Dodaj do ulubionych

Mieszkanie na osiedlu Słowicza prosze o rady

07.08.07, 22:27
Witam wszystkich,

Wspólnie z dziewczyną rozglądamy się nad własnym lokum w Piasecznie bo ceny są
dla nas zaakceptowania - na Warszawę nas nie stać.

Chciałem się Was poradzić - oglądaliśmy ostatnio mieszkanie na ul. Albatrosów
1. Bardzo nam się podoba.

Słyszeliśmy masę negatywnych opinii o całym osiedlu Słowicza - chciałem to w
jakiś sposób zweryfikować.

Czy naprawdę jest tak źle?
Czy wszyscy się stamtąd wynoszą?

Mamy masę obaw - to jest nasze pierwsze mieszkanie. A boimy się, że może sie
okazać, po jakimś czasie, że wyjdzie afera i zabiorą nam mieszkanie bo blok
stoi nielegalnie. Co o tym sądzicie?

A teraz kilka słów dlaczego ta słowicza:
1. Ładne mieszkanie
2. Fajni sprzedający
3. Nie mamy pieniędzy na nowe mieszkanie w Warszawie i szukamy w Piasecznie.

Będziemy bardzo wdzięczni za odpowiedzi.
Obserwuj wątek
    • alienxxx Re: Mieszkanie na osiedlu Słowicza prosze o rady 08.08.07, 08:20
      poczytaj wszystkie watki o MultiHekku, ktory budowal te mieszkania - opinie
      powinienes wyrobic sobie sam
      nie bede po raz kolejny powtarzal opinii o standardzie tych mieszkan i sposobie
      ich budowania przez MH, bo sa na tym forum osoby nadwrazliwe, ktorym
      przeszkadza, ze ktos pisze prawde o blokach, w ktorych mieszkaja

      podpowiem Ci tylko tyle - zastanow sie dlaczego cena mieszkan budowanych przez
      MH tak znaczaca odbiega od cen mieszkan innych deweloperow w Piasecznie, zobacz
      ile jest ofert sprzedazy mieszkan budowanych przez MH, a ile przez innych
      deweloperow, popytaj w ktorejkolwiek agencji jakie sa opinie posrednikow i ich
      Klientow o tych mieszkaniach
      --
      odrzucanie zasad to także zasada
      Jean Paul - Sartre
    • sylwia.2b Re: Mieszkanie na osiedlu Słowicza prosze o rady 08.08.07, 09:39
      NIe zgadzam się, że ceny są dużo niższe na Słowicza. Róznica za metr
      średnio 600zł. Jak już pisałam w innym poście dotyczącym MH, w tej
      chwili sprzedają ludzie po 7000-8000zł/m2.
      Jeżeli to nie tajemnica, to może Bbladek napisze jakie mieszkanie
      oglądał (metraż, stan, cena za m2, cena łączna z garażem/bez oraz w
      której cześći osiedla).
    • marcin-borkowski Re: Mieszkanie na osiedlu Słowicza prosze o rady 08.08.07, 10:44
      Z punktu widzenia mieszkańca Warszawy to faktycznie ceny mogą być niższe, ale na
      dzień dzisiejszy oprócz cen trzeba też porównać stan bloku, okolice i wykonanie
      całego osiedla. W przypadku Słowiczej ten widok pozostawia wiele do życzenia.

      Kilka lat temu mieszkając w Warszawie, jak szukałem mieszkania w Piasecznie to
      też oglądałem kilka mieszkań na osiedlu Słowicza. Już nawet miałem zamiar kupić
      mieszkanie, ale przed ostateczną decyzją zrobiłem "wywiad" wśród swoich
      znajomych mieszkających w Piasecznie i wszyscy mi odradzili zakup na tym
      osiedlu. Część osób, które znałem i mieszkały na tym osiedlu - już tam nie
      mieszkają. Sprzedały mieszkanie i kupiły w Piasecznie, ale od innego dewelopera.

      Z perspektywy czasu cieszę się, że posłuchałem rad znajomych i nie kupiłem
      mieszkania na tym osiedlu. Warto kilka razy przemyśleć decyzję i nie kupować
      mieszkania tylko ze względu na cenę i urządzenie mieszkania. Okolica też jest
      ważna. Tym bardziej nie warto sugerować się tym, że sprzedawca jest miły. Każdy
      kto chce coś sprzedać, stara się być miły, aby przekonać do siebie kupującego.

      Pozdrawiam
      Martin

      --
      Serwis Piaseczno i okolice
    • maciek19792 Re: Mieszkanie na osiedlu Słowicza prosze o rady 08.08.07, 10:51
      Wśród rzeczoznawców panuje opinia, że mieszkania Multi Hekk są mniej warte na
      rynku nieruchomości. Identyczne mieszkania (metraż, układ, urządzenie) u innego
      dewelopera są droższe przy wycenie. Są nawet banki, które mniej chętnie
      udzielają kredytów na nieruchomości MH.

      Poszukaj sobie na forum lub w google.pl informacji o Multi Hekk i ich
      spartolonej robocie. Chociażby Tytanik przy Sikorskiego w Piasecznie, który się
      rozpada.

      ODRADZAM INWESTYCJĘ W MIESZKANIE NA SŁOWICZA.
      Poszukaj mieszkań u innych deweloperów w Piasecznie.
    • dobrywieczor Re: Mieszkanie na osiedlu Słowicza prosze o rady 08.08.07, 11:57
      sam piszesz, że blok stoi nielegalnie.
      W takim przypadku raczej nie powinieneś liczyć na prprzyznanie kredytu lub też
      banki potraktują to jako inwestycję obarczoną bardzo wysokim ryzykiem i naliczą
      ogromna marże za tak uruchomiony kredyt.
      Moim zdaniem lepiej jest poszukać mniejszego o kilka metrów mieszkania zamiast
      kupić jakiekolwiek mieszkanie budowane przez MultiHekk. MWszyscy moi znajomi już
      dawno sprzedali mieszknia na słowiczej (kupili je gdi uciekli do innych developerów,
    • e-milia44 Re: Mieszkanie na osiedlu Słowicza prosze o rady 08.08.07, 13:44
      Drogi bbladku.
      Mieszkam na ulicy ALbatrosów od półtora roku. Jestem bardzo
      zadowolona :D I z mieszkania i z miłego sąsiedztwa.
      Nikt się stąd nie wynosi. CHyba, że kupuje większe, albo postawił
      dom, bo dobrze mu się powodzi :)
      Jesli ktos sugeruje, że banki na MH nie dają kredytów - bzdura.
      Banki nie pytaja o takie rzeczy nawet.
      Tu na forum temat tego osiedla jest dość newralgiczny.
      Ludzię będą Ci polecac i odradzac.
      Zwróć uwage, że Ci którzy odradzają, nie mieszkają na tym osiedlu.
      czemu - nie wiem - może to forma frustracji odreagowywana na cudzym
      podwórku.
      Ja mieszkam i polecam :)))
      Odpadające tynki - są remontowane, to niewielkie zewnętrzne defekty.
      Okolica jest przyjemna, dojazd dobry, dużo przedszkoli i placów
      zabaw (pewnie jaies głosy się odezwą, ale w Warszawie nie ma ich
      więcej na osiedlach).
      Z ciekawości - pod którym numerem Albatrosów chcecie kupić
      mieszkanie? Oglądałam sporo mieszkań w tej okolicy, znam te bloki,
      mogę coś doradzić na temat ich lokalizacji itp.

      Pozdrawiam

      Emilia

      --
      Zaprawdę...
      Polecam :)
    • sylwia.2b Re: Mieszkanie na osiedlu Słowicza prosze o rady 08.08.07, 13:47
      Wszyscy się wypowiadają, a ŻADEN nie mieszka/mieszkał. Chętnie
      przeczytałabym nawet negatywną wypowiedz o Słowicza pod warunkiem że
      to będzie mieszkaniec owego osiedla! Póki co to tylko z Tytanica się
      wypowiadają zle o swoich mieszkaniach..
      Co za głupoty, że banki nie chcą dawać kredytów na osiedla od MH.
      Zaciągając kredyt, dla banków liczy się zdolność kredytowa, a w czym
      dana osoba będzie mieszkać to ich nie interesuje. Natomiast jeżeli
      rzeczoznawca wyceni mieszkanie na mniej, to dopłacasz ze swojej
      kieszeni, więc nie rozumiem problemu, a kredyt i tak dostaniesz
      (warunek zdolność kredyt.)
      Ręce mi opadają czytać kolejne posty osób które mają w zasadzie NIC
      wspólnego z osiedlem.
        • kathy27 Re: Mieszkanie na osiedlu Słowicza prosze o rady 08.08.07, 14:27
          Ja z mezem i córka od czerwca mieszkamy na osiedlu Słowicza
          (Pelikanów). Od paru lat mieszka tu nasza znajoma, wiec wiedzielismy
          w co sie pakujemy :). Wzielismy kredyt na mieszkanie i wcale nie
          bylo z tym problemów,przyszedł rzeczoznawca i normalnie
          wycenil,cemy mieszkan rosna i spasc nie spadna, co najwyzej sie
          zatrzymaja. Co do mieszkan wszystko zalezy od tego jak sobie ludzie
          je wykonczyli, nasze bylo w super stanie i tak jak u kolezanki nic
          sie nie sypie i nie peka:). Juz na pierwszy rzut oka widac chyba jak
          mieszkanie jest w srodku wykonczone-brac i sie nie zastanawiac !
          Ludzie sie wyprowadzaja i wprowadzaja-normalna kolej rzeczy. A samo
          osiedle jest ok, fajni ludzie, spokój,bezpiecznie . Teraz odnawiaja
          ulice Strusia i wszystko wyglada o wiele lepiej:) Problemy zawsze i
          wszedzie sie znajda. My poleacmy, nie jest tak zle jak tu pisza;) W
          razie pytan słuze rada !
        • teqilaa Re: Mieszkanie na osiedlu Słowicza prosze o rady 08.08.07, 14:40
          Otóż mieszkam na tym osiedlu i odradzam szczerze kupno tutaj
          mieszkania! W parkingu podziemnym po kazdym deszczyku stoi woda a
          wiadomo jakie to "dobre" dla budynku. Sciany dosłownie sie sypią.
          Kiedy wywiercaliśmy dziurke na kabel, wywaliło nam dziursko wielkie
          w ścianie, cegła sie skruszyła, ups! Okna nieszczelne, za czym idzie
          pleśn wokół nich. Z balkonu tynk odpada. Cale szczęście wynajmuje
          tylko tu mieszkanie i zapewne niedługo wyniose sie stąd.
          Znajomy kupił mieszkanie na nowym osiedlu MH w Mysiadle. Zatrudniony
          szpecjalista wypisał mu trzy strony A4 usterek do poprawienia.
          Poważnych podobno było na strone. W biurze dowiedział się ze oni mu
          moga kase za mieszkanie zwrócić bo nie opłaca im sie tego
          wszystkiego naprawiać. W końcu zgodzili sie na naprawę tych
          najpoważniejszych usterek. Inna znajoma brała kredyt na mieszkanie
          też w Mysiadle tylko nie związane z MH, pytanie w banku było odrazu
          czy może to nowe osiedle MH? okazało sie że gdyby to było MH byłby
          problem ze zgoda na kredyt.
          Mieszkam tam od kilku lat i nie polecam. Porównując osiedle Lecha i
          MH zdecydowanie Lech! wiem jak były budowane oba osiedla to co sie
          działo na MH to była zgroza! polecam tez mieszkania na Jana Pawła
          budowane przez Kandro, pożadna firma.
          --
          teqilaa z robalem :)
          Robal
      • dobrywieczor Re: Mieszkanie na osiedlu Słowicza prosze o rady 08.08.07, 14:41
        ale co Ty za dyrdymaly opowiadasz bank tak samo jak ocena zdolnosci kredytowej
        obchodzi w co klient wklada pieniadze banki dosc dobrze wiedza o negetawnym
        imagu MultiHekka jesli budynek jest z tych ktory jest samowola budowlana (a tak
        pisze pytajcy) to aktulnie jego wartosc przez rzeczoznawce powinna byc wyceniona
        na wartosc zerowa gdyz wedle obowiazujacego prawa powinadaje sie jedynie do
        rozbiurki

