Dodaj do ulubionych

Telewizja Vectra - Wasze opinie

14.03.12, 15:30
Czy ktoś z Was korzysta z tv tej firmy? Jakie są Wasze opinie?
--
[url=http://apostazja.pl][img]http://img685.imageshack.us/img685/5541/userbarac.png[/img][/url]
Edytor zaawansowany
  • 14.03.12, 21:07
    Ja korzystam z telewizji i internetu.
    Telewizję mam analogową, 58 kanałów, nie mam żadnych zastrzeźeń, jestem zadowolona.
    Jeżeli chodzi o internet to mam 2 mega, jakiś czas temu coś strasznie się rwało, ale złożyłam reklamację i oddali mi połowę abonamentu za połowę miesiąca. Teraz jest już wszystko ok. Jakbym miała jeszcze raz podpisywać umowę, to nie wahałabym się.
  • 15.03.12, 18:46
    Mam taki sam pakiet. Do TV nie mam zastrzeżeń, net przez jakiś miesiąc porażka, raz był a raz nie. Teraz niby ok ale na jak długo? Za 55 zł za pakiet TV+2Mb może być.
  • 16.03.12, 07:52
    No własnie jak patrzyłam na net to raczej się nie zdecyduje. za małe prędkości. Raczej chodzi o tv.
    --
    [url=http://apostazja.pl][img]http://img685.imageshack.us/img685/5541/userbarac.png[/img][/url]
  • 16.03.12, 09:57
    passi6 a złożyłaś/eś reklamację za ten okres?
    To było w styczniu, i ja za te dwa tygodnie dostałam zwrot abonamentu i jakieś odszkodowanie. Teraz mam zapłacić 30 zł mniej. Co prawda co się na bluzgałam na nich to moje, ale chociaż poczuwają się do odpowiedzialności.
  • 16.03.12, 22:36
    Moi znajomi mają ciągłe kłopoty z Vectrą, jakość kanałów tv jest tragiczna tzw. "smużenia" .
    --
    Forum Gazety Stołecznej: Piaseczno-Ursynów-Mokotów
    forum.gazeta.pl/forum/f,95469,PIASECZNO_URSYNOW_MOKOTOW.html
  • 25.04.12, 19:16
    tux54 napisał:

    > Moi znajomi mają ciągłe kłopoty z Vectrą, jakość kanałów tv jest tragiczna tzw.
    > "smużenia" .
    oraz pixeloza i zrywanie kanałów oraz zaniki sygnału internetowego...

    --
    Forum Gazety Stołecznej: Piaseczno-Ursynów-Mokotów
    forum.gazeta.pl/forum/f,95469,PIASECZNO_URSYNOW_MOKOTOW.html
  • 17.05.12, 12:32
    To tylko się cieszyć pozostaje że uwzględnili reklamację ;-). W Markach niestety tak dobrze nie ma - brak sygnału TV i net'u potrafi być przez kilka dni i żadnej reklamacji nie uwzględniają, ani tej z formularza on-line, a tym bardziej tel. ;-(((
  • 17.05.12, 16:37
    Witaj,

    walcz o rabat: w Piasecznie można wywalczyć rabat czy na Ursynowie:
    forum.gazeta.pl/forum/w,643,134919042,134924440,Re_VECTRA_unikajcie_tej_firmy_.html
    to i w Markach Ci się uda.

    Powodzenia:)
    --
    Forum Gazety Stołecznej: Piaseczno-Ursynów-Mokotów
    forum.gazeta.pl/forum/f,95469,PIASECZNO_URSYNOW_MOKOTOW.html
  • 05.08.12, 10:11
    Uciekajcie jak tylko się da z tego szamba jakim jest vectra.
    Przedłużałem umowy na rok od kilku lat na 12 miesięcy.
    Byłem w zeszłym roku znowu przedłużyc umowe na 12 miesiecy.
    Po spisaniu wszystkich danych zapytałem się i nawet powiedziała mi że umowa jest przedłużona na rok
    dalej na 12 miesięcy..Po jakims czasie miałem problemy z netem i poszedłem do salonu vectry i wziąłem
    ze sobą ostatnie spisane umowy.
    Po rozmowie z technikiem podszedłem gdzie spisują umowy w salonie vectry.
    Weszła na kompa i moją strone i jak się okazało to umowa jest do pazdziernika 2014roku na 3 lata a miała byc ja były przedłużone te poprzednie tylko na rok.
    Ku mojemu zdziwieniu jest napisane drobnym drukiem 36 miesiecy.
    Dzięki Panu Bogu jest teraz od pazdziernika okazja uciec z tej vectry i nie miec już nic wspólnego z tymi oszustami i naciągaczami.

