Natrectwa myslowe na kazdym podlozu. Dodaj do ulubionych

Witam.

Zakladam ten watek z mysla, ze ktos moze sie utozsamic z tym problemem i poczuc sie lepiej.
Posiadam nn od poltora roku. Nabylem ja przez interesowanie sie psychologia, zmianami swojej osobowosci, nlp, itd. To wszytko zrodzilo w mojej glowie watpliwosci roznego typu, obawy, ktore chcialem likwidowac analizujac je, myslac o nich, ciagle dochodzac do pewnego wniosku setki razy, do czasu az nie przyszla kolejna mysl.
Przyklady:
1. czy jak slucham smutncyh piosenek, to czy ja tez bede smutny? i czy jak bede sluchal pozytywnych piosenek, to czy juz nie bede potrafil tworzyc smutncy? (dodam ze jestem muzykiem)
2. watpliwosci jakim byc czlowiekiem, jak sie zachowac, jak mowic, w jaki sposob mowic, moja barwa glosu, jak myslec, jak poruszyc reka.
Byly tez takie, o ktorych boje sie napisac, nie chce o niech po prostu juz wspominac.
Bylo ich naprawde bardzo wiele i o wiele okropniejsze niz te ktore podalem do tego stopnia, ze nie raz wsiadalem w samochod z mysla, ze rozpedze sie i wjade pod tira, bo nie dawalem sobie rady.. Trzymalo mnie przy zyciu to, ze jestem perfekcjonista. Chce cos osiagnac, chce byc kims. i tu znow zrodzila sie mysl. Poniewaz pisze teksty, ale mam duze poczucie humoru, i bardzo duzo mowie, lubie interpersonalne zagadnienia itd. Wiec kolejna watpliwosc, to ze moze w muzyce sie marnuje, moze lepiej pojsc do telewizji, pchac sie tam na sile?
Watpliwosci przynosily bole glowy, mrowienie w kolanach. Rzucila mnie kobieta, potracilem znajomych, zwatpilem w siebie. Chcialem byc zdrowy. Ale znow.. Myslalem, ze jak wyjde z tej nerwicy to bede "gorszym" czlowiekiem, pisal gorsze teksty, gorszy w rozmowach itd. Tu moj idealizm przeszkadzal..

A wszystko przez to, ze chcialem sie zmienic, bo kiedys zerwalem z kobieta, wiec myslalem, ze ze mna jest cos nie tak, to zaczalem czytac ksiazki o podrywie kobiet itd.