• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
Dodaj do ulubionych

Sponsorowanie zony do Kanady

  • 27.07.05, 02:52
    Czy ktos z Was orientuje sie jaki jest okres oczekiwania na zone. Wszystkie
    dokumenty sa juz w Warszawie. Wszystkie oplaty sa uiszczone. Badanie lekarskie
    zrobione. Zona otrzymala potwierdzenie z Warszawy ze dokumenty otrzymali
    prawie dwa miesiace temu i nic sie nie dzieje. Czy wszyscy musza zalatwiac
    Zapytanie o karalnosc? Czy wymagane jest interview? Ja pracuje dla rzadu
    federalnego w Kanadzie, czy to moze pomoc czy zaszkodzic? Czy okres wakacyjny
    wydluza zalatwianie spraw w Ambasadzie w Warszawie czy sprawy zalatwiane sa
    normalnie.
    Edytor zaawansowany
    • 27.07.05, 02:58
      Do Ambasady w Warszawie wyslane byly wszystkie dokumenty wliczajac listy,
      zdjecia, rachunki telefoniczne i wszystko co mozliwe na udokumentowanie
      prawdziwosci malzenstwa.
    • 27.07.05, 09:31
      okres wakacyjny wydluza troche czas oczekiwania,warto jest napisac do Ambasady :

      e-mail: Warsaw-im-enquiry@international.gc.ca
      • 27.08.05, 03:25
        ok 5-6 miesiecy.
        • 27.08.05, 16:11
          Ja tez jestem w podobnej sytuacji (sponsorowanie przez meza). 2 dni temu
          dostalam odpowiedz z Ambasady w Warszawie, ze dokumenty sie zgadzaja i okres
          oczekiwania na wize to okolo 6 miesiecy. Moze byc interview, ale nie musi. A co
          do Zapytanie o karalnosc, to ja dolaczylam je wraz z tlumaczeniem, choc nie
          bylo one na ta chwile wymagane.

          Pozdrawiam,
          ilona1201
    • 05.03.06, 20:04
      Witam

      Zona badania robila we wrzesniu, z tego co wiemy papiery sa juz w w-wie. I co
      dalej? Jak dlugo sie teraz czeka? Czy mozna w tym czasie starac sie o
      turystyczna, jezeli np interview ma byc za 6-8 miesiecy? Pozdrawiam
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.