Dodaj do ulubionych

Opinie o Idea Banku

03.05.11, 20:58
Witam
Czy ma ktoś może konto w tym banku.Jaka tam jest obsługa i jakie wydają oni karty do kont.
Edytor zaawansowany
  • Gość: Mrx IP: *.dynamic.chello.pl 03.05.11, 22:49
    Cześć,

    Ja jestem ich klientem. Jeśli chodzi o Internet to jeszcze nie wiem, ale nie wygląda źle. Natomiast jeśli chodzi o obsługę człowieka w bezpośrednim kontakcie, to przykro mówić, ale jest to tragedia. Przejawia się ona w zwyczajnym ignorowaniu klienta.

    Kilka przykładowych sytuacji:
    1. Przed podpisaniem umowy prosiłem 3 (słownie: TRZY) razy o przesłanie mi regulaminu i wzoru umowy - pomimo słów: "W tej chwili wysyłam" nic nie otrzymałem - poważnie!

    2. W końcu jakoś tą umowę podpisałem - przychodzi karta firmowa, na której jest napisane, uwaga uwaga! DORADCTWO (katastrofa). Dzownię, pytam się jak z wymianą. Dostaję PIERWSZĄ odpowiedź, że zaraz do Pana odddzwaniam w tej sprawie - przez TYDZIEŃ cisza. No nic, dzownię ponownie i mówię, że chyba zapomnieli się Państwo do mnie odezwać. Uzyskuję odpowiedź że sprawa zostanie przekazana do mojego osobistego doradcy, który jeszcze dziś oddzowni - przez DWA TYGODNIE NIC! Stwierdziłem, że zadzwonię 3 raz i mówię im już z kpiną w głosie, że to chyba tak specjalnie, że po prostu klienta ignroują itd itd. Miła Pani odpowiada mi że to jakieś zaniechanie i ona zaraz do mnie oddzwania. Do dziś nie otrzymałem żadnego telefonu, ale w końcu niespodziewanie, po 1.5miesiąca przyszła ta poprawiona karta :)

    Wg. mnie strata czasu i NIE POLECAM. W razie problemów nie można liczyć na jakąkolwiek pomoc z ich strony - taka jest niestety prawda. Nie będę już wspominał o kilku pobocznych irytujących niedociągnięciach. Myślę, że szef nie byłby tam zadowolony z tego jak mu pracownicy biznes prowadzą :(
  • Gość: IdeBankToGnoje IP: *.dynamic.mm.pl 20.12.12, 10:21
    Ja dodam swoje w skrocie - pelna ignorancja klienta. Chamskie zachowanie obslugi doprowadzajace klientow do autentycznego placzu, reklama ZAWSZE nie zgodna z produktem o ile jakis maja ci zlodzieje! sprzedaja kredytyi karty debetowe a po miesiacu teleonow i pelnej ignorancji potencjalnego klienta ten dowiaduje sie ze nie maja takich kart i od poczatku byla to sciema najbardziej amatorskiej ekipyignorantow, durni i typowych bankierczykow. istytucja tego rodzaju powinna zostac skontrolowana przez odpowiednie instytucje. Ja ze swojej strony wyslalem skarge ze szczegolowym opisem co wyprawiasie w tym banku do rzecznikapraw konsumenta. To jest gorsza instytucja niz parabanki, Rywin i Amber Gold razem wzieci. Ostrzegajcie przed tymi amatorami znajomych - podaj dalej!
  • makito 21.02.16, 12:10
    Jak czytam opinie to zastanawiam się czy korzystamy z tego samego banku. Korzystam z tego samego banku, wszystkie dokumenty otrzymałem bez problemu, przed i po wszystko się zgadza z umową, jedyn co to czekam na aktywację Idea Cloud, natomiast o tym wiedziałem, że porwa do 2 msc. Także mam inne doświadczenia.
  • Gość: gosc IP: *.tvk.torun.pl 10.08.13, 02:41
    Zgadza się, obsługa bezpośrednia fatalna! bezczelni i nachalni doradcy! do tego mało kompetentni!
  • Gość: aika71 IP: *.warszawa.vectranet.pl 26.06.11, 18:14
    IDEA BANK to bank złodziei
    Wyobrażacie sobie, że Wasz bank bierze sobie bez pytania Wasze pieniądze? Myślicie, że to niemożliwe? A jednak. Tak zrobił Idea Bank
    Założyłam, skuszona atrakcyjnymi lokatami i darmowymi przelewami, konto firmowe w Idea Bank.
    Po kilku tygodniach z mojego konta znikło 200 zł. Nazwa pobrania to opłaty i prowizje. Zadzwoniłam na infolinię. Otrzymałam informację, że to błędnie pobrana prowizja związana z produktem ubezpieczeniowym, na który bank nie miał ze mną podpisanej umowy. Obiecano mi, że natychmiast zajmą się tą sprawą. Dziś mija 12 dzień, a ja w dalszym ciągu nie mam zwrotu tych pieniędzy. Problem w tym, że w tym miesiącu miałam dużo nieprzewidzianych wydatków i te 200 zł, to jedyne pieniądze na jedzenie dla mnie i moich dzieci do kolejnego przelewu od Klienta. Bank nabrał wody w usta. Pieniędzy nie ma. To nie tylko zły bank, ale bank, który kradnie pieniądze swoim Klientom!!!!
  • Gość: ja IP: *.dynamic.chello.pl 15.07.11, 21:45
    czyta sie to co sie podpisuje a nie pozniej pretensje do banku!!
  • Gość: cherry club IP: *.toya.net.pl 26.07.11, 12:10
    nie polecam !!! rezygnuje z konta firmowego wrrr
  • Gość: aika71 IP: *.eventroom.pl 26.07.11, 17:14
    niczego nie podpisałam... w tym rzecz.
    Ale już dostałam zwrot pieniędzy i oficjalne przeprosiny z prezentami, także podsumowując zachowali się OK. Nie wiem, czy skarga do Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego to spowodowała. Mam nadzieję jednak, że szczera skrucha banku.
  • Gość: gość IP: *.tvk.torun.pl 10.08.13, 02:38
    czyta się? żerują na zaufaniu klienta! doradca o wszystkim powinien poinformować przed podpisaniem umowy!
    Ten bank to naprawde porazka!!!!!!!!!!!!!!!!! szkolą pracowników na naciągaczy!
  • Gość: Emalia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.12.16, 12:55
    Nie rozumiesz, że można czytać, a oni i tak zmienią na warunki dla siebie wygodne, naiwniaku?!
  • Gość: maciej IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.10.11, 17:34
    Bank poniżej krytyki byłem zmuszony kupić auto na raty ze względu na wiek mój macierzysty bank nie był zainteresowany i niestety skorzystałem z tego pseudo banku.pierwsze rozczarowanie pani z infolinii zapewniała mnie że nie biorą żadnych prowizji a oprocentowanie będzie na poziomie 10% oczywiście prowizję naliczyli mało tego dołożyli ją do kwoty kredytu!@!!!!!!
    odsetki są na poziomie 16%!!!!!!!!!!!!!!!!
    a teraz szczyt beszczelności :
    dziś otrzymałem pismo w którym mnie informują że zmieniają regulamin i dodatkowo mam płacić 2 zł miesięcznie ponieważ będą mi wysyłać sms z przypomnieniem o płatności raty
    BANK OSZUSTÓW I TYLE JEŚLI KTOŚ NIE JEST POD ŚCIANĄ NIECH NIE POWIELA MOICH BŁĘDÓW
  • Gość: Łukasz IP: *.lodz.dialog.net.pl 28.09.12, 14:15
    Idea bank, masakra jestem 3 tyg i już problemy, księgowanie przychodzących sorbentów nie wiem 3-5h wychodzące do kontrahenta 3 h. Nie sądziłem, że się tyle nerwów najem, na infolinii i w palcówce g. mogą pomóc. nie wiem, że mają prawie darmo to chyba dlatego tak słabo funkcjonują. Pewnie parę milionów które się księguje co mc. na moim rachunku lata im. Ale jeśli ktoś chce sprawnie funkcjonować to odradzam ten bank.
  • Gość: antywierzyciel IP: *.multimo.pl 28.09.12, 21:23
    no widzisz, obracasz paroma milionami,a na takiego syfa trafiłeś i chciałeś, aby ciebie za darmo obsługiwali. masz nauczkę teraz. wybieraj normalniej, będzie mniej kłopotów.
  • z17 06.11.12, 13:05
    Kochany, masz obroty po parę milionów miesięcznie i wybierasz bank dla biznesowej drobnicy, reklamujący się tym, że jest NAJTAŃSZY NA RYNKU? No sorry, nie jestem fanem Czarneckiego, ale widziały gały co brały. To nie jest bank od szybkiego księgowania sorbentów, bo 95% jego klientów w życiu takiego przelewu na oczy nie widziała. Zmień bank na stosowny do wielkości firmy, zapłacisz za prowadzenie konta, ale dostaniesz usługę na Twoim poziomie.
  • Gość: sss IP: *.aster.pl 28.07.11, 22:51
    To w Polsce nie ma już banków? A czy ten idea bank to na pewno bank?

  • Gość: anonim IP: *.multimo.pl 29.07.11, 07:23
    idea bank należy do grupy Leszka Czarneckiego - jak mieliście styczność z Getinem, to już wiecie, co to za syf. klient to cytrynka...
  • doradca_bankowy 30.07.11, 00:32
    Dopowiem tylko, ze wcale nie tak latwo jest tam dostac kredyt jak jest to w reklamie
  • Gość: VeCtor IP: *.dynamic.chello.pl 31.10.11, 00:55
    Skusiłem się na ofertę banku na założenie firmy przez bank w zamian za otworzenie konta firmowego, od czasu złożenia formularza on line konsultant oddzwonił w ciągu kilku chwil. Rozmowa trwała dobre czterdzieści minut, doradca naświetlił mi wszystkie aspekty, jak technicznie miało by to wyglądać, co robi bank za mnie co ja sam muszę dopełnić. zaproponował konto firmowe z dzienna kapitalizacją odsetek połączonym z kontem osobistym, rozmowa była rzetelna i na temat bez zbędnych wciskań jakiś produktów, powiedziałem, że potrzebuje dnia na zastanowienie oraz przeczytanie regulaminu konta firmowego. Od razu na meila dostałem materiały do przestudiowania. Umówiony byłem na telefon następnego dnia o godz. 12, przyznam, iż czekałem na tel. pół godz. i sam zadzwoniłem na infolinie, poprosiłem swojego osobistego konsultanta mówiąc iż miał zadzwonić do mnie w sprawie założenia firmy, po sprawnym przekierowaniu Pan powiedział abym się rozłączył i sam oddzwoni do mnie, żeby nie naciągać na koszty rozmowy, przepraszał oczywiście, tłumacząc tak że długim doradztwem w kwestii założenia firmy(: finalizowaliśmy sprawę przez telefon wypytywał szczegółowo o wszystko związane z chcianą przeze mnie działalnością, podpowiadał co by można było dodać a czego nie robić, skorzystałem również z księgowości współpracującej z bankiem Idea czyli TAX CARE, tak strasznie zjechanej na innych portalach, zupełnie nie wiem dlaczego. kurier z umowa pojawił się u mnie po 2 dniach od rozmowy telefonicznej, oczywiście dostałem na maila informacje o wysyłce dokumentów i sms'a. Ciągły kontakt z konsultantem prowadziłem przez pocztę elektroniczna, odpowiadał bardzo szybko na moje czasem prozaiczne pytania, jedynie gdzie musiałem się udać to oczywiście urząd miasta i złożenie wniosku CEiDG-1 cała procedura założenia firmy trwała może z tydzień, zaraz po zarejestrowaniu i dotarciu moich dokumentów do banku zadzwoniła do mnie pani z Tax Care z informacja, że jest moim opiekunem, dała numery telefonu kontaktowe meile itd. obsługa bardzo miła i jak dla mnie prof. wszystko opisane czarno na białym, żadnych ukrytych nie wiem kosztów czy coś w tym stylu, prowadza mi firmę już trzeci miesiąc i jest wszystko super, jak czegoś nie wiem w kwestii księgowania czy odprowadzania podatku odliczeń wystarczy jeden tel i wszyto mam jasne, podpowie co bym mógł zrobić w danym miesiącu zęby zyskać na Vacie , księgowość połączona z kontem firmowym wszystko pięknie pokazane oczywiście z dostępem i monitorowaniem przez internet, rozliczenia szykuje mi z pełna specyfikacja księgowa, ja tylko przeglądam i akceptuje przelewy internetowe na wszystkie składki itd. podejście jak dla mnie bardzo ludzkie w przyjazne nowym młodym przedsiębiorców którzy nie znają wszystkich kruczków magicznego podatku VAT (: przez trzy miesiące Bank nie pobrał mi z konta ani złotówki, spełniam dwa warunki czyli miesięczny wpływ w wysokości 1.000 zł i pięciokrotne użycie karty dla mnie pestka ... za obsługę księgowych place niecała stówkę która tez odprowadzam od dochodów i jestem w pełni zadowolony. może być to obiektywna ocena z mojej strony, bo nie mam porównania z innymi bankami, lecz jak narazie jestem w pełni usatysfakcjonowany, niedługo planuje leasing autka dla firmy w celu udoskonalenia firmy, oczywiście podpowiedzieli mi jaki leasing jest dobry dla mnie, że mogę odprowadzać raty od dochodów itd.

