załamka. Nigdzie tak mnie nie potraktowano, a zdarzały się różne sytuacje losowe w wielu różnych miejscach przed i po podpisaniu umowy. W jednej firmie czekano na mnie miesiąc gdyż po kilku dniach szkolenia wylądowałem w szpitalu - i to przed podpisaniem umowy. Tu wystarczyły dwa dni. Mondial nie jest miejscem gdzie dla takich znajduje się zrozumienie. A można otrzymać karę finansową bądź dyscyplinarkę.
    • Gość: prawda IP: *.free.aero2.net.pl 25.01.14, 10:09
      Powiem To Tak Zawsze Szanowałem Firmę Firmę" X-Com" Gdyż Szybko I Fachowo Otrzymywałem Kupiony Towar I Był Zgodny Z Zakupem W 100% Aż Do Czasu Kiedy Straciłem Reputacje Tzn: Przy Zakupie Telefonu Komórkowego Od Firmy X-Com Dosłownie Po Chwili Otrzymałem Od Miłej Pani Z Firmy X-Com Która Się Nazywa Anna Jończyk Ofertę Ubezpieczenia Telefon. W/W Pani Mówi Wręcz Pięknie, Iż Proponuje Ubezpieczenie Za 160 Zł Na 3 Lata Wręcz Od Wszystkiego Typu Zalania Kradzieży Itp. Zdziwiło Mnie To, Że Nie Otrzymując Regulaminu Z Firmy Ubezpieczeniowej O Nazwie "Mondial Assistance" Nakazuje Pani Anna Jończyk Zapłacić Za W/W Ubezpieczenie A Dopiero Później Po Zapłaceniu Otrzymamy Na Swój Adres E Mail Regulamin. Jak Już Zapłaciłem To Otrzymałem Regulamin I W Nim Wyczytałem Iż Od Zalania Cieczą Zakupionego Produktu To Ci Przypiszą Tak Zwane Niedbalstwo. Natomiast Kradzież I Zaginiecie Nie Jest Uwzględnione - A Przepraszam Kradzież To Jak Ci Sie Włamią Do Domu To Możne Ci Zapłacą Lecz Wątpię Bo Powiedzą Że To Było Twoje Niedbalstwo. A Tak Ap-Ropo Firma Czary-Mary Typu "Mondial Assistance" Która Oferuje Firma X-Com To Co To Jest ??? Nigdy Nawet Nie Było Jakiejkolwiek Reklamy Tej Że Firmy Bo Jej Chyba Na To Nawet Nie Stać !. A Co Dopiera Mieli By Ci Zapłacić Za Dany Produkt !. Ostrzegam Wałek !. Jak Przeczytamy Regulamin Ubezpieczenia Firmy "Mondial Assistance" I Chciałem Zrezygnować I Zażądałem Swoich Pieniądz Zaczynają Się Długie Schody - Nie Odbierają Telefonów Nie Odpisują Na Emile Itp. Ostrzegam I Nie Polecam Firmy X Jaka Jest "Mondial Assistance". Minęło Już 2 Tygodnie I Jeszcze Nie Otrzymałem Pieniędzy Gdyż Jak Twierdzą Maja Na To 2 Tygodnie - Dni Pracujące. Chamy - Straciłem Reputacje Dla Firmy X-Com Gdyż Wcisnęli Mi Ubezpieczenie Nieznanej Firmy O Nazwie Mondial Assistance I Teraz Czekam Jak Pies Na Swoje Pieniądze - Pod Tym Katem Dla Firmy X-Com Wielki Negatyw !!!. Jeszcze Raz Ostrzegam Przed Ubezpieczycielem Typu "Mondial Assistance"

    • Gość: marta IP: *.dynamic.chello.pl 28.08.14, 17:15
      Jedna wielka ściema. Ubezpiecz sprzęt od uszkodzeń mechanicznych a potem dowiesz się że wszystkie uszkodzenia mechaniczne sprzetu to twoje niedbalstwo.
    • filekxyz 20.07.18, 11:32
      Nie polecam zawierać ubezpieczenia w firmie Mondial Assistance. Zakupiłam telefon w sklepie Komputronik gdzie za namową doradcy dokupiłam ubezpieczenie „gwarancja beztroski” . Nazwa piękna , ale tylko z nazwy. Telefon po upływie ok. pół roku uległ uszkodzeniu ( potrzaskała się szybka). Prawie 2 miesiące czekałam na naprawę. Odesłano mi telefon z wymienioną szybką, jednak podczas naprawy ( wątpię by na skutek upadku) pojawiły się usterki , które uniemożliwiły korzystanie z telefonu. Kolejny miesiąc czekałam na naprawę. Telefon mi odesłano i stwierdzono, ze jest sprawny. Niestety nie był. Bardzo nieprzyjemny kontakt z serwisem i z pracownikiem Mondial zniechęcił mnie do kolejnych roszczeń. Jednak po upływie niedługiego czasu telefon w ogóle nie nadawał się do użytku. Ponieważ przez gwarancję beztroski straciłam gwarancję producenta po raz kolejny złożyłam reklamację reklamacji usług serwisu. Pomimo adnotacji, że nie chcę by naprawy dokonywał poprzedni serwis telefon i tak przekierowano do tego serwisu. Po upływie półtora miesiąca odesłano mi telefon. Ubezpieczyciel wymienił mi w @ szereg napraw a na karcie naprawy zaznaczono , że coś tam zlutowano …… Brak słów. Reasumując roczny telefon przez 4 miesiące przeleżał w serwisie a i tak nie jest sprawny. De facto musiałam kupić nowy telefon, bo logiczne jest, że jak przez tak długi czas przetrzymywany jest sprzęt w naprawie , to trzeba sobie radzić. Myślę, że firma Mondial o tym doskonale wie i w ten sposób zniechęca klientów do egzekwowania swoich praw. Fakt, że szkoda nerwów, ale …… zastanawiam się poważnie nad opinią rzeczoznawcy i uzyskanie pomocy u UKOiK. Nie po to zapłaciłam dodatkowo prawie 200zł, by pracownik sklepu dostał od tego prowizję a ja nie miała żadnych praw i dodatkowo straciłam gwarancję producenta

    Popularne wątki

    Nie pamiętasz hasła lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

    Nakarm Pajacyka
    Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.