Dodaj do ulubionych

W 100% wyleczalna!!!

16.02.09, 09:04
Terapia Richardsa to droga do wyjścia z fobii oprócz tego na
początek jakiś lek zmniejszający lęk...Możecie nie wierzyć ale to
daje wyleczenie,seroxat daje podobne efekty ale on działa tylko jak
się go bierze...Terapia trwa minimum 20tygodni...Jak coś to mam ją
to moge wysłać maile piszcie...
pozdrawiam
Edytor zaawansowany
  • 16.02.09, 10:24
    ja poproszę
  • 16.02.09, 12:32
    email please piszcie w pośćie
  • 16.02.09, 17:28
    q3e@gazeta.pl
  • 16.02.09, 22:54
    email gazetowy

    czyli nienill@gazeta.pl
  • 11.03.09, 22:35
    ja porosze. moj e-mail : m.roicki@wp.pl
  • 16.02.09, 20:28
    Ja również poproszę: luzblues86@poczta.fm
    z góry dzięki.
    --
  • 17.02.09, 09:56
    dzisiaj wam wyśle
    pzodrawiam
  • 22.04.09, 17:36
    możesz mi też wysłać na emaila?
    liana@vp.pl
  • 17.02.09, 13:08
    sajder86@gazeta.pl

    ... nie zebym wierzyl
  • 17.02.09, 13:41

    > ... nie zebym wierzyl
    :)

    ja tez z naglego przyplywu wiary zamowilam ;p
  • 17.02.09, 13:30
    Również nie chcę już być chory , także i ja poproszę cast-away1@wp.pl ;)
  • 17.02.09, 18:58
    Dałem link w swoim poprzednim poście do terapii Richardsa
  • 17.02.09, 14:19
    Ja rowniez poprosze _ madzius85@interia.eu _chce sie w koncu tego
    pozbyc!!!! dziekuje i
    pozdrawiam
  • 19.02.09, 21:32
    JA TEŻ CHĘTNIE SKORZYSTAM

    RAHIMOLOGIA@TLEN.PL MÓJ MEJL POCZTOWY PROSZE O ODPISANIE
  • 17.02.09, 14:35
    To i ja poprosze... asiamka79@gazeta.pl
  • 17.02.09, 17:32
    to ja tez...malgkrzys@gazeta.pl
    dzieki wielkie
  • 17.02.09, 17:45
    oliwka742@poczta.onet.pl
  • 17.02.09, 20:23
    wioskt@wp.pl
    Ja też poprosze
  • 18.02.09, 06:40
    j tez poproszę :) karina_rulez@interia.pl :)
    --
    Ogień żyje śmiercią (siłą) tego, co spala ...
  • 18.02.09, 07:26
    Ludzie czytajcie z uwagą. Przecież kilka postów wyżej macie link do tych
    materiałów :)
  • 19.02.09, 16:33
    żebyśta sie nie wyleczyli czasem
  • 19.02.09, 21:53
    ale ile ludu sie nagle pojawilo ;p


    ktos to przeczytał i poda streszczenie?
    bo ja nie jestem w stanie tego sciagnac
  • 19.02.09, 21:38
    JA NIEUMIEM TEGO OTWORZYC PROSZE WYŚLIJ MI DANE NA MEJL
    rahimologia@tlen.pl
  • 20.02.09, 07:45
    W PDF to jest ci co mają informować o efektach za kilka dni,tygodni
    z tego co ja wiem to najlepsza na świecie indywidualna terapia dla
    fobików
  • 22.02.09, 19:30
    Mam pytanie czy w tym pliku jest taka ogromna ilość literówek czy tylko ja mam u siebie coś zepsute kodowanie czcionek. W każdym razie treśś wydaje się być ciekawa.
    --
    Życie trzeba przeżyć tak, żeby wstyd było opowiadać, za to przyjemnie wspominać.
  • 22.02.09, 22:55
    hej ludziska chetnie pogadam z wami na temat problemów tych ja
    jestem chłopakiem mam 21 lat juz niedługo i chetnie pogadam
    serdewcznie pozdrawiam 4399537
  • 23.02.09, 07:33
    Nie ma polskich liter ś,ź,itd prosze o wypowiedź tych którym ta
    terapia pomaga lub nie
    pzodrawiam
  • 24.02.09, 12:07
    ja tez poproszę na 5ala@gazeta.pl
  • 25.02.09, 13:45
    Czy ktoś mógłby mi przesłać przetłumaczony tekst terapii?
    erer1978@gazeta.pl

    z góry dziękuję
  • 02.03.09, 13:19
    bardzo proszę o terapię Richardsa. Dziękuję z góry.
  • 04.03.09, 18:50
    Bardzo proszę o terapię Richardsa. Dziękuję z góry.
  • 04.03.09, 21:29
    Po co ludzie prosicie o wysłanie, przecież 4 wątki niżej jest link do ściągniecia tego samemu.
    rapidshare.com/files/203179673/0.12.pdf
    --
    Życie trzeba przeżyć tak, żeby wstyd było opowiadać, za to przyjemnie wspominać.
  • 04.03.09, 22:19
    skoro wczesniej tego nie przeczytali, to Twojego postu tez nie przeczytają

    ale zgodnie z zasada "zebyscie czasem nie wyzdrowieli": mala strata
  • 05.03.09, 06:17
    Jakie rezultaty daje terapia?
  • 05.03.09, 20:33
    nie mam pojecia, ale zgadzam sie, ze FB jest wyleczalna - na 100 % jestem pewien.
  • 07.03.09, 15:42
    Terapia dr Thomasa Richardsa

    zapraszam na mojego bloga, któremu poświęciłem tej najskuteczniejszej terapii: www.bezfobii.blogspot.com .

    tutaj macie bezposredni link do terapii, ktora przetlumaczylem na jez. polski: rapidshare.com/files/203179673/0.12.pdf

    Dalsze czesci beda na moim blogu
  • 11.03.09, 13:20
    proszę o przesłanie terapi Richardsa
  • 11.03.09, 22:36
    ja poroszę. m.roicki@gmail.com
  • 15.03.09, 08:55
    Gadać jak na spowiedzi kto już czuje się lepiej dzięki terapii:P
    sądze że raczej wam się poprawia
  • 17.03.09, 21:51
    Do boksprofesional:
    Nie dostałam tej terapii. I nawet e-maila do Ciebie wysłać się nie da , jakieś
    dziwne komunikaty przychodzą.:-( Jeszcze raz proszę o przysłanie.
  • 18.03.09, 17:50
    czytaj moje wszystkie posty w tym topiku heh co za ciemnota
  • 19.03.09, 08:42
    witam. tez zaczalem ja stosowac. mam pytanie.
    z tego co slyszalem, to ta terapia ma trwac 20 tyg. a ta sciagnieta ma 10 tygodni.
    powodzenia zycze :)
  • 27.03.09, 10:43
    ja też poproszę na emaila
    Dziękuję
  • 27.03.09, 21:08
    ciekawe jaki zasieg to ma, na ile sie utrzyma,czy to chwilowa euforia czy cos na
    dluzsza mete.

  • 27.03.09, 22:32
    meonline napisała:

    > ciekawe jaki zasieg to ma, na ile sie utrzyma,
    behawioralna
    wiec do nastepnego dołka
  • 28.03.09, 08:13
    Nie wróci trzeba tylko nauczyć się robić hipnoze regresywną żeby
    powracać do tego co sie wyrobi...a ta terapia to hiy jak dla mnie
    człowieka po przejściach z seroxatem,efectinem,anafranilem itd
    pozdrawiam
  • 18.04.09, 08:07
    kajka68@vp.pl tez poproszę;)
    --
    Jak na mój gust, jesteśmy najbardziej pogiętym stadem na Ziemi.(Epoka lodowcowa)
  • 04.05.09, 13:30
    o ile ta terapia może i jest skuteczna nie polecam stosowania
    żadnych hipnoz czy słuchania żadnych fal alfa itp zresztą sam
    Richards nie stosuje takich technik tylko techniki relaksacyjne,
    możecie sobie poczytać więcej na temat hipnozy na
    www.jp2w.pl/index.html?id=35648&site_id=51880
  • 04.05.09, 12:57
    link do terapii jest w temacie
  • 03.08.09, 17:09
    witam, ja terapie dopiero zaczelam wiec trudno mowic o efektach. ale mam
    nadzieje ze mi pomoze. mam pytanie czy ta terapia pomoze na silne drzenie rak i
    ciala w sytuacjach stresowych i ekspozycji spolecznej np jedzenie w restaurcji?
    nie mam az tak silnej fobii ze np nie wychodze z domu boje sie robic zakupy itp.
    z tym nie mam problemow.tylko istnieja sytuacje spolecznee w ktorych sie
    doslownie telepie. wystrczy ze wystapi dany bodziec i juz jest trzesawka. i
    tego sie sie wlasnie pozbyc
  • 04.08.09, 17:11
    naprawe nikt nie korzysta z tej terapii? a moze juz jestescie wyleczeni i
    zapomnieliscie o tym forum?
  • 04.10.09, 19:04
    boksprofesional napisał:

    > link do terapii jest w temacie
    niestety link mi nie działa, dlatego poproszę na maila
    durnafobiczka@gazeta.pl
    błagam o tę terapię:) poczułam nadzieję...
  • 08.09.09, 11:19
    Poproszę na pavvell1@o2.pl
    Dziękuję.
  • 25.09.09, 13:05
    Prosze pomozcie!
    Gdzie ja moge poczytac o tej terapii , wszedzie gdzie tylko wejde sa same fora i
    opinie innych. Musze wkoncu sie wziac sama za siebie bo w przeciwnym razie
    psychiatrzy doprowadza mnie do lekomanii gdzie jestem juz o krok do tego.
  • 30.12.09, 23:30
    Bardzo proszę o pomoc, mój mail: emka.42@o2.pl
  • 23.02.10, 15:42
    czesc prosze o wysłanie mi tej terapii .oto mój mail sylvii85@o2.pl
  • 21.11.10, 17:40
    Witamy, w tym roku ruszyliśmy z programem Konstelacja Lwa. Za
    najciekawsze posty zamieszczone w grupie "Zaburzenia psychiczne a
    studiowanie" (mogą dotyczyć też nauki w liceum lub zmagań w
    pracy)wskazanej w linku poniżej wysyłamy książkę "Moja
    wędrówka",w której studenci Uniwersytetu Jagiellońskiego opisują
    swoją drogę wychodzenia z m. in. z nerwicy, lęków i depresji. Do
    książki dołączamy maskotki inicjatywy. Zapraszamy do rejestracji w
    serwisie i wypowiedzi w grupie Konstelacji.
    www.trzymsie.pl/group/18/
  • 20.06.11, 12:36
    Ja też bardzo prosze o terapię na maila. mój mail: truc@interia.pl

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.