    Pozrdawiam

    VeCtor Wrocław
  • Gość: Gurnik IP: *.181.58.13.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 05.10.12, 11:41
    > rozmowa była rzetelna i na temat bez zbędnych wciskań jakiś produktów

    A ja słyszałem, że wciskają jajka :)
  • z17 06.11.12, 13:09
    VeCtor wyglądasz mi na dział PR Idea Banku. Jeśli naprawdę prowadzi się działalność gospodarczą można wyczuć fałszywkę.
  • Gość: Propozycja IP: *.dynamic.mm.pl 20.12.12, 10:25
    To zglos sie do nich o karte debetowa z ciekawym limitem :) mysle ze szybko skreslisz te pochwaly... to bank ignorantow i najwiekszego rzedu amatorskich smarkow pracujacych za biurkami. Szczerze zycze im wyladowania na bezrobociu w calosci oraz upadku tak chorej instytucji kalajacej okreslenie Bank.
  • Gość: vdf IP: *.info 05.01.13, 02:02
    DNO i 10 metrów mułu na każdym poziomie, zgadzam sie ze wszystkimi negatywnymi opiniami, bo przeszłam to samo:

    -na najzwyklejszą kartę do konta firmowego czekałam miesiąc po założeniu konta, w tym czasie środki dostępne tylko przy wypłacie w oddziale, a dotarła do mnie tylko dlatego, że po dwóch tygodniach zgłosiłam się z tym, nawet wtedy dostałam info,ze karta "jutro będzie", dotarła po kolejnych 2 tyg. ZABIĆ ICH TO ZA MAŁO

    - niezgodnie z umową naliczana prowizja, która nawet nie została zarejestrowana w historii rachunku

    - kredyt przyznawany przez miesiąc, po części przez to, że sam konsultant złożył wniosek, jak sie na koncu okazało, po 2 tygodniach od momentu kiedy skłamał, ze złożył, reszta była tłumaczona tym, że sezon urlopowy :) mam nadzieje, ze cała ta banda pojdzie niedlugo na przymusowy urlop

