• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
Dodaj do ulubionych

Kryształki, zawieszki na okna :)

• 21.10.11, 21:09
    Witam,
    jestem tu pierwszy raz ponieważ zainteresował mnie temat zawieszek do okien z kryształków, koralików lub innych materiałów. Mianowicie zastanawiam się czy mogłybyście drogie forumowiczki pomóc mi i podpowiedzieć jak własnoręcznie coś takiego zrobić, jakie narzędzia oprócz żyłki i koralików będą mi potrzebne (ilość i rodzaj np. szczypców mnie przeraziła i nie wiem które kupić, a nie chciałabym kupić złych) czego użyć by mi te koraliki nie spadały i nie przemieszczały się. Wybaczcie ale jestem zielona jeszcze w tym temacie a chciałabym zrobić takie na prezent na parapetówkę do przyjaciółki. Mam nadzieję że mi pomożecie i z góry dziękuję. Na koniec dodam link o co mi dokładnie chodzi

www.taniodladomu.pl/allegro/girlanda/70/girlanda70_1.jpg
    Edytor zaawansowany
    • 22.10.11, 08:39
      Ja niestety nie jestem w stanie pomoc. Mysle, ze na to pytanie najpredzej dostaniesz odpowiedz na ktoryms z forow o bizuterii. Na chlopski rozum wydaje mi sie, ze musisz miec zylke, koraliki, jakies malutkie zaciski i cos do uciecia zylki i montowania zaciskow. W sklepie z artykulami do bizuterii rowniez powinni ci doradzic (chyba, ze chcesz robic zakupy on line).
      --
      autystyczne-tygryskowo.blogspot.com/
      • 22.10.11, 14:10
        Tak też myślałam że to pytanie bardziej pasuje do forum o biżuterii ale najpierw zajrzałam tutaj. W mojej okolicy nie ma za bardzo sklepów z takimi akcesoriami (oprócz żyłki w wędkarskim big_grin) więc zakupy będę robić on-line i stąd moje pytanie o sprecyzowanie jakich narzędzi potrzebuję. Dzięki za radę smile
        • 23.10.11, 18:49