Dodaj do ulubionych

Korepetycje z Informatyki od studenta Informatyki

06.12.08, 23:48
Jestem studentem V roku studiów dziennych na kierunku Informatyka. Udzielę
korepetycji w sferze ogólnej, podstawy obsługi itp a także z programowania, z
sieci komputerowych ( posiadam certyfikaty firmy Cisco ) , z obsługi/
administracji systemami operacyjnymi Linux, obsługi Windows.
Proszę pytać co Państwa interesuje to jest zapewne kwestia do uzgodnienia.
Edytor zaawansowany
  • 14.02.09, 10:56
    Witam!
    Pisze do pana poniewaz pilnie potrzebuje pomocy w przygotowaniu sie do egzaminu
    cisco.
    Obecnie robie modul 3 CCNA discovery.
    Ja mieszkam w Dani i tutaj sie ucze, moja przygode z komputerami zaczelam jakies
    3 lata temu, rok temu zaczelam nauke w tym kierunku i czasami potrzebuje kogos
    kto by mi troche pomogl objasnic jakies rzeczy, tutaj w Dani nie znam nikogo kto
    by ze mna usiadl i pocwiczyl a w szkole maja system nauki przez praktyke tz , ze
    dostajemy cwiczenie i musimy je wykonac na nauczycieli nie ma co liczyc:( nie
    wspomne , ze wszystkie materialy sa w jezyku Dunskim co tez troche spowalinia
    moje tempo:( nie ma to jak ojczysta mowa;)
    Obecnie jak juz wspomnialam robie kurs cisco, mamy okolo dnia na dwa rozdzialy,
    takze tempo jest troche stresujace:(
    Na dzien dziesiejszy potrzbuje kogos kto by ze mna przeszdl przez poszczegolne
    rozdzialy i ewentualnie objasnil ( jak blondynce;) ) o co chodzi...
    Prosze o szybka odpowiedz czy byl by pan zainteresowany korepetycjami przez
    internet za posrednictwem skype z mozliwoscia zalogowania sie na moim komputerze?
    z powazaniem
    kasia persson

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka