10.10.06, 03:05
Jestem aktualnie w trakcie robienia rezerwacji na wypad narciarski w okresie
swiat. W gre wchodzi Mt. St. Anne za rada meza Tory - blisko do Quebec City i
gora calkiem przednia. Pomyslalem, ze moze ktos jeszcze ma ochote jechac i
niekoniecznie spedzac swieta tradycyjnie w domu. Jesli tak, to zapraszam...
Edytor zaawansowany
  • 11.10.06, 06:17
    sunee, u nas sie troche rozne rzeczy poplataly (min musielismy wlasnie wakacje
    odwolac sad
    nie wiem co bedzie w swieta
    odezwe sie jakos jutro.
    sad
  • 11.10.06, 14:29
    Ja w Swieta raczej nie - tradycyjnie juz urzadzam typowo polskie huczne swieta
    dla mojej hinduskiej rodziny i wiem, ze oni na nie czekaja i byliby bardzo
    zawiedzeni, gdybym je odwolala...
    poza tym siostra mojego meza wychodzi za maz - slub cywilny w grudniu, na
    poczatku, wiec moze wyrwalibysmy sie w ktorys weekend pomiedzy smile mnie
    wystarczy osla laczka he he he i tak bede miala przednia zabawe
    --
    Z buntem przez zycie...
    www.bakowska1.webpark.pl
  • 14.10.06, 05:31
    wlasnie wrocilismy z gieldy, mam nowe buty, narty i kijki smile))))))))))

    sezon rozpoczety.
    sunee, w weekendy zglaszamy gotowosc,
    syswia, mam nadzieje ze bedziemy dzielnie walczyc na oslej laczce wink
    lepsi niech ida wyzejsmile
  • 08.12.06, 02:55
    Od jutra - 8 grudnia otwieraja swoje stoki okoliczne zjezdzalnie; wybieram sie
    w niedziele do Blue Mountain lub Mt. St. Louis...jesli ktos ma ochote moze sie
    dolaczycsmile
  • 08.12.06, 03:55
    My sie wybieramy na narty 1 stycznia. Nie wiem jeszcze gdzie. Pewnie gdzies
    blisko, bo planujemy wyjazd i powrot tego samego dnia. Moze Horseshoe Valley.
    --
    Z buntem przez zycie...
    www.bakowska1.webpark.pl
  • 09.12.06, 01:45
    Syswia - tu do wszystkich okolicznych resortow jest bliskosmile Nie wiem czy
    byliscie juz kiedys w Horseshoe, ale moja opinia jest niestety taka, ze nie
    jest to najlepsze miejsce - zwlaszcza dla ludzi, ktorzy lubia sobie pojezdzic.
    Przede wszystkim krotkie, waskie a przy tym dosc strome i mocno oblodzone
    trasy, stare - wolno jezdzace wyciagi do wiekszosci z nich oraz uboga baza - to
    przynajmniej w moich oczach czyni to miejsce daleko mniej atrakcyjnym w
    porownaniu z Blue Mountain czy Mt. St. louis. Jedyne co mnie tam przyciaga to
    promocje cenowe - np, za tydzien w niedziele wjazd na caly dzien za jedyne 15$.
  • 09.12.06, 02:31
    Tak, bylismy tam kilka razy...
    Nie jestem w stanie porownac, bo poczatkujacy ze mnie narciarz. Kiedy mowilam o
    zajeczych gorkach, to nie byla to przekorasmile)))
    Gdzies blisko nas jest jeszcze Dagmar - ale ja tam nigdy nie bylam, wiec nie
    wiem co to za miejsce...
    --
    Z buntem przez zycie...
    www.bakowska1.webpark.pl
  • 10.12.06, 20:08
    dwia najblzsze weekendy mam zajete, ale zaraz potem jedziemy smile


    sunee, napisz jak sie wam udal dzisiejszy wypad.
  • 11.12.06, 00:07
    niech zaluja "narciarze" - przednio bylo; pogoda super, 2 na plus i caly dzien
    slonce uff, ucieklismy przed deszczowym tygodniem; ludzi niewiele, kolejki
    nieduze, snieg jak na kanadyjskie warunki w miare ok, a przy tym jeszcze przed
    sezonem - wiec taniejsmile; Tora, za dwa tygodnie jak wiesz, nas nie ma ale potem,
    po powrocie jezdzimy dalejsmile
  • 11.12.06, 03:40
    Serdecznie polecam wypady do Lake Placid. Ja juz niestety od lat nie jezdze
    (chemia bardzo wyniszcza kosci, moje doktory i tak sie krzywia, ze jedze na
    rowerze) ale moj maz i corka wciaz bywaja w Lake Placid - to piekne miejsce,
    swietne trasy, dojazd szybszy z TO niz na Mount Tremblant i przy obecnej
    wymiane dolara, wyprawa atrakcyjna cenowo. Blue Mountains to swietne miejsce na
    spotkania znajomych ale jak sie chce naprawde pojezdzic na nartach to trzeba
    troche lepszych gorek smile
    A Wasze dzieci na nartach czy na skiboards?
    Skir Dhu
  • 11.12.06, 16:18
    z narciarzy tu piszacych to tylko ja sie jak narazie dorobilam prawie juz
    trzyletniej corki wink
    narazie nie jezdzi, ale pewnie zacznie od nart, jak mama. bedziemy sie uczyly
    razem, bo ja poczatkujaca jestam. (chociaz dzis wlasnie ogladala rano program
    gdzie dziewczynka uczyla sie jezdzic na desce i zaczela prosic o deske...)

    o lake placid slyszalam od meza, tez bardzo sobie chwalil to miejsce.
  • 11.12.06, 16:19
    zaluje, zaluje, a pewnie. ale nadrobie. smile
  • 04.01.07, 03:13
    Narty - niedziela, jade do Moonston, jesli oczywiscie pogoda pozwoli a na razie
    zapowiada sie OK. Jesli ktos ma ochote sie dolaczyc - zapraszamsmile
  • 15.01.07, 03:28
    jak dzisiejsze jezdzenie? rozejrzeliscie sie? jest tam jakas osla dla mnie?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.