  • 05.08.12, 21:34
    no cóż, umowy należy czytać jak się je podpisuje,
    owszem to chamstwo z ich strony że napisali drobnym drukiem i Cię oszukali, ale z drugiej strony sam jesteś sobie winien...
  • 26.09.12, 10:29
    No, właśnie to zamierzam zrobić, bo zeźliło mnie, że zmienili cennik i regulamin. Na szczęście do 30 września można rozwiązać z nimi umowę i nic za to nie płacić.
  • 02.11.12, 23:11
    Czy ciągle jest tak źle z Vectrą w Piasecznie? W sumie mają dobrą ofertę i ceny całkiem, całkiem - nie te na stronie tylko te "promocyjne" na ulotkach i u handlowców. To jak nie Vectra to UPC? Drodzy w sumie ale może warto? Chyba, że Vectra poszłą do przodu z jakością.
  • 14.05.13, 13:00
    Nie mieszkam w Piasecznie ale wszystkim serdecznie odradzam.
    Mam Vectrę od półtora roku, problem zaczął się już od montażu - w skrócie panowie zdemolowali mi szafkę (zabudowę przedpokoju) i zamontowali niedziałający internet.
    Od roku się użeram z ciągłymi zgłoszeniami na infolinię techniczną która nic nie robi (zawsze słyszę że przyjdzie monter ale jakoś nie dociera), pomocy zdalnej nie ma żadnej.

    Ponadto od roku co drugi dzień (a ostatnio codziennie) dostaje powiadomienia, że "jutro modernizacja sieci mozliwe przerwy w dostawie usług" i dzięki temu nic nie mogę zrobic jak codziennie mam odcinaną TV lub internet w ciągu dnia.

    Darujcie sobie Vectrę, rozwiązuję umowę przy pierwszej okazji!
  • 22.05.13, 16:19
    Tak, mam doświadczenia i bardzo tego żałuję. Od roku Vectra zażarcie twierdzi, że wywiązuje się z podpisanej umowy zgodnie z prawem. Natomiast od początku postępuje nieuczciwie - tzn. przy zawieraniu umowy obiecano mi zostawić stary numer telefonu. Po czym serwisant zamontował urządzenia i powiedział że na kilka dni uruchomiony został tymczasowy inny numer. Potem przesłali pismo, informujące, że jednak nie przeniosą numeru. Znam wiele osób, które zostaly tak samo zmanipulowane. Zatem jasnym jest że warunki umowy nie są dotrzymane. Mimo to wnosiłam regularnie opłaty za dwie pozostałe usługi z ktorych korzystałam (internet i TV). Po roku czasu, gdy mój rzekomy dług za telefon wyniósł 220zł, wyłączono mi te usługi.
    Komunikacja z Vectrą jest na poziomie komunistycznym - pełna manipulacji i pustych słów.
    Wniosłam skargę na bezprawne postętępowanie firmy do kilku instytucji.
    Także na bezprawne uszczęśliwianie mnie ulotkami reklamowymi, które mimo jasnego przekazu na skrzynce pocztowej oraz złożonego na piśmie, wciąż trafiają do mnie.
    Zakazałam także korzystania z mojego prywatnego numeru telefonu. Vectra także lekceważy moją decyzję.
    Hasło 'Dajemy więcej' dotyczy w mojej interpretacji dużej ilości problemów - kosztów psychiznych i tych związanych z opłatami za pisma polecone, korzystaniem z kawiarenek internetowych w okresie oczekiwania na uczciwe rozwiązanie problemu, itd.
    Trzymajcie się od nich z daleka!
  • 07.06.13, 14:49
    dziś miły monter zakładając tv i net zapytał czy tv w drugim pokoju też podłączyć. powiedziałem, że tak. nie poinformował mnie o opłacie za podłączenie natomiast poinformował mnie po fakcie przy podpisaniu papierów, że jest to koszt 20 pln. takie czasy, że ludzie zawsze próbują być nieuczciwi...
  • 19.07.13, 07:50
    ostrzegam przed VECTRA, przedstawiciele przychodzący do domu kłamią podczas podpisywania umowy, nie pokazują cenników instalacji oraz aktywacji, do ceny montażu doliczane są kwoty za wymiane gniazdek czy dodatkowe przewody, ktorych w de facto w ogóle nie wykonują. biura obslugi klientów traktuja ludzi jak idiotów. nie podpisujcie umowy z VECTRA. codzienne przerwy techniczne w dostawie tv i internetu. poczytajcie fora z komentarzami ludzi nabitych w butelke przez VECTRA zanim zedycyjecie sie wpuscic ich do domu.
  • 22.07.13, 12:56
    tak jak w temacie zdecydowanie jestem na NIE, podpisuje się umowę niby obowiązuje zniżka i jakiś darmowy albo za 1zł miesiąc, później dostaje się fakturę w której zniżka nie jest uwzględniona i tak człowiek buja się przez 6 miesięcy wyjaśniając sprawę. Mnie zajęło 6 miesięcy przypominania się w końcu zapłaciłam i zrezygnowałam z dochodzenia o swoje bo już siły nie miałam. Generalnie jeden wielki bałagan. Jak coś nie działa albo człowiek chce uzyskać jakąś informacje to zależy z kim się połączy to różne wersje informacji dostanie. Nie polecam.
  • 04.08.13, 14:14


    A teraz opisze krok po kroku działania vectry.

    08.05.2013r składam reklamację na nieprawidłowości w świadczonej usłudze tv cyfrowej,objawiające się zacinaniem obrazu,stop klatkami itp,zaznaczając że usterki występują w godzinach wieczorno-nocnych.Reklamacja zawierała również skargę na oszustwo w BOK ale to nie istotne teraz.Dostaję odmowę uznania reklamacji datowaną na 17.05.2013r.

    www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/845afd8e1302c74e.html
    www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fef58695929a1a0c.html
    www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bdc1b229705958bf.html
    21.05.2013r w samo południe pojawia się Technik,sprawdza,pokazuję mu film z awarii.Technik twierdzi że taki spadek siły i jakości sygnału nie ma wpływu na jakość obrazu (a co ma?),dodatkowo mówi że takie filmiki to on se tez może nagrać i nic go to nie obchodzi.Wniosek jestem kłamcą i oszustem.Zwracam uwagę na daty 17.05.2013r odrzucenie reklamacji (jasnowidze,wróżki?),21.05.2013r przybywa technik i potwierdza wnioski wróżki.

    23.05.2013r piszę skargę do UKE na operatora,otrzymuję odpowiedź datowaną na 18.06.2013r.

    www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e1aae600031d2c34.html
    www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc42f8309b49b37c.html
    Operator przyznaje się do usterki za dni 07i08.05.2013r w kwocie 7,01zł.W piśmie tym dodatkowo napisano mi że jeśli nasuną mi się jakieś wnioski lub dowody proszą o kontakt.Co też robię w dniu 02.07.2013r przesyłając te same filmiki które technik uznał za oszustwo.05.07.2013r stwierdzam że wreszcie usterki ustały i mogę się cieszyć z tv.

    12.07.2013r dzwoni technik i pyta czy występuje u mnie awaria,stwierdzam że nie że wszystko jest w porządku(podbudowałem się taką troską,czyżby wreszcie pozytywna zmiana w firmie?). Ku mojemu zaskoczeniu 20.07.2013r usterki znowu nawiedzają mój dom,21.07.2013r wściekły już do granic wysyłam wypowiedzenie umowy z tytułu zmiany regulaminu.22.07.2013r piszę przez stronę vectry zgłoszenie do działu technicznego o awarii. 23.07.2013r dzwoni konsultantka aby przedłużyć umowę,przedstawia ofertę,ja przedstawiam swoją.Pani mówi że musi zapytać"Lidera",idzie wraca po 2-3 min i mówi że "Lider" wyszedł i pyta czy może zadzwonić do mnie jutro,zgadzam się,do dziś szuka chyba telefonu bo nie zadzwoniła.24.07.2013r z braku zainteresowania przez operatora piszę kolejna reklamację,tego samego dnia dostaję mailem pismo z UKE.

