Dodaj do ulubionych

P&P Project Developer Świdnica opinie Parkowa Alej

01.04.14, 17:33
Szukam opinii na temat developera P&P Project który wybudował dom wielorodzinny w Strzegomiu o nazwie Parkowa Aleja.
Zamierzam kupić mieszkanie ale nie znam się na budownictwie i nie wiem jakich materiałów tam używali.
Stwierdzenie na stronie developera "z nami jesteś zawsze o krok do przodu" jest ciekawe !
Edytor zaawansowany
  • grazzki 16.04.14, 10:40
    Zamierzałam kupić mieszkanie ponieważ fajna okolica oraz zewnątrz budynek wygląda fajnie.
    Podczas oględzin pomieszczeń z wynajętym inżynierem, który ma stosowne uprawnienia budowlane okazało się, że wykonawca/developer oszczędza na materiałach.
    Zgodnie z obowiązującymi normami mieszkanie musi posiadać np. nawiewniki okienne których nie ma w całym budynku !
    Jeżeli ktoś perfidnie omija takie rzeczy to ciekawe jakie inne błędy wykonano i będą wychodziły podczas użytkowania ! developer pisze na stronie "z nami jesteś zawsze o krok do przodu" ale do przodu czego ? ponieważ stwierdzam, że do tyłu !
  • klient_frajer 10.10.16, 08:48
    Podejście do klienta mają tragiczne, rodem ze wspaniałych lat '90. Podpisz umowę, wpłać zaliczkę a później będziemy gadać o szczegółach. Jednak później okazuje się, że za wszystko trzeba płacić i to nie mało oraz czekać naprawdę długo, bo terminy są tylko przybliżone a nie sztywne (bo niby jak mają przewidzieć kiedy się zakończą prace). Polecam zebranie opinii od ludzi, którzy kupili domki w Pszennie od tej firmy. Teraz twierdzą, że robią dużo lepiej, jednak prawda jest taka, że albo zaakceptujesz wszelkie ich warunki albo goń się na drzewo - bo jesteś frajerem.
    podsumowując:
    Podpisz umowę, płać, czekaj (długo po umówionych terminach) i musisz się godzić na wszystko, bo oni są najlepsi na rynku i nic nie podlega negocjacji.

Brawo dla debeściaków
  • szymnet 05.12.16, 09:32