z czego kocyk dla niemowlaka Dodaj do ulubionych

• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • z jakiej wełny zeby był mega mieciutki
    zaczełam rozbic ale wciaz mi wychodzi sztywny, moze za małe szydełko uzywam
    • Co prawda ja jestem zupełną amatorką, ale sądzę, że to także kwestia wzoru.

--
      Z jednej strony trzeba się cieszyć, że SB już nie ma, ale niestety policja nie potrafiła przejąć tych metod. Tamci byli skuteczni

Drobiu mówię stanowcze STOP!
    • Dla małego dziecka, niemowlaka zwłaszcza to akryl, bawełna i mieszanki tych dwóch. Są specjalne włóczki dla niemowląt, jak Red Heart Baby na przykład, jest bardzo miękka, ale nie mam pojęcia, jak się sprawdza w praniu. Duży wybór fajnych włóczek ma Alize. Co do sztywności wyrobu, to prawdopodobnie faktycznie za małe szydełko, albo za ściśle robisz. Jeśli robisz z akrylu, to przy robieniu może Ci się wydawać, że faktycznie jest sztywne, ale wystarczy, że upierzesz, a później przeprasujesz przez ściereczkę a robótka robi się miękka i lejąca
    • Polecam Alize Cotton Gold(mieszanka bawełny z akrylem). Jest miękka i ma bardzo duży wybór kolorów. Cena też atrakcyjnasmile
      • Alize Puffy Season - mięciutka milutka, wprost rewelacyjna!
        Robiłam z niej właśnie kocyk:

http://2.bp.blogspot.com/-0Lj6bSuH7mM/UGyAJwRk3AI/AAAAAAAAEaM/7y26MpRexHA/s400/blanket-3.jpg

druting.blogspot.com/2012/10/jak-gasienica-staa-sie-motylem.html
        A z innych włóczek z zawartością wełny to przede wszystkim merino.

Pozdrawiam.
        --
        blog: druting.blogspot.com
        sklep: nasze-motki.com.pl
    • Sirdar Snowflake. Dotykasz i nawet nie wiesz, ze dotykasz. Tak, jakbys dotykala puchu. Ale na zaden wzor sie nie nadaje ze wzgledu na strukture nici.
      --
      chomik vichta - wzory na druty, szydełko i do haftu, moje prace - transfer na mój koszt, bez logowania
      nowe foldery: Alfred Hitchcock, Gra o tron, Rodzina Borgiow, Skazany na smierc, Trawka, Zemsta