    www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/aa4275ad6e348e43.html
    www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cc649c3568a5e849.html
    www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5c8ddf2d8bd09855.html
    W piśmie stoi jak wół że operator przyznaje się do awarii prądu,światłowodu oraz routera w stacji czołowej,przyznaje mi ulgi z tego tytułu.Mnie najbardziej ucieszył zapis w którym operator zapewnia że nie będzie problemu z wizytą technika na wypadek kolejnych usterek(sukces).25.07.2013r kolejna awaria tv oraz internetu smażę kolejną reklamację.Od 26.07.2013r za pomocą tego portalu pytam co moim zgłoszeniem awaryjnym,odpowiedź wciąż ta sama Proszę czekać.28.07.2013r dzwoni konsultant przedstawia ofertę ja swoją on że musi zapytać kierownika ale go nie ma akurat,pyta czy może zadzwonić jutro,a że pracuje (konsultant) do 14;30 umawiamy się na 13:00.Pracowałem na nocną zmianę położyłem się o godz10;00,ale że się umówiłem na telefon wstałem przed 13:00 żeby chociaż trochę się ocknąć i jakiegoś babola nie przyjąć.Czekam,czekam (nadal czekam),brak telefonu Pan mnie zlał.31.07.2013r dzwoni technik (myślę sobie "NARESZCIE"),pyta czy mam awarię internetu,odpowiadam że już nie że to była jednodniowa awaria,ale mam awarię tv,na co Pan technik żegna się i odkłada słuchawkę.Od 31.07.2013r do 03.08.2013r usterki są potworne(zamieściłem filmiki),oraz wymiana uwag na kanale priv na tym profilu.Cytat ostatniej odpowiedzi do mnie skierowanej."VECTRA

    Witamy,

    Uprzejmie informujemy, że Pana zgłoszenie było cały czas weryfikowane przez nasz Dział Techniczny. Nadmieniamy, że po analizie pracy modemu oraz łączy światłowodowych, nie stwierdzono złej jakości świadczonych usług. Nasz Pracownik próbował także wielokrotnie się z Panem umówić na wizytę, jednak połączenia były nieskuteczne. Ostatni kontakt nastąpił 31.07.2013 roku, podczas którego potwierdził Pan prawidłowe działanie usługi. Obecnie Technik ponownie będzie próbował się z Panem skontaktować, aby podczas osobistej wizyty u Pana w lokalu potwierdzić działanie telewizji. Jeżeli nie wyrazi Pan zgody na wizytę Serwisanta, to nie będziemy w stanie skonfrontować zgłaszanych przez Pana nieprawidłowości. Nadmieniamy, że także poprzez wiadomość może Pan wskazać dzień i godzinę, w których chciałby Pan, aby nasz Pracownik do Pana przyszedł. [Daria]

    Pozdrawiamy, Zespół Vectra"

    Normalnie krew mnie zalała.Przez prawie dwa tygodnie dobijam się o usunięcie usterki,i wale łbem w mur.pomimo zapewnień operatora w piśmie z UKE że nie będzie problemu z objawieniem się u mnie technika ten nie potrafi znaleźć drogi do mnie.Teraz wyjeżdżam na urlop po powrocie umowa już wygaśnie zostaje mi tylko oddać sprzęt.Po tym ostatnim zagraniu napisałem wczoraj kolejną skargę do UKE,z zapisem video usterek oraz opisem całej zaistniałej sytuacji,wykazując tym samym jak vectra kłamie w każdym swoim słowie na co są dowody (słowo pisane). Przestrzegam wszystkich przed tą firmą.Opis jaki tu zamieściłem zostanie opublikowany na wszystkich forach i portalach związanych z tv kablową jakie mi się uda znaleźć.
  • 28.08.13, 00:42
    Teraz jest możliwość, by rozwiązać umowę z Vectrą do końca tego miesiąca bez konsekwencji, bo wprowadzają zmiany w umowie, regulaminie i cenniku. Sama z tego skorzystałam i teraz mocno zastanawiam się nad podpisaniem umowy z UPC, bo za 75 zł mogę mieć TV/Internet/Telefon i darmową instalację.
  • 28.08.13, 10:41
    Też byłem niezadowolony z usług vectry przez długi czas myślalem że może coś zmienią jeśli chodzi o jakość internetu czy telewizji. Jedyne czego się doczekałem to podwyżki. braku wciąż ci+ na którym mi zależało. brak nowych kanałów i brak vod - co nie wiem jak to jest możliwe. Jak na 3pakiet to cena jest bardzo przyzwoita, więc bez zastanowienia bierz. Mój kolega wczora rezygnował z vectry i stał w kolejce z numerkiem 150.. wiec sie dzieje;D
  • 01.09.13, 01:24
    ja już to zrobiłam. Na szczęście udało się przed końcem sierpnia, tak to jeszcze przyfasolili by mi nowy cennik lub coś takiego. Teraz mam wspomniane już UPC i jest dobrze. Cena fajna bo to te 75 zł i wszystko w pakiecie.
  • 02.09.13, 10:43
    A gdzie Wy macie ten pakiet za 75 zli i co w nim jest bo najtanszy znalazlam za 95 i to tylko przez 3 miesiace a pozniej 120 pln
  • 02.09.13, 12:48
    tanie sa pakiety trójkowe wlasnie upc dla studenta. poki co mozna korzystac bo są spore oszczednosci. co sie niewątpliwie przydaje. dlamnie opcja nie płac prze 3 miesiace w wakacje troche ratuje.
  • 13.11.13, 11:27
    Firma naciągaczy. Po dwóch latach gdy dotychczasowa umowa wygasła zaproponowano mi warunki znacznie gorsze od dotychczasowych. Próby negocjacji na różnych szczeblach nie przyniosły rezultatu. Dla nich klient który podpisał umowę to dojna krowa. W związku z powyższym chciałem zawrzeć umowę na warunkach jakie może otrzymać nowy klient i które dostępne są z poziomu ich strony internetowej. W odpowiedzi na moje zgłoszenie zadzwonił przedstawiciel firmy i po sprawdzeniu, że płacę już u nich wyższy abonament (po dwóch latach skończyła się promocja) odmówił mi możliwości zawarcia umowy na takich warunkach!!! Do tego dochodzi jeszcze niekompetencja pracowników o której już nie chce mi się pisać.
  • 22.11.13, 10:23
    > krowa. W związku z powyższym chciałem zawrzeć umowę na warunkach jakie może ot
    > rzymać nowy klient i które dostępne są z poziomu ich strony internetowej. W odp
    > owiedzi na moje zgłoszenie zadzwonił przedstawiciel firmy i po sprawdzeniu, że
    > płacę już u nich wyższy abonament (po dwóch latach skończyła się promocja) odmó
    > wił mi możliwości zawarcia umowy na takich warunkach!!!
    Na jakiej podstawie odmówiono zawarcia nowej, niezależnej umowy? Bo jedyny powód jaki znam, to problematyczna historia kredytowa i to dla niektórych tego typu umów.
  • 20.11.13, 12:23
    Witam, mam pewien problem z pewną telewizją kablową Vectra !. Korzystałem z ich usług i umowa mi się skończyła ,nie przedłużałem umowy tylko opłacałem i oglądałem dalej.
    Pewnego dnia zdecydowałem że zrezygnuję z usług TELEWIZJI VECTRY ! I przejdę do konkurencji, i tu
    zaczą się koszmar . Poszedłem do punktu vectry i zrezygnowałem z ich usług, moją rezygnację przyjmowała Pani ktura była bardzo nieprzyjemna i opieszała, praktycznia była chyba zła że rezygnuje!.
    Wydrukowała rezygnację , poinformowała że trzeba oddać dekoder w prze ciągu 14 dni. Ok...
    Za dwa dni żona poszła oddać dekoder do punktu, no i Pani powiedziała że pilot jest uszkodzony i nie
    nadaje się do dalszego użytku i trzeba zapłacić za niego.Stanowczo Żona zaprzeczyła że pilot uszkodzony ! ponieważ pilot działał do samego końca i nie zamierza za niego płacić.
    Oczywiście poszedłem osobiscie, usłyszałem od Pani to samo co Żona, że pilot jest uszkodzony itp.
    Powiedziałem do Pani że pilot jest tak zrobiony że przyciski się wybierają.
    Wziąłem dekoder i poszedłem do domu. Nie wiedziałem co dalej mam zrobić?.
    Teraz TELEWIZJA VECTRA dzwoni że muszę zapłacić jakąś KARĘ za nie oddanie dekodera, jak nie zapłacę to podadzą mnie do sadu. Na dokumencie rezygnacyjnym nie ma żadnej wzmianki że zostanę ukarany grzywną za nie oddanie dekodera (koszmar).
    Proszę was co mam zrobić, mam czs do jutra żeby zapłacić KARĘ
    Pozdrawiam, Krzysztof



    z .
  • 26.01.14, 19:16
    Witam wszystkich,
    Firma Vectra zachowuje się jak typowy hochsztapler. Omijać szerokim łukiem, jak najdalej od tego nieciekawego towarzystwa. Przeszedłem z nimi taką jazdę, że nigdy więcej nawet jakbym nie miał innego wyjścia.
    W grudniu skontaktowałem się telefonicznie z agentem tej firmy w sprawie podłączenia internetu. Przyszedł taki młody który zachowywał się jakby wszystkie rozumy pozjadał, a tak naprawdę nie dorósł do swojej roli. Najpierw zaproponował mi warunki z aktywacją za 100zŁ!, inne firmy najczęściej biorą symboliczną złotówkę. Jak zorientował się że zrezygnuję nagle okazało się, że to może być tylko 10zł, ALE, za to że dam mu numer do jakiegoś znajomego z tego osiedla! Co to ma być! Jak wyrażałem wątpliwość czy kogoś znajdę serwował teksty w stylu: "No dobrze przecież Pana nie zabiję jak nikogo Pan nie znajdzie".
    Bardzo prosiłem, żeby podłączyć internet jak najszybciej (to była środa), bo był mi potrzebny do nowej pracy (musiałem się douczyć parę rzeczy) - to było dla mnie szalenie ważne. Technik przyszedł w piątek po 14. Serwował durne żarty, np. śmiał się ze mnie że wybrałem takie wolne połączenie (jak kompletny ...). Finał tego wszystkiego był taki, że nie dość że nie podłączył mi prawidłowo internetu (modem w kółko się restartował co parę minut, przez to korzystanie było praktycznie niemożliwe), to jeszcze zepsuł telewizję (wszystkie kanały). Zostałem na cały weekend bez internetu i telewizji. Próbowałem się skontaktować z agentem który był u mnie wcześniej. Sprawę zamknął stwierdzeniem, że: "dziś nie pracuje". Próbowałem skontaktować się z serwisem za pośrednictwem strony vectry, ale tam nie da się po prostu dodzwonić. Jak na bazarze, gdzie cwaniaczek wciska ci jakiś bubel, a potem znika. Tak samo jest w jedynym biurze klienta w moim 400 tys. mieście. Wchodzisz kolejka na 1,5h, produkujesz numerek w kolejce.
    Widać, że ludzie co chwilę robią tam słuszne awantury, bo Pani jak tylko widzi że coś nie gra, wystawia tabliczkę: "stanowisko nieczynne" i wychodzi!:).
    W rezultacie kosztowało mnie to wszystko mnóstwo nerwów i nadaje się chyba na jakiś pozew o odszkodowanie, bo z przygotowania do roboty na poniedziałek nic nie wyszło.
    Od razu po niedzieli poszedłem rozwiązać umowę (mam takie prawo - 7 dni od podpisania, bez żadnych kosztów jeśli była zawarta telefonicznie). Pani w biurze zapewniała że nie będzie żadnych kosztów. To było w grudniu.
    Dwa dni temu dostałem fakturę na kwotę 15,50zł za: "usługi telekomunikacyjne", czyli nie wiadomo tak naprawdę za co. Poszedłem sprawę wyjaśnić znowu do biura, znowu kolejka na 1,5h. W międzyczasie okazało się że nie ja jeden mam takie problemy z tą firmą. Starszego człowieka w podobnej sytuacji straszą już komornikiem. Wszyscy ludzie którzy tam byli mieli tej firmy serdecznie dosyć.
    Skandal! Nadaje się do telewizji! Piszę o tym żeby przestrzec przed tą firmą! Jeszcze raz powtarzam, omijać szerokim łukiem!
    Mam też propozycję. Jeśli ktoś z Państwa padł także ofiarą tej bandy proponuje wysłanie zbiorowego listu do odpowiedniej komórki w ministerstwie cyfryzacji (jest departament który zajmuje się takimi sprawami, kiedyś miałem okazję skorzystać przy okazji telefonii komórkowej i pomogli). A jak jeszcze wyślemy zbiorowe pismo z opisem swoich przypadków to się za nich wezmą. W razie czego podaję tzn. "roboczy" email: dorsz007@wp.pl stąd adres trochę śmieszny, ale nie chcę mieć spamu na głównym adresie. Bardzo proszę o kontakt, jak to się mówi: "w kupie siła".
    Pozdrawiam serdecznie,
    Piotr
  • 11.05.14, 20:07
    Jestem o dłuższego czasu klientem vectry,w ubiegłym roku przedłużyłem umowę na kolejne dwa lata.W tym roku postanowiliśmy sprzedać mieszkanie i tu zaczęły się schody.Vectra chce nas ukarać kwotą 1235 zł za rzekome zerwanie umowy,przecież to nie jest zwykłe ;widzi mi się;. Chcę się wyprowadzić ze swojego własnego lokum i w nagrodę muszę zapłacić złodziejom haracz,czy ktoś wie jak wyjść z tej sytuacji?Proszę o pomoc.
  • 12.05.14, 15:21
    zelant1 napisał(a):

    > Jestem o dłuższego czasu klientem vectry,w ubiegłym roku przedłużyłem umowę na
    > kolejne dwa lata.W tym roku postanowiliśmy sprzedać mieszkanie i tu zaczęły się
    > schody.Vectra chce nas ukarać kwotą 1235 zł za rzekome zerwanie umowy,przecież
    > to nie jest zwykłe ;widzi mi się;. Chcę się wyprowadzić ze swojego własnego lo
    > kum i w nagrodę muszę zapłacić złodziejom haracz,czy ktoś wie jak wyjść z tej s
    > ytuacji?Proszę o pomoc.




    Nie wiem co masz napisane w umowie, tego typu firmy lubią stosować tzw. "niedozwolone klauzule".
    Znajomy prawnik lub rzecznik konsumentów mogliby ich "wyleczyć" z tych zagrywek
  • 11.06.14, 22:02
    Ja mam to samo, ja mam dwa dni na zapłacenie kary 2320 za zerwanie umowy ze wzgledu na przeprowadzke, napisalam pismo z prosba o zerwanie bez obciazania karami, ta mi doradzili, przeprowadzalam sie gdzie vectra zasiegu nie miala i wobec tego nie mogla byc umowa kontynuowana, w biurze zapewnili ze nie bezie kary a kara jest..... czy to jest w ogole legalne?
  • 12.06.14, 13:12
    mój Vectrowy bunt
    W odpowiedzi na Państwa notę obciążeniową nr NK/2014/05/002737 z dnia 28/05/2014 r. oświadczam, że nałożonej na mnie kary nie zapłacę.
    W zeszłym roku wielokrotnie do Państwa dzwoniłam a nawet pisałam chcąc rozwiązać umowę. Nie byłam zadowolona ze świadczonych usług, kilka razy z miesiącu a nawet tygodniu przeprowadzali Państwo modernizację sieci przez co miałam przerwy w dostawie zarówno Internetu jak i telewizji kablowej. Doprowadzało mnie to do furii ponieważ płaciłam za coś czego nie otrzymywałam a jeśli już to w ograniczonym zakresie a jeszcze mnie Państwo karami straszyliście w wypadku zerwania umowy przed upływem jej końca. Kiedy to nie ja w tej współpracy byłam stroną szwankującą (miałam ustawione zlecenie stałe za świadczone usługi i nigdy nie miałam zaległości w płatnościach). Zapytałam kiedy wygasa nasza umowa, dostałam odpowiedź że w marcu 2014. Postanowiłam zaczekać, trudno. W tymże miesiącu Państwa konsultant skontaktował się ze mną z informacją, że kończy mi się umowa i że zaproponować mi mogą Państwo w ramach przedłużenia umowy wyłącznie szybszy Internet. Odpowiedziałam, że nie jestem zainteresowana, że prawdopodobnie nie będę przedłużać z Państwem umowy, ponieważ już w zeszłym roku chciałam ją zerwać. Podpisałam umowę z nowym usługodawcą, który w moim imieniu złożył wypowiedzenie. I wtedy się okazało, że Państwo bez mojej wiedzy, zgody i udziału i pomimo moich wcześniejszych apelacji, że mam serdecznie dość współpracy z Wami przedłużyliście bezprawnie umowę o kolejne pół roku. Poinformowali mnie Państwo, że okres wypowiedzenia to dwa miesiące. Rozumiałabym, gdyby przedłużyli mi Państwo umowę o ten okres wypowiedzenia a nie jeszcze podczas trwania dwuletniej umowy i już po tym, jak zostało złożone wypowiedzenie przedłużyli mi Państwo umowę o kolejne pół roku!!! A swoją drogą to bezprawie wymagać wypowiedzenia umowy czasowej, która z zasady powinna wygasać po wyznaczonym terminie. Jak wypowiadam umowę ze swoim pracodawcą to obowiązuje mnie wyłącznie okres wypowiedzenia, nie nakładają na mnie żadnych kar z tego tytułu.
    Jestem szczerze oburzona Państwa podejściem, będę ostrzegać swoich znajomych przed nawiązaniem z Państwem współpracy.
    Nie zapłacę również nałożonej na mnie kary, ponieważ nie czuję się winna zarzucanego mi przestępstwa.
  • 29.09.14, 12:13
    Z DUMĄ CHCIAŁAM POINFORMOWAĆ, ŻE WYGRAŁAM Z VECTRĄ I POSTANOWILI SKORYGOWAĆ WYSTAWIONĄ NA MNIE NOTĘ OBCIĄŻENIOWĄ :-)
    zostawiam maila, służę podpowiedzią :-) turkus77@tlen.pl
  • 29.09.14, 20:40
    To co się dzieje wieczorami z internetem od Vectry to totalna masakra. Przed chwilą Speedtest pokazał download 0,31 Mb/s, upload 0,12Mb/s. W założeniach szybkość pobierania powinna być 20 MB/s.
    --
    www.gazwod.eu
    Usługi hydrauliczne gazownicze instalacyjne chłodnictwo - Piaseczno i okolice
  • 29.09.14, 21:59
    Może jest światełko w tunelu: przy Strusiej Vectra podłącza po HFC. Pożyjemy, zobaczymy.
  • 21.11.13, 20:48
    Nawet nie myśl o tej telewizji,
    Pozdrawiam,
  • 12.06.14, 08:58
    Wejdźcie na stronę vectry i sprawdźcie ceny bez wskazywania lokalizacji,