        akurat moi bliscy przyjaciele kupili mieszkanie na Slowiczej kupili bo
        pochodzili z wroclawia i nie znali kontekstu lokalnego ladne pare lat temu
        internet nie byl tak rozpowrzechniony
        po roku z radoscia sprzedali mieszkanie na slowiczej i
        tak samo moi inni bliscy znajomi woleli sprzedac mieszkanie na albatrosow i
        przeniesc sie do kanadyjczyka. Kanadyjczyk rozpadnie sie jak juz na ich dzilce i
        jak beda mieli kase to zrobia domek murowany a jak sie rozp[adnie do
        wielorodzinny to koszty napraw sa ogromne
          • kathy27 Re: Mieszkanie na osiedlu Słowicza prosze o rady 08.08.07, 15:16
            Ja kredyt brałam całkiem niedawno i nie wiem w czym problem?
            Rzeczoznawca byl, my kredyt dostalismy, wpis do ksiegi wieczystej
            tez i tyle... Raz w miesiacu ktos sie wyprowadza i wprowadza, to
            jakos te banki kredyty daja, nie wariujcie ludzie, osiedla przeciez
            nie zruwnaja z ziemia spoko.Nie bronie firmy MH bo to lewa firma -
            fakt, ale osiedle tragiczne nie jest, mieszkałam juz w róznych
            miejscach i bylo o wiele gorzej. Ale wiadomo Polak tylko narzekac
            potrafi zamiast wziasc sprawy w swoje rece. Mamy wspolnote
            mieszkaniowa i swietnie sobie radzimy, fundusz remontowy jest i
            wszystko idzie ku lepszemu, teraz jest super w porownaniu do tego co
            bylo pare lat temu na tym osiedlu,wiadomo, ze jeszcze trzeba troche
            zrobic, ale po to sie zyje nie:) Zeby nie stac w miejscu tylko isc
            do przodu! Dla fajnego mieszkanka warto.
            Pozdrawiam wszystkie marudy, ludzie cieszcie sie zyciem a nie
            wynajdujecie sobie same problemy, dach sie na łeb nie wali, do gara
            macie co włożyc, epidemia malarii wam nie grozi to chyba jeszcze tak
            zle nie jest ;)
        • zizu1234 Re: Mieszkanie na osiedlu Słowicza prosze o rady 08.08.07, 15:10
          Witam.
          Cały czas wszystkie posty odnośnie mieszkań które są pisane na naszym piaseczyńskim forum opisują mieszkania słynnego developera MH.
          Jeżeli większość odradza kupowania mieszkania np na osiedlu Słowicza to może zaczniemy dyskusję nt.mieszkań w spółdzielni mieszkaniowej "Jedność" (drogie czynsze,bloki do remontu itp..............)
          Chyba że moderator forum zarządzi o założeniu oddzielnego wątku to wtedy go założę.
          Pozdrawiam
          ps.Nadmieniam że sam jestem mieszkańcem ul.Albatrosów i nie narzekam. Zawsze jeżeli ktoś się uprze to jakieś błędy znajdzie.
          • teqilaa Re: Mieszkanie na osiedlu Słowicza prosze o rady 08.08.07, 16:13
            nie upieram sie dla samego narzekania, raczej nie jestem osobą
            nadmiernie wymagającą ale MH nie zaufam. Zgodze sie że jest to
            kwestia subiektywnej oceny i oczekiwań.
            Jesli chodzi o mieszkania z w/w spółdzielni to bez kłotliwych i
            wymagających lokatorów to g...sie bedzie miało to fakt! Mieszkałam w
            bloku zarzadzanym przez te spóldzielnie przez 10 lat i dopóki
            lokatorzy nie wzieli im sie do du..tyłków to nic nie robili a kasa z
            FR szła chyba na posesje prezesów. Czynsz niewspółmierny do
            mieszkania. Jesli chodzi o jakosc budynku i wykonania mieszkań to
            oprócz krzywych ścian to wiekszych zastrzezen nie mam.
            --
            teqilaa z robalem :)
            Robal
      • alienxxx Re: Do Bbladek 08.08.07, 21:59
        jak zwykle obroncy MH Ci sami
        jak zwykle argumenty te same - jak ktos nie mieszka nie moze sie wypowiadac,
        chociazby wiedze mial wieksza od tych, ktorzy mieszkaja

        chyba macie racje - MH to porzadna firma, a Ci ktorzy narzekaja powinni zostac
        zbanowani przez admina
        sam wezme kredyt i kupie sobie mieszkanie w tym malowniczym zakatku Piaseczna
        zawsze to lepiej miec za sasiadow optymistow niz realistow - psychicznie
        czlowiek odpoczywa...
        --
        odrzucanie zasad to także zasada
        Jean Paul - Sartre
        • alienxxx Re: Do Bbladek 08.08.07, 22:03
          Bbladek - nic sie nie przejmuj - kup sobie wymarzone mieszkanko na Albatrosow, a
          w razie jakby co "podziekujesz" zadowolonym osobiscie :)

          --
          odrzucanie zasad to także zasada
          Jean Paul - Sartre
          • enigma-film Re: Do Bbladek 09.08.07, 00:00
            www.slowicza.org.pl to forum osiedlowe - bardzo aktywne

            Zajrzyj , popytaj , poczytaj . Jak cię stać na coś inego , to się tu
            nie pchaj. Jak nie masz zbyt wygórowanych wymagań to zapraszamy - na
            forum również.
        • sylwia.2b Re: Do Bbladek 09.08.07, 08:32
          alienxxx napisał:

          > jak zwykle obroncy MH Ci sami

          To chyba działa w dwie strony. Sam również wypowiadałeś się nie raz
          na ten temat i to samo, hm? Tak więc, nie dziw się, że i te same
          osoby się wypowiadają.
          Nigdy nie mówiłam, że nie masz się wypowiadać - po to jest forum,
          nawet jak masz odmienne zdanie, więc nie czepiaj się!
          To my, mieszkańcy możemy czuć się zaszczuci, że podoba nam się
          mieszkanie na Słwoicza przez takich jak Ty.

          Osiedle jest podzielone na wspólnoty, które zarządzają sobą każde z
          osobna, a Albatrosy podobny są najlepiej zosganizowaną wspólnotą.
          Tak więc mam prawo być zadowolona z lokalizacji swojego budynku i
          prac/decyzji jakie są podejmowane w mojej częśći.
          Nie bronię Słowicza jako całość, lecz tylko i wyłącznie swojego
          bloku. Nie chciałabym mieszkać w dalszej części, gdyż nie
          odpowiadają mi bloki z 4 stron, okno w okno i daleko do przystanku.
          Nie wypowidam się, o stanie tech. budynków dalej, gdyż nie byłam,
          nie widziałam. Mogę skomentować TYLKO swój blok, a jak już pisałam
          nie ma u nas żadnych sensacji. Mamy ogrodzony blok (ku
          niezadowoleniu mieszkańców innych bloków, ze względu na wczesniejsze
          skróty), plac zabaw, dużo zieleni, w garażu nie stoii woda, ze
          ścianami i oknami nic się nie dzieje, wilgoci również, wentylacja
          ok - więc o co chodzi??

          • dobrywieczor Re: Do Bbladek 09.08.07, 08:49
            Sylwio chyba jesteś jedną z nielicznych zadowolonych bo na Waszym forum raczej
            sami mieszkańcy narzekają. Bardzo fajne zdjęcia z realiów parkowania, informacje
            o wymianie bądź naprawach dachów (ciekawe kto za to płaci)
            www.slowicza.org.pl/
            Młodzi ludzie chcą kupić pierwsze mieszkanie lepiej by kupili mieszkanie takie,
            które będzie można potem łatwo sprzedać jak im się powiększy rodzina a raczej
            mieszkania na osiedlach MultiHekku nie należą do kategorii mieszkań szybko
            zbywalnych
            • sylwia.2b Re: Do Bbladek 09.08.07, 09:03
              Napisałeś o naprawie dachów, a napisałeś gdzie? Bbladek interesuje
              się budynkiem na Albatrosów 1 (wspólnota Albatrosy), a tu akurat
              remont nie jest potrzebny.
              Wiecie co, mnie się już nie chce gadać...

              • kradam Re: Do Bbladek 09.08.07, 09:48
                > Wiecie co, mnie się już nie chce gadać...
                Słusznie. Może zamiast tego jakaś manifestacja z transparentami "We love MH",
                naprzeciw wychodzi kontrmanifestacja z Tytanica (banner już mają, wisi/ał od
                strony Powstańców) i coś się przynajmniej zacznie dziać ;-).
                • zizu1234 Re: Do Bbladek 09.08.07, 10:54
                  Witam.
                  Wydaje mi się że dyskusja zbliża się do punktu w którym mieszkańcy sami się oszukali i sami są sobie winni że kupili tutaj swoje M a gdzie wtedy była gmina,burmistrz,starostwo i inne instytucje które odbierały etapy budowy i dawały zezwolenie na tą budowę.Wiem zaraz powiecie że to UKŁAD,samowola itp.Z dyskusji wynika także że osoby które krytykują os.Slowicza mieszkają w blokach,domach,apartamentach gdzie nigdy nie było niedoróbek,bubli.
                  Pozdrawiam
                  • teqilaa Re: Do Bbladek 09.08.07, 12:38
                    dyskusji wyni
                    > ka także że osoby które krytykują os.Slowicza mieszkają w
                    blokach,domach,aparta
                    > mentach gdzie nigdy nie było niedoróbek,bubli.

                    nikt tak nie twierdzi, ale w niedoróbkach i bublach MH ma pierwsze
                    miejsce a drugie jest daleko daleko za nim. Zaliczyłam staz i w
                    spóldzielni jednosći i w mieszkaniu zakładowym, wszystkie stare prl-
                    oskie bloki ale to co mam teraz na MH to masakra! wynajęłam tam
                    mieszkanie wiedząc że budowane były z przymrużeniem oka ale miałam
                    nadzieje że sie mile rozczaruje. Niestety im dłużej tam mieszkam tym
                    gorzej. Nie polecam.
                    Pierwsze bloki, czyli te zaraz za kościołem to była pokazówka więc
                    sa mniej niedorobione i faktycznie tam może nie być taaakich
                    problemów jak w mieszkaniach budowanych później, im bardziej wgłąb
                    osiedla tym gorzej.
                    --
                    teqilaa z robalem :)
                    Robal
                    • zizu1234 Re: Do Bbladek 09.08.07, 19:19
                      Witam.
                      Teqilaa napisała że wynajmuje tam mieszkanie ale kto jej każe tam wynajmować jeżeli jest taki kocioł z niedoróbkami i bublami :)Ja bym w bublu nie wynajmował gdyż bym się obawiał :)Kilka postów wcześniej ktoś napisał że ludzie na os.Slowicza się zmieniają jak rękawiczki - oczywiście to jst normalka naszych czasów.Wystarczy popatrzeć na Ursynów,Kabaty - jeden kupuje na Ursynowie i później nie pasuje mu wielka płyta bo słyszy sąsiadów za ścianą, drugi kupuje na Kabatach i nie pasuje mu później ścisk i tłok na uliczkach osiedlowych,następny kupuje na os.Slowicza i wszystko mu się nie podoba i tak można mnożyć.Dobrze że mamy takie fora gdyż ktoś kto szuka swojego M może sobie wyciągnąć średnią z postów + wizualnie obejrzy M = decyzja.
                      Pozdrawiam
                      • teqilaa do zizu 10.08.07, 10:56
                        Zizu przeczytaj dokładnie co napisałam. Wynajęłam z myślą że się
                        mile rozczaruje, jednak nic z tego. Oczywiście że nikt mi nie kaze,
                        wiec właśnie jestem w trakcie szukania mieszkania do kupienia i na
                        pewno nie bedzie ono z MH!
                        --
                        teqilaa z robalem :)
                        Robal
                  • alienxxx Re: Do Bbladek 10.08.07, 00:11
                    nigdy i nigdzie nie twierdzilem, ze u mnie nie ma niedorobek itp
                    w Polsce praktycznie nie istnieje deweloper, ktory buduje tak aby nie mozna
                    byloby sie do czegos przyczepic
                    roznice polegaja tylko na tym ile stron usterek wypisza poszczegolne wspolnoty
                    mialem okazje zapoznac sie z usterkami kilku deweloperow piaseczynskich - z
                    reguly liczone w stronach, tylko w przypadku MH liczenie stronami nie ma sensu -
                    tu liczy sie segregatory

                    ludzie - robcie sobie co chcecie - ja naprawde nikomu zle nie zycze, podoba Wam
                    sie MH - swietnie, nie podoba Wam sie - super
                    na szczescie kazdy ma wolne prawo wyboru i zamieszka tam gdzie pozwalaja mu
                    warunki finansowe, gdzie dobrze sie czuje itp.

                    --
                    odrzucanie zasad to także zasada
                    Jean Paul - Sartre
    • marcin-borkowski Re: Mieszkanie na osiedlu Słowicza prosze o rady 09.08.07, 10:54
      Każda wypowiedź w tym poście ma w sobie sporo racji. Zawsze znajdą się
      zadowoleni, oraz ci którzy będą odradzać. Jednak zastanawia mnie jedna rzecz:
      dlaczego oglądając oferty nieruchomości w Piasecznie najwięcej mieszkań
      sprzedaje się właśnie na osiedlu Słowicza?

      Przy zapoznawaniu się ze szczegółami okazuje się, że mieszkania na tym osiedlu
      zmieniają właścicieli jak "rękawiczki"? Dlaczego ludzie tak chętnie chcą się
      pozbyć mieszkań na tym osiedlu? Dlaczego przy rosnącej cenie mieszkań, prawie
      nowe mieszkania mają już za sobą kilku właścicieli? Kilka lat temu szukając
      mieszkania w Piasecznie, zadałem te pytania w jednej z warszawskich agencji
      nieruchomości i od razu zaczęli ze mną inaczej rozmawiać, proponując mi
      mieszkania w innej okolicy.

      Pozdrawiam
      Martin

      --
      Serwis Piaseczno i okolice
      • bellazza Re: Mieszkanie na osiedlu Słowicza prosze o rady 10.08.07, 09:53
        Mieszkam na tym osiedlu od 3 lat. Nic mi się nie sypie, nie cieknie,
        nie zawala. Co do parkowania to mam miejsce garażowe pod blokiem.
        Blokowisko jak blokowisko. Z tego co zauważyłem to nie ma problemu
        ze sprzedażą mieszkań na osiedlu. Wyprowadzili się moi sąsiedzi i to
        nie dlatego, że blok się sypie, ale po urodzeniu dziecka postanowili
        zamieszkać w domu. Chętnych znaleźli w bardzo krótkim okresie czasu.
        Osiedle nie odbiega urokiem od podobnych blokowisk na Ursynowie
        (mieszkałem tam 5 lat).
      • zosia_1 Re: Mieszkanie na osiedlu Słowicza prosze o rady 10.08.07, 11:00
        "Jednak zastanawia mnie jedna rzecz:
        dlaczego oglądając oferty nieruchomości w Piasecznie najwięcej mieszkań
        sprzedaje się właśnie na osiedlu Słowicza?""
        A myślałeś nad tym, ze po prostu dlatego, że jest tu bardzo duzo mieszkań, czy
        sprawdzałeś jak się ma ta sama sprzedaż liczona w procentach, porównując
        sprzedaż mieszkań do ilości mieszkań na osiedlu???
    • ordyl Re: Mieszkanie na osiedlu Słowicza prosze o rady 10.08.07, 23:50
      Witam

      Pierwszy raz widząc to osiedle miałem nieodparte wrażenie jakie
      piękne osiedle. no aż się chciało tam wejść takie malownicze na
      uboczu i ten kosciółek, taki fajny klimat nie?
      no i któś mi polecił dentystę tam właśnie no tak to był szok.
      patrzyłem i nie wierzyłem pierwsze pytanie jak tu możńa mieszkać
      okno w okno i ta ulica w środku.
      potem oczywiście trzeba jeszcze wyjechać z osiedla. tylko jak?
      ostatnio właśnie dzwoni żona kup coś tam, no cholera gdzie, ale
      przecież jest taka fajna uliczka ze sklepikami. no przejechałem ale
      gdzie zaparkować ? dobrze że nikt mandatów nie wlepia stanąłem jak
      mogłem szybko kupiłem.

      Ludzie wyobraźcie sobie pożar lub cokolwiek innego przecież tam nie
      ma jak wjechać.

      mój kolega był tam wykonawcą i mówił o standardzie i jakości MH.
      Więc nie spodziewałbym się cudów.

      I teraz na koniec zastanów się gdzie pracujesz i jak do pracy
      dojeżdżasz jeśli Puławską w stronę w-wy to przyjedź tam o godiznie 7
      8 i spróbuj dojechać do pracy a po pracy wrócić z powrotem i
      zastanów się czy chcesz mieć to codziennie. Tylko radze zrobić to we
      wrześniu kiedy jest normalny ruch. z tego osiedla są chyba tylko dwa
      wyjazdy ten na Gosir jest naprawdę nie zły.

      Zdrówka
      --
      nowy serwis informacyjny www.mysiadlo.eu
      • zizu1234 Re: ordyl 11.08.07, 12:19
        Witam.
        Jeżeli już wspominasz o dojazdach do Wawy to myślisz że mieszkańcy np.Zalesia,oś Kandro,oś Piekuta omijają Puławską - tak?.Tak wsiadłeś na mieszkańców os.Słowicza że to tylko Oni jeżdżą zakorkowaną Puławską.Przecież to jest problem całego Piaseczna i nie tylko.NA temat Puławskiej to było już tyle wałkowane że hej :)Nie wciskaj teraz Puławskiej do niedogodności na oś.Słowicza.
        Pozdrawiam
        • ordyl a ile za metr się ceni słowicza? 12.08.07, 01:28
          problem z dojazdem mamy wszyscy. Moi sąsiedzi wracaja na Ursynów po
          prostu nie chca spędzić życia na dojazdach. Oczywiście można liczyć
          że kiedyś będzie lepiej,ale patrząc na remont puławskiej oraz jej
          przebudowę to będziemy jeszcze długo czekać na jakies sensowne
          rozwiązania. Na osiedlu Słowicza tak mi się przynajmniej wydaję
          koszmar jest z wyjechaniem z osiedla jeżeli dodamy do tego korek na
          puławskiej to czas dojazdu do centrum pewnie wynosi powyżej półtora
          godziny (jeśli się myle to proszę mnie poprawić). tez około 1,5 więc
          razem 3 godziny dziennie na dojazdy. radzę aby się wcześniej
          zastanowić.

          Dochodzi renoma czyli wykończenie zła fama ciasnota to są minusy
          plusy jak widać też są.

          Sąsiad (przyszły) pyta o opinię więc odpowiadam i tyle.
          Tak a propos od kilku osób słyszałem o pękających ścianach w budynky
          przy puławskiej to jest świeży budynek , mamy doświadczenie
          titanica , przegrane procesy mimo to ludzie kupują te mieszkania.

          Zdrówka

          ps ile z metra kosztują mieszkania na słowiczej?
          --
          nowy serwis informacyjny www.mysiadlo.eu
          • alienxxx Re: a ile za metr się ceni słowicza? 12.08.07, 12:29
            realna cena ok 5000 m2
            mieszkanie ladnie urzadzone, odnowione itd

            cena troche przesadzona, ale mozna przezyc do 6000 m2

            wszystko co powyzej to plus dla sprzedajacego za umiejetnosci sprzedazowe i
            minus dla kupujacego za frajerstwo (chyba ze mieszkanie naprawde ma jakies
            wodotryski w stylu inteligentnego systemu zarzadzania, egzotyczne drewno, salon
            kapielowy wykonczony najlepszymi materialami - ale jakos trudno mi uwierzyc, ze
            ktos kogo stac na taki luksus posiada mieszkanie w bloku)

            chociaz sa i tacy, ktorzy twierdza, ze te mieszkania sprzedaja sie za 8000 m2 :))))
            --
            odrzucanie zasad to także zasada
            Jean Paul - Sartre
            • sylwia.2b Re: a ile za metr się ceni słowicza? 12.08.07, 15:50
              Oczywiście ze 7000zł/m2 to norma na osiedlu Słowicza. Nie musisz
              sprawdzać na stronach typu trader czy gratka, a wystarczy przejść
              się do starostwa i sprawdzić ceny sprzedaży mieszkań w ostatnich
              miesiącach. Nic trudnego. Szkoda, że nie mam skanera, bo chętnie bym
              przysłała na skrzynkę ze swojego operatu szacunkowego robionego 6
              mies. temu.
              • alienxxx Re: a ile za metr się ceni słowicza? 12.08.07, 23:58
                obawiam sie, ze Twoj operat jest mocno szacunkowy :)
                sprawdz to sobie w necie bo przeciez i tak mi nie uwierzysz na slowo

                jesli twierdzisz ze 7 tys to cena sprzed pol roku to z checia sprzedam Ci
                mieszkanie na tym osiedlu za powiedzmy 7200 - zwazywszy na to ze przez ostatnie
                pol roku skok cen byl znaczny to sprzedasz sobie takie mieszkanie za 8 tys i
                jestes 800 na metrze do przodu - czysty zysk
                zainteresowana?
                --
                odrzucanie zasad to także zasada
                Jean Paul - Sartre
                • sylwia.2b Re: a ile za metr się ceni słowicza? 13.08.07, 08:44
                  Wyraziłam się mało precyzyjnie. 6mies.temu płąciłam 5500zł/m2, w tej
                  chwili mieszkańcy na moim osiedlu sprzedają/sprzedali po 7000-
                  8000zł/m2
                  Rzeczoznawca tworząc operat musi się powołuwac na dane z urzędu,
                  musi iść, skserować i dołączyć. Tak więc zrób sobie w wolnej chwili
                  wycieczkę do urzędu i sam sprawqdz niedowiarku.
                  • alienxxx Re: a ile za metr się ceni słowicza? 13.08.07, 22:24
                    nie jest to kwestia wiary, a realizm
                    rozumiem i wiem, ze mozna kupic ten sam towar taniej i drozej - wlasnie na tych
                    roznicach bazuja takie portale jak ceneo czy skapiec
                    zastanawia mnie tylko dlaczego sa tacy, ktorzy za cos co jest warte 5 pln, a
                    sprzedawane jest po 20 pln placa 35 pln?
                    --
                    odrzucanie zasad to także zasada
                    Jean Paul - Sartre
                      • zizu1234 Re: a ile za metr się ceni słowicza? 17.08.07, 16:38
                        gabryella napisała:

                        > Znów przybyło nowych ogłoszeń na mieście z tego osiedla a konkretnie z ul.
                        > Albatrosów.

                        Witam.
                        Właśnie nie wiem o co chodziło gabryelli.Czyżby zabawiała się w "kreta" (podkopuje i ucieka)Dokończ może o co Ci chodziło?
                        Pozdrawiam
                        • mo_nicka_ja Re: a ile za metr się ceni słowicza? 17.08.07, 17:17
                          dopisze sie wreszcie w tym watku :)

                          jako że od samego poczatku mieszkam na osiedlu Słowicza, na tak popularnej ulicy
                          Albatrosów, moge powiedzieć :
                          - jest całkiem sporo osób które mieszkają tu od poczatku

                          - wiele osób kupiło tu mieszkania jako lokate kapitału - czasem na wynajem,
                          teraz gdy jest duzy popyt-sprzedaja, nic dziwnego chyba?

                          - kupowali młodzi, bo tanio - a w międzyczasie rodziny sie powiększały
                          amieszkania nie chciały... :) więc czas na przeprowadzkę

                          - część osób kupowało tanie mieszkanie - a potem kupowało działke, i mieszkając
                          spokojnie we własnym mieszkaniu, na działce stawiało swój dom, wiedząc że kredyt
                          spłaci sprzedając mieszkanie... a trzeba przyznać że czynsze były naprawdę
                          niskie - teraz nieco podniesione ale chyba wciąż jak na Piaseczno niezbyt duże

                          co do osiedla jako takiego:
                          budowle M-H mają to do siebie że wiele zalezy od tego jaka ekipa sie trafila - i
                          w jakiej porze roku stawiano mury, mało tego, warunki geologiczne sa tu bardzo
                          zróżnicowane (co swego czasu przy budowie kościoła tez wyszło) i są budynki
                          które stoją w miejscach "suchszych"... choć akurat róznice w staranności
                          wykonania izolacji budynków są tu jednak najwazniejsze - mam szczęście mieszkac
                          w budynku z którego tynk NIE odpada :)

                          estetyka? poczatki były niezłe :)
                          pierwszy blok w robił dobre wrażenie, ładne barwy, niestety, potem odpadające
                          tynki trochę go oszpeciły, ale za to zadbana zieleń zdobi
                          miałam nadzieję że inne budynki będa w podobnej kolorystyce co daje efekt
                          spójności - niestety, pojawiły sie tak urocze odcienie jak "majtkowy" róż i
                          żółtobrązowy zwany sraczkowatym popularnie...

