Dodaj do ulubionych

Spokojnie, to tylko awaria! PEKAO S.A i internet!!

06.01.04, 21:04
Brak mi słów. A w zasadzie to będzie mój słowopotok faktów nt. EUROKONTA WWW
w Banku PEKAO S.A.
Konto niby internetowe ale jakby rodem z XIX wieku wykorzystujące technologie
przelewów telegraficznych. Opłaty za prowadzenie rachunku europejskie a
obsługa serwisu jakby rodem z radzieckiego komunizmu. Samo w sobie konto nie
było by złe, gdyby nie:
1) Opłaty jak z kosmosu (6zł. za prowadzenie rachunku + dodatkowe opłaty za
przelewy) - ALE TO NIE JEST NAJGORSZE.
2) Najgorsze jest to że działa jak samo chce, a w zasadzie nie działa. Np.
podczas wklepywania przelewu lub historii rachunku strona potrafi się
przeładować i klops... Serwery Centrum Bankowości Elektronicznej są
przeciążone i padają jak muchy po azotoxie...
3) Od ponad pół roku przelewy realizuje się z prędkością pędzącego ślimaka
(średnio 4 na godzinę - czasem nawet dłużej z powodu przeciążonych serwerów)
i to przy wykorzystaniu pół megabitowego łącza internetowego. Strach pomyśleć
coby było gdyby modemowiec chciał założyć tu konto...
4) Założenia powstania samego EUROKONTA WWW były piękne dorównać konkurencji.
I prawie by się to udało gdyby nie to że z dniem 2.stycznia.2004 zaprzestali
otwierania nowych rachunków. I dodatkowo gdyby nie planowali zamknięcia
WSZYSTKICH RACHUNKÓW EUROKONTA WWW (i przeniesienia ich do standardowych
oddziałów banku PEKAO S.A. w ramach usługi PEKAO 24)
5) Konto jest bardziej zaawansowane technicznie niż swój odpowiednik w
oddziałach (PEKAO 24), do każdego konta dodawany jest TOKEN (w PEKAO 24 lista
haseł jednoraz.), Każde EUROKONTO WWW posiada wewnętrzną pocztę w systemie
OMEGA (która umożliwia zlecenie przysłania wydruków, zmiany adresu, napisania
reklamacji itd. itd. prawie wszystkiego) a co posiada PEKAO 24 - wystarczy
zobaczyć...

Jednak w momencie kiedy stawałem coraz bardziej sfrustrowany w zderzeniu z
rzeczywistością (bo zamiast spokojnie oddawać się rozrywce po ciężkim dniu -
ja wklepywałem przelewy) wysmarowałem reklamację -już nie pierwszą- (pomimo
że problem istniał od ponad pół roku, kierownictwo PEKAO S.A. więdząc o nim,
NIC NIE ZROBIŁO!!!!). I co dała mi odpowiedź. OTÓŻ TO

1- JEŚLI ZAŁOŻYŁEŚ KONTO INTERNETOWE A ONO NIE DZIAŁA, to się nie denerwuj!!!
Spokojnie to tylko awaria. Siądź przed słuchawką (przelewu nie zrobisz ale
dowiesz się ile masz na koncie) i się zrelaksuj... infolinia działa do 20.
Aha no tak. przelew... No pewnie JEŚLI CHCESZ ZROBIĆ PRZELEW PRZEZ INTERNET
to idź do banku. Proste, a wręcz banalne. Nieprawdaż (i cóż za udogodnienie :)
2- JEŚLI JUŻ MASZ EUROKONTO WWW TO SIĘ NIE PRZEJMUJ. WSPÓŁPRACA POLSKO-WŁOSKA
KWITNIE I TAK PRZECIEŻ CI JE WKRÓTCE ZLIKWIDUJEMY. Po co masz się męczyć?

3- Coż co mogę dodąć??? Jedynie chyba na dowód część korespondencji
skierowanej do mnie z banku... Pytanie może zostać już tylko jedno: Śmiać się
czy płakać?

"Szanowny Panie
w odpowiedzi na korespondencję chcielibyśmy bardzo Pana przeprosić za
problemy w dostępie do serwisu a wynikające z przyczyn technicznych.
Równocześnie informujeny, że zawsze w przypadku braku możliwości dostępu
dorachunku przez Internet, posiadacze Eurokonta WWW mogą do godziny
osiemnastej złożyć dyspozycję przelewu kluczowanego w tradycyjnej placówce
Banku lub dokonać transakcji w kasie Banku przy użyciu karty IKM. Za
realizację takichdyspozycji Bank nie pobiera opłat. Natomiast informacje o
wysokości salda rachunku Klient może uzyskać telefonicznie dzwoniąc pod numer
0-801 365 365.

Jednocześnie informujemy, że produkt Eurokonto www oraz rachunki firmowe w
CBE zostaną w niedługiwm czasie wycofane z oferty Banku i zastąpione
rachunkami prowadzonymi w tradycyjnych Oddziałach Banku z usługą Pekao24.
Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie problemy związane z obsługą rachunku.
Z poważaniem
A****"

Jeśli tak funkcjonuje również PEKAO24, to ja dziękuję - wolę postać.
Obserwuj wątek

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka