Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

    BEL-POL - Co wiecie o tej firmie ????

    IP: *.25.48.250.kapode.com 24.08.09, 08:28
    Cześć.
    Proszę o informacje na temat tej firmy. Jak wygląda atmosfera pracy,
    zarobki. Jak wygląda praca przedstawicieli, jakie samochody, cy jest
    kontrola samochodów?

    Wielkie dzięki za info.
    Edytor zaawansowany
    • Gość: gogus_ou1 IP: *.25.48.250.kapode.com 02.09.09, 09:33
      Ponawiam pytanie!!!!

      Czy nikt nie miał doświadczenia z tą firmą ??? Podobno to największy
      dystrybutor podłóg i drzwi w rynku.
    • Gość: masa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.09.09, 12:50
      kolego ...kto tych bzdur ci naopowiadał.....są więksi dystrybutorzy....belpol
      szczyci sie tylko duza iloscia punktów handlowych.....a praca w
      niej.............jak jestes kumaty to jest porazka....szukaj innej roboty
    • Gość: xXx IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.11.09, 10:58
      ja moge tylko powiedziec cos o bel-pol w Poznaniu..ale jako klientka..firma nieslowna, oszukuje, nie dotrzymuje słowa w ogole. Nie potrafia dotrzymac teminow, ani wykonac do konca pracy. Pieniadze biora bardzo chetnie, ale pozniej czekasz i czekasz..a oni Cie olewaja..Takie sa moje doswiadczenia z przedstawicielem z Poznania..wiec gdyby ktos chcial kupic cokolwiek w salonie przy ulOlsztynskiej w Poznaniu to ODRADZAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • Gość: klient IP: *.internetdsl.tpnet.pl 30.11.09, 18:40
      A ja mam odmienne zdanie - firma ma bardzo bogatą ofertę drzwi i podłóg, a osoby
      które tam pracują dobrze się znają na tym co robią.
      U mnie kładli barlinka i widziałem, że doskonale się na tym znają.
      Po mojej pierwszej wizycie w sklepie bylem bardzo zadowolony.
    • normalnyxxx2000 22.08.14, 16:52
      wy wszyscy gadacie głupoty, jak w każdym biznesie jest coś takiego jak reklamacje, więc to, ze wam się przytrafiła przygoda taka nie znaczy, że każdemu. Ja natomiast bardzo dobrze wspominam Bel Pol oddział na Bielanach. Sam kupiłem tam 5 drzwi w maju, obsługa fachowa, widać, że mają pojęcie o tym co sprzedają.
      Miałem jakieś opóźnienie terminowe, ale sprzedawca zadzwonił do mnie i poinformował mnie, że się opóźni montaż. Montażysci bardzo fajni.
      Zatem ja mogę tą firmę polecić z całego serca. W każdej firmie są reklamacje. I trzeba się z tym liczyć, żyjemy w takich czasach.
      Z całym szacunkiem polecam tą firmę swoim znajomym.
      jakoś niedawno otworzyli drugi oddział we wrocławiu na brucknera, chyba 2 miesiące temu, ostatnio tam byłem. Też z całym szacunkiem polecam :-)
    • Gość: klienta_Bel-Pola IP: *.chello.pl 13.01.10, 22:24
      Witam,
      Zamawialismy z mezem drzwi w Bel-Polu w Katowicach. Na poczatku Pani wszystko ladnie wyliczyla, szybko umowila wizyte montazysty i do tego momentu bylismy zadowoleni a pozniej... Do montazysty nalezalo dzwonic i przypominac ze ma przyjechac na pomiar. Po pomiarze dzwonili ze sklepu zeby zlozyc zamowieniu. Gdy zajechalismy okazalo sie ze nie mozemy wziac drzwi z DRE ktore wycenilismy a kazano nam w 5 minut zdecydowac sie na POL-SKONE- SMIECH NA SALI no chyba ze ktos moze sobie pozwolic zamiast 2500 wydac 4300 od tak. Maksymalnie demontaz i montaz mial wyniesc 300zl od drzwi a wyszlo prawie 500zl.
      W koncu po zlozeniu zamowienia po ok. 2 tyg dostalismy informacje ze mamy zaplacic calosc (montaz+drzwi) gdyz juz wszystko jest. W sklepie okazalo sie ze owszem drzwi sa ale montaz kiedy bedzie to nie wiadomo. Sprzedawca nie potrafil sie dogadac z montazysta i jedynie co mogl nam zaproponowal
      to montaz za 6 tygodni (choc umowa mowi ze maksymalnie 6tyg od zlozenia zam)- wniosek SPRZEDAWCY NIE ZNAJA UMOW KTORE KAZA PODPISYWAC KLIENTOM. Gdy my zadzwonilismy bezposrednio do montazysty, to byl zrealizowany w ciagu tygodniu. Podczas montazu okazalo sie ze jedna kratka wentylacyjna jest uszczerbiona (prawdopodbnie taka przyszla z Polskone, albo ktos w belo polu zawinil albo montazysci).Zglosilismy to podczas protokolu zdawczo odbiorczego. 5 razy dzwonilismy po 15min minimum i za kazdym razem tlumaczylismy o co chodzi gdyz NIKT Z PRACOWNIKOW NIE POTRAFIL WSZCZAC PROCESU REKLAMACYJNEGO W koncu (po 6tygodniach od montazu) dostalismy informacje ze mozemy odebrac kratke. NO i oczywiscie 40min spedzone w sklepie (ponownie wszczete sledztwo jwsrod pracownikow i montazystow jak do tego doszlo) zeby sie dowiedziec ze jednak nie dostaniemy kratki za 18zl, gdyz to pewnie my ja uszczerbilismy i my ja zle zamontowalismy do drzwi - szkoda tylko ze nie dodali ze my sobie sami drzwi montowalismy.
      Moja ocena firmy Bel-Pol w Katowicach w Rawie:BRAK KOMPETENCJI, BRAK WIEDZY NA TEMAT SPRZEDAWANEGO TOWARU, NIE POTRAFIA WSZCZAC PROCESU REKLAMACYJNEGO JEDNYM SLOWEM ODRADZAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      U nas to jedynie kratka czyli taka mala rzecz ale wyobrazcie sobie ze przyszly zle drzwi.
      Zapomnialam dodac ze jesli drzwi przyjda wczesniej to trzeba je skladowac u siebie w mieszkaniu, gdyz firma bel pol nie przechowuje drzwi a montazysci ich nie przywoza tylko maja juz na nie czekac.
      Jednym slowem: PORAZKA
    • Gość: Jadzka IP: *.net 03.02.10, 09:11
      hm dziwia mnie negatywne komentarze nt. tej firmy. Nie moge sie z nimi
      calkowicie zgodzic. dokonywalam nie raz zakupu w bel-polu czy to w swidnicy czy
      walbrzychu i zawsze wszystko bylo na wysokim poziomie. mila i fachowa obsluga,
      duzy wybor paneli i drzwi.
    • Gość: adaś IP: *.dynamic.mm.pl 19.07.13, 09:43
      a ja tam pracowałem, było fajnie, lepiej lub gorzej, jak w życiu, fajni wspópracownicy, atmosfera, ale zarobki fatalne, dosłownie śmieciowe...
    • Gość: Klientka IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 28.04.14, 23:12
      Tragedia jeśli chodzi o terminowość, obsługę klienta, brak kontaktu mailowego ,telefonicznego z działem reklamacji. Na drzwi mozna czekać do 5 miesięcy, mimo, ze w umowie jest inaczej. bel-pol jedynie tłumaczy - to nie nasza wina!ODRADZAM. Wszystko jest ok, do momentu zapłaty, potem klient sie nie liczy.
    • Gość: Klient IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 29.04.14, 11:33
      Zgadzam się z poprzedniczką. Zero szacunku dla klienta, nie wywiązują sie z umowy, terminy swoje oni swoje. Walka z wiatrakami. Zdecydowanie omijajcie Bel-pol!
    • Gość: kkk IP: *.dynamic.chello.pl 30.05.14, 14:06
      W pełni potwierdzam poprzednie wpisy .Nieterminowość -podłogi i drzwi rozgrzebane od pół roku ,arogancja osób odpowiedzialnych za wykonanie robót ,brak jakiegokolwiek kontaktu ( nikt nie odbiera telefonów albo wszyscy są na spotkaniach i absolutnie nie mogą rozmawiać) Kłamstwa non stop , umawianie się na ternim i oczywiście nikt się nie pojawia. Absolutnie nie polecam
    • polaczek82 01.02.15, 10:35
      www.bel-pol-opinia.pl/
    • Gość: gość IP: *.ups.com 31.07.14, 11:55
      Ja również zdecydowanie odradzam! po wpłaceniu reszty zaliczki mają klienta głęboko w poważaniu. Wciskają kity w postaci kolejnych terminów montażu, po czym kolejno je odwołują, ŻENADA! masz wybór? absolutnie nie decyduj się na tą firmę :/
    • Gość: klient IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 11.09.14, 21:16
      Szanowni Państwo , tak samo jak Wy jestem poszkodowany przez oszustwa pracowników Bel Pol.
      Tylko od nas klientów zależy czy takie firmy będą istnieć. Mamy media, portale społecznościowe i sądy.
      Zróbmy coś by ta firma przestała oszukiwać ludzi i odzyskajmy stracone pieniądze. Zapraszam wszystkich do kontaktu . zamkniemybelpol@wp.pl . Razem będzie nam łatwiej odzyskać nasze pieniądze.
    • biegol89 14.09.14, 20:56
      Ja mam inne zdanie na temat bel-polu kupowaliśmy tam kilka razy i za każdym razem bylo ok, terminy montazu dostosowalem pod siebie, jedynie co to klamkę wymienilismy bo była porysowana ale to tez szybko tego samego dnia zostalo załatwione. Towar super, drzwi i panele sprawdzają się i będe polecał bo wszystko ok.
    • Gość: Pader IP: *.icpnet.pl 27.05.14, 16:57
      Jeżeli macie ochotę przeżyć koszmar i stracić przyjaciół(niestety poleciłem tą Fime (firme to nad wyraz)jak jeszcze nie wiedziałem co Nas czeka) to polecam Belpol.Opieszałość , chamstwo zwłaszcza Pan Musik !! długie terminy i brak zakupionych elementów to dewiza bel-polu.POLECAM PRZECZYTAĆ OPINIE Nie jesteśmy jedynymi potraktowanymi w sposób "klient g** ma do powiedzenia" czas aby zajął się Wami uokik
    • Gość: klient IP: *.Martel.Biz 23.07.14, 12:23
      Proszę uważać na firmę Bel Pol .
      Salon na Bielanach we Wrocławiu jak i pozostałe również. Firma często ma niższe ceny i wciska towar 2 gatunku, później rozejdą się podłogi a na reklamacje nie ma co liczyć. Ich montażyści są beznadziejni. Dyrektorka regionalna Hunderuk spuści was na drzewo - podejście kasa wpłynęła klienta należy olać. Należy zrobić coś aby taka firma przestała istnieć. Przestańcie w niej robić zakupy i padnie - oby szybko
    • Gość: ona IP: *.adsl.inetia.pl 20.08.14, 16:58
      Jaka szkoda, że trafiłam tu dopiero teraz po niewczasie... Zamówiliśmy drzwi na Bielanach, w salonie ładnie pięknie klient traktowany jak pan. W czasie montażu okazało się , że specjalista ds sprzedaży namieszał w umowie i dali nam inny typ drzwi - nie te które chcieliśmy, drzwi zamawiał mąż, a był w tym czasie w pracy, więc nie widział jakie montują... Mąż wysyła codziennie maile do sprzedawcy, który nie odpowiada. Nie mogę się dodzwonić do niego, na dodatek po tygodniu powstały szpary w ościeżnicy i brzydko to wygląda. Nie wiem, jak mam w ogóle zacząć reklamację. Miałam jechać do salonu, ale nie wiem w które dni ten pan pracuje, a do salonu mam ponad 30 km...Ostrzegam nie zamawiajcie nic u nich, bo pójdziecie z torbami...
    • Gość: Klient Poznań IP: *.systemia.pl 22.08.14, 22:38
      Ja miałam bardzo podobną przygodę jak część z piszących powyżej, z tym że u mnie problemy z realizacją zamówienia pojawiły się po wpłacie przedpłaty. nie mogliśmy doprosić się, by podesłano nam proformę do przedpłaty przez 14 dni ;) w poniedziałek miał być montaż, a proformę została wysłana do nas w piątek po 17, gdy przelewy już nie wychodzą. efekt? Nie chcieli wydać towaru montażystom w poniedziałek rano. Zadzwonił do nas oburzony montażysta że nie może odebrać materiału :D w końcu łaskawie sprawdzili konto i ku naszemu szcèściu przelew już dotarł... Ale trzeba się liczyć z tym, że była to tylko i wyłącznie zasługa tego, że akurat sesje w bankach się pokryły, co bardzo rzadko sie zdarza. Natomiast z dodatkowych rzeczy montaż listew i drzwi w okleinie naturalnej w innym obiekcie wyceny nie doczekaliśmy sie w ciagu ponad 20 dni. Dlatego zrezygnowaliśmy z tej firmy, bo stwierdziliśmy, ze skoro nie sa w stanie przygotować oferty, to raczej kiepsko będzie wyglądało zamówienie i realizacja. Wolimy to przeprowadzić bezstresowo ;)
    • Gość: Wrocław IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.09.14, 13:38
      Bel-Pół Bielany złodzieje, zawyżają pomierzony metraż (chyba, że deweloper sprzedaje większe mieszkania niż mówi:-)) - normalnie na podłogi liczy się 7% naddatku. W Bel-Pół Bielany 16.6%!! Bajzel w papierach, kłamią, nie dotrzmują terminów, brak odpowiedzialnych. Nie polecam zdecydowanie. Wystrzegać się!
    • duszanovsky 30.03.16, 12:34
      firma absolutnie NIEGODNA NAJMNIEJSZEGO ZAUFANIA. Korzystałem z usług oddziału w Krakowie. Wszystko jest pięknie, dopóki nie podpiszesz umowy. Potem mają Cię głęboko w poważaniu i nie obchodzi ich NIC. Zamówiłem troje drzwi oraz troje ościeżnic. Jest prawie miesiąc po ustalonym terminie do którego drzwi miały być zainstalowane. Do tej pory dwoje drzwi z trzech nie są wmontowane w ściany. Proszę dokładnie czytać umowy, które Bel-Pol podsuwa do podpisania, bo są skonstruowane fatalnie, są niespójne oraz mają mnóstwo nieścisłości. Tak naprawdę klient nie wie, czy podpisuje umowę o dzieło czy umowę-zlecenie (ma to bardzo duże znaczenie przy roszczeniach gwarancyjnych). Umowa nie opisuje wyraźnie i szczegółowo na czym polega realizacja umowy, nie określa precyzyjnie jak wygląda proces reklamacji usługi, gdyby coś było nie tak. Co więcej, klient sam nie może nawet wnieść reklamacji w przypadku uszkodzenia ościeżnic podczas transportu, ponieważ formalnie to nie klient kupuje te drzwi oraz ościeżnice (sic!), a firma Bel-Pol, a właściwie druga firma montażowa, będąca ich podwykonawcą. Więc jeśli stanie się tak, jak w naszym przypadku, że ościeżnice zostaną uszkodzone podczas transportu, albo montażysta otworzy pudełko i zobaczy, że są uszkodzone, nie będziecie mogli dochodzić żadnych praw ani rościć sobie żadnej rekompensaty. Firma bierze kasę z góry, ale w przypadku uszkodzenia materiału każe Ci czekać na nowe ościeżnice 3 tygodnie albo dłużej, tłumacząc to długością realizacji zamówień w firmie robiącej drzwi i ościeżnice (w tym przypadku DRE). Do tego komunikuje to w trybie oznajmującym, mimo że umowa zakłada w takim przypadku wspólne ustalenie innego terminu montażu (umowa nie określa w jakiej formie takie ustalenie terminu ma wyglądać), tylko że w praktyce oznacza to po prostu, że każą Ci czekać miesiąc bez słowa "przepraszam", albo/i bez jakiejkolwiek finansowej rekompensaty. Bel-Pol nie posiada żadnego działu obsługi klienta, żadnego działu reklamacji - to są sami handlowcy, których interesuje tylko skasowanie klienta, a potem chcą o Tobie zapomnieć. ZEROWY standard obsługi, niski poziom uprzejmości, pan w słuchawce potrafi powiedzieć "sorki, że nie zadzwoniłem" w reakcji na to, że miał zadzwonić, a nie zadzwonił. Czują się bezkarni. Firma Bel-Pol na oficjalnym fanpejdżu facebookowym moderuje opinie i nie dopuszcza żadnej krytyki.

      Komunikacja z firmą jest fatalna - pan obiecuje, że zadzwoni za 5 minut, po czym nie dzwoni i wychodzi z pracy, o wszystkie informacje trzeba się dopraszać i dopytywać. System informatyczny w firmie sprawia, że zamówienie moja partnerka składała w siedzibie firmy ponad godzinę czasu.

      Najgorszemu wrogowi nie polecam takiej bandy obojętnych na klienta kolesi. Standard zerowy, ceny niemałe. Gdy coś pójdzie nie tak na pewno zostaniesz na lodzie z niedokończonymi pracami w mieszkaniu i nikogo z firmy nie będzie to obchodzić, bo będą już gonić za kolejnymi portfelami klientów.

      OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM BEL-POL. Nie ufajcie też komentarzom "zaskoczonych" opiniami na forum, bo schematyczność ich opisów wskazuje na "ustawiane" komentarze. Może jakaś pożal-się-Boże komórka firmy zajmuje się "ratowaniem" beznadziejnego wizerunku tej chamskiej firmy w necie.
    • dagniesia1 29.08.16, 22:26
      Nie wiem jak budują ale panele kłaść wg instrukcji producenta nie potrafią. Dotyczy Bel Pol Legnica.
    • anna.tomk 17.08.18, 16:07
      BEL POL Warszawa Targówek masakra . Umowa podpisana w 01,06,2018 nie zrealizowana do dnia dzisiejszego . 17,08,2018
      Kilkadziesiąt telefonów upominających do firmy (zagubione pomiary )Powtórny pomiar . Kazdy sprzedawca podaje inna informację na temat zamówionych drzwi .Brak kompetencji pracowników. Nareszcie telefon ze bedzie montaż .Monter umówiony. Brawo .Wzięłam dzień wolny z pracy i co się okazuje ze drzwi jeszcze gdziśs w transporcie ( właściwe to nikt nie potrawfił odpowiedzieć gdzie ą drzwi)i .Następny termin znów dzień wolny . Są drzwi . Radośc trwała krótko . Wszystkie drzwi mają nieprawidłowe wymiary . I reklamacja o zwrot pieniedzy . Podałam nr konta i jakos od paru dni nie mogę się doczekać .
    • anna.tomk 17.08.18, 16:25
      zgadzam sie z przedmówcą na temat komunikacji( właściwie jej brak ) i oddzwaniania do klienta ( obiecują i nie oddzwaniają po czym wychodzą z pracy i mają gdzieś ze ktoś czeka na telefon .Następnego dnia tego handlowca nie ma w pracy bo ma wolne . Kontakt z kierownikiem beznadziejny. Po kolejnej interwencji kierownik nie odbiera telefonu. .Stosunek olewający . z opisów wynika ze nie tylko w Warszawie jest problem . Prosze się wystrzegać . Ocena poniżej zera .

    Popularne wątki

    Nie pamiętasz hasła lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

    Nakarm Pajacyka
    Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.