    a później sprawdźcie ceny z lokalizacją "Warszawa" lub "Piaseczno"

    ... już wszystko jasne?
  • 20.06.14, 13:02
    Zmieniłem drogie UPC na "tanią" Vectre. Wg mnie jakość sygnalu TV i internetowego jest slabsza, zrywa polaczenia internetu, a co najgorsze to, ze to co mowil handlowiec wciskający kit nie pokrylo się z realem tzn. miałem mieć przez 3 miesiące za darmo wszystkie kanaly, a po miesiącu zostało z 30% odciętych (nie ma tych kanalow, które miałem na UPC- a podkreslalem, ze chce mieć taka sama oferte programów), a za Canal i HBO place wyzsza cene. Celowo zwklekali z wyslaniem pisma o rozwiązanie umowy do UPC, aby UPC nie mogl zaproponować kontroferty i ja nie mogl się już wycofać. Zaproponowali 2 zł za każdy dzień kiedy były problemy z internetem. Nie polecam.
  • 30.09.14, 07:18
    Kiedy sprzedaliśmy mieszkanie ,vectra nie chciała się zgodzić na rozwiązanie umowy,musielibyśmy zapłacić tzw.karę w wysokości 1250zł.Kupujący zgodził się na cesję,ale i tak bez przerwy przychodzą do nas wezwania do zapłaty wymienionej sumy,niesamowity burdel,nie polecam nikomu tej firmy.
  • 12.11.17, 21:08
    Uwaga !!!!!.
    od 30.10.2017 Vectra , od niektórych osiedli w Piasecznie odłączyła internet przez kabel. Klienci którzy korzystali z usług i posiadający aktualnie ważną umowę zostali z niczym. Dział techniczny przekazuje informacje, iż usuwają usterkę, natomiast wchodząc na stronę Vectry i próbując zamówić nową instalację dostawy internetu pokazuje się informacja, iż brak możliwości skorzystania z umowy na internet kablowy, dostępna tylko opcja internetu radiowego (można sprawdzić pod linkiem sprzedaz.vectra.pl/promocje). Konsultanci z Działu Obsługi Klienta również potwierdzają, iż jest brak możliwości zawarcia umowy na internet kablowy, dla przykładu adres : Piaseczno Zagajnikowa 1. Co to oznacza ? Vectra pokazuje jak traktuje swoich klientów z ważnymi umowami na internet kablowy, zostawia ich z niczym bez zaoferowania jakiegokolwiek rozwiązania zastępczego.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.