    -nie ma szans żeby konsultant nie kłamał w każdej sytuacji, zniecierpliwienie ze klient czyta umowe i przyłapuje go na dziesiatkach niedopowiedzeń i kłamstw - dlatego trzeba się przygotowac zanim sie tam pojdzie, bo idziesz na turecki bazar, a nie do instytucji finansowej,

    - pracownicy niewykształceni, niedouczeni, na maila w jednym tylko zdaniu zrobią piętnaście ortów, przeklinają w obecności klientów, wulgarni

    -jak już ktoś wspomniał: agresywne namawianie na tax care, okłamywanie wprost co do wysokości opłat, jeszcze się nie spotkałam z kłamaniem aż do tego stopnia i nic nie da zmienianie jednego drugiego czy trzeciego pracownika z powodu tego, że kłamie bezczelnie i do końca - każdy kolejny robi tak samo, moze mają jakies dziwne szkolenia

    - reakcja konsultanta na jakikolwiek problem to kompletne zlewanie, z ktorym nie spotkałam się nigdzie indziej, ewentualnie infantylne histerie: boże- boze, ja nie wiem co się dzieje-tak nie powinno byc - nie wiem co mam z tym zrobic, nie wiem, niech sobie pani wydrukuje gdzies na ulicy historie rachunku i sobie zglasza reklamacje do centrali, do widzenia

    -infolinia tak samo masakra, potwierdzam to co inni napisali
  • harczyn 27.02.13, 11:31
    o kazdym banku zawsze ktoś ma cos złego do powiedzenia
  • Gość: fred IP: *.info 05.03.13, 21:52
    tak, tylko ze ten bank już chyba bije wszystkie na głowę
  • Gość: Iwona IP: *.info 05.01.13, 01:44
    stek bzdur.
  • Gość: WALDEK IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.02.17, 23:49
    TO BĘDZIE NAJGORSZA DECYZJA IDEA BANK TO OSZUŚCI I ZŁODZIEJE MAM NA TO DOWODY .
    NAJGORSZY BAN NA KULI ZIEMSKIEJ. WCISKAJĄ KIT I BAJKI
    ZOBACZYSZ JAK BĘDZIESZ SPŁACAŁ.CO CI DOPISZĄ
  • Gość: Wladek IP: *.dynamic.chello.pl 18.09.12, 13:22
    Ostrzegam wszsytkich przed załatwianiem spraw w IdeaBank - doradcy wrypowadzają w błąd klientów, Mnie w Oddziale w Gdyni wprowadzili w błąd przez udzielenie niejasnych wyjasniem przy zakładaniu IKE a przez to narazili na straty UWAZAJCIE co podpisujecie w tym banku.
    Nie patrzcie na reklamy - to nieprawdziewe, cztajcie wszstko co wam daja do popisania bo moga was w tym banku oszukac co innego mółwia a co innego jest napisane.
    OSTRZEGAM !!!!
  • Gość: Basia IP: 94.42.186.* 05.10.12, 09:57
    Tak jest! doradcy to straszni oszusci - nie dość, że nie informują o wszystkim to dodatkowo pobierają ogromne opłaty !!! UWAGA! za zmianę nazwiska zapłaciłam bagatela prawie 300 PLN !!!! :
    - opłata za korektę rejestru (x 2) 96,00 PLN
    - opłata za korektę rejestru 18,00 PLN
    - opłata za prowizję 77,56

    co to ma znaczyc ?!?!?!?!

    ZŁODZIEJE !!!!!!
  • Gość: Plihta IP: *.146.52.86.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 05.10.12, 14:56
    Tylko przestępcy zmieniają nazwiska :)
  • Gość: Rafał IP: *.play-internet.pl 06.11.12, 11:04
    Podzielam opinię kolegi. Mnie konsultant banku przez telefon naciągnął na IKE co miało być jego zdaniem super lokatą. Nagadał mi kupę bzdur, które jak się później okazało było jednym wielkim kłamstwem, w wyniku czego straciłem pieniądze jakie zainwestowałem. Mało tego, nawet to co mi się należało bank nie chciał wypłacić a później zabrał mi wszystkie odsetki jakie narosły. Porażka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Trzymajcie się z daleka od tego BANKU
  • Gość: oszukany IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 15.01.13, 07:50
    ZOSTALIŚMY OSZUKANI PRZEZ PRZEDSTAWICIELA - do każdego kredytu zmuszają klienta do podpisania polisy z której nie można się wycofać chyba że pod warunkiem utraty pieniędzy. Pożyczasz 10tyś a dodatkowo musisz wykupić za 4680,- polisę na kwotę tą bank jest uposażony, obciąża Cię tą kwotą do spłaty a nawet jak spłacisz kredyt to nadal wisi Ci polisa której nie mozesz się pozbyć bo stracisz pieniadze i jesteś zmuszony do spłącania tych 4680,- przez 15 lat przy czym TU Europa jedynie gwarantuje Ci na koniec trwania polisy do wypłaty tyle ile wpłacisz albo jeszcze mniej. Brak informacji, podstępne i wyrachowane działanie, kłamstwa, przeciąganie terminów i brak kontaktu z przedstawicielem po podpisaniu dokumentów - nie odbieranie telefonów, nie oddzwanianie, brak zwrotnych maili...
  • Gość: fdsfsd IP: *.info 23.02.13, 02:51
    My tak samo,
    wprowadzanie w błąd, kłamanie, ukrywanie, żadnej informacji o opłacie likwidacyjnej, niedostarczenie umowy.

    żadnej informacji o kredycie ze strony konsultanta po tym jak już się podpisze papier, człowiek udaje, że nic nie wie o podstawowych zasadach. Brak kontaktu najczesciej.

    Nawet co jakis czas twierdzą, że "jutro odpiszą", a nigdy nie odpisują i to pod nazwiskiem!
    Pani Górska , dla przykładu

    jak dostajesz kredyt z wciśniętą polisą, wpłacasz co miesiac dodatkowo składkę bieżącą, która nie idzie na pokrycie pierwszej składki w postaci ponad czterech i pół tysiaca, a pierwsza skladka wciaz ci procentuje i obciaza konto. Nie zarabiasz na tym najczesciej nic - najczesciej tracisz, a dodatkowo placisz prawie stówę odsetek z samej polisy dopoki nie splacisz dodatkowo tych prawie pieciu tysiecy, ktore sa do odzyskania po pietnastu latach.

    Zakłamani oszuści.

  • Gość: iga IP: 193.34.220.* 05.06.13, 19:50
    w pełni się zgadzam,mnie też w taki sam sposób oszukano,sprawa już u adwokata.
  • liczygrosz 10.12.11, 14:27
    Miałem w tym banku lokaty wahające się od 15-100tys zł w zależności od okresu. Większość mi się skończyła i obecnie zostałem z 15tys. W związku z tym w zeszłym tygodniu zaprosili mnie na spotkanie z doradcą finansowym. Pan przedstawił mi 3 propozycje zainwestowania pieniędzy. Dwie przedstawił jako bardzo dobrze rokujące i jedną, aby podkreślić swoją dobrą wolę jako bardzo mało atrakcyjną ze względu na sytuację rynkową. Cały czas podkreślał, że w innych bankach jak Noble Bank trzeba dysponować kwotą 1mln zł aby zaoferowano mu takie usługi... normalnie czułem się jak milioner... pfff... żal
    Pan stwarzał wrażenie bardzo obytego w finansach (możliwe że taki był), ale mówił zbyt szybko nie pozwalając na zastanowienie się nad poszczególnymi opcjami. tzn chciał stworzyć wrażenie, że propozycje są bardzo interesujące i nie ma co wnikać w szczegóły. Cały czas się na mnie gapił, prowokował do potwierdzania że propozycje są intratne... itd. generalnie masa chłytów marketingowo-psychologicznych. Po całym przedstawieniu poprosiłem, aby mi przesłał bardziej szczegółowe informacje. On oczywiście stwierdził, że mi prześle te informacje