                          Albatrosy jako całość wspólnot - bo jest tu kilka - tworza inny świat niż np.
                          Strusia
                          tu budynki stoją troche dalej od siebie, więc tym z przeciwka nie zaglądam w
                          talerze - choc pozdrawiam sąsiada z przeciwka co ma Windowsy na komputerze :D a
                          monitor przodem do okna

                          zieleń choc jest na nia niewiele miejsca jest zadbana, choc z tym MH nie miał
                          nic do czynienia, choc powinien

                          ktos zarzucał że dachy JUŻ są remontowane - owszem, są, ale po pierwsze tylko
                          części najwyższe, pokryte papa wymagaja naprawy, po drugie można było remont
                          robić później - ale ze względu że to i tak nieuchronne w ciagu paru lat, a były
                          w niektórych miejscach przecieki - taniej było zrobic całość od razu, zlecając
                          jednej firmie i zyskując gwarancję

                          mnie mieszka sie tu dobrze :)
                          a co do ciasnoty - na Albatrosach to problem wszechobecnych samochodów
                          co już niedługo może ulec zmianie choc niestety nie z powodu większej liczby
                          miejsc do parkowania a wprowadzenia identyfikatorów - moż eisę okazać że nasi
                          mieszkańcy sie mieszcza gdy samochody osób z innych wspólnot zostaną wyproszone

                          ciekawi mnie gdzie ise te auta wszytskie mieściły gdy poprzedniej zimy co drugie
                          miejsce zajmowała góra śniegu???
    • koniczyna331 Re: Mieszkanie na osiedlu Słowicza prosze o rady 04.11.14, 09:21
      Czytam i czytam nie mogę się zgodzić z tymi negatywnymi opiniami. Oczywiście bloki są remontowane - powstały w 2000 czy 2001 roku. Remonty są. Blok przy Pelikanów jest chyba najlepszym wybudowanym blokiem na całym osiedlu. Nic się tam poważnego nie dzieje. Garaże są suche, w mieszkaniu ciepło, nie ma wilgoci. Mieszkam tam od początku. Jest wygodnie - blisko do sklepu (można wyskoczyć w kapciach po pieczywo), są placyki dla dzieci. Wiem, że MH ma kiepską opinię, ale poczytajcie o JW Construction czy innych dużych deweloperach. Na formach piszą ci niezadowoleni. Osiedle jest gęsto zabudowane, to fakt, ale jednocześnie zabudowa jest niska i ja latem, spacerując z dzieckiem w wózku, czuję się pomimo tej wielkości osiedla kameralnie. Jest cicho, przytulnie i kolorowo. Jedno jest pewne - trzeba wynająć miejsce parkingowe. Czynsze nie są wysokie, ludzie się znają.... Ja z czystym sumieniem polecam. Nie wierzę, że są osiedla pozbawione wad. Zawsze się coś znajdzie. Zdecydowanie wolę to osiedle od wielkich blokowisk w Warszawie.
    • koniczyna331 Re: Mieszkanie na osiedlu Słowicza prosze o rady 04.11.14, 09:22
      Czytam i czytam nie mogę się zgodzić z tymi negatywnymi opiniami. Oczywiście bloki są remontowane - powstały w 2000 czy 2001 roku. Remonty są. Blok przy Pelikanów jest chyba najlepszym wybudowanym blokiem na całym osiedlu. Nic się tam poważnego nie dzieje. Garaże są suche, w mieszkaniu ciepło, nie ma wilgoci. Mieszkam tam od początku. Jest wygodnie - blisko do sklepu (można wyskoczyć w kapciach po pieczywo), są placyki dla dzieci. Wiem, że MH ma kiepską opinię, ale poczytajcie o JW Construction czy innych dużych deweloperach. Na formach piszą ci niezadowoleni. Osiedle jest gęsto zabudowane, to fakt, ale jednocześnie zabudowa jest niska i ja latem, spacerując z dzieckiem w wózku, czuję się pomimo tej wielkości osiedla kameralnie. Jest cicho, przytulnie i kolorowo. Jedno jest pewne - trzeba wynająć miejsce parkingowe. Czynsze nie są wysokie, ludzie się znają.... Ja z czystym sumieniem polecam. Nie wierzę, że są osiedla pozbawione wad. Zawsze się coś znajdzie. Zdecydowanie wolę to osiedle od wielkich blokowisk w Warszawie.
      • 1fitti Re: Mieszkanie na osiedlu Słowicza prosze o rady 05.11.14, 20:13
        Koniczyna331 - chyba mieszkasz na innych Pelikanow, bo na tych w Piasecznie, to zeszłej zimy ciepło w wielu mieszkaniach nie było. Wybuchla wielka awantura również na tym forum (wpisz w wyszukiwarce hasło: pelikanow nowa kotłownia-zimno).
        Czynsze mogłyby być niższe, ale niewiele osób się tym interesuje, że zarząd beztrosko wydaje nasze pieniadze na prawo i lewo przeplacajac za inwestycje.
        Można też o tym poczytac w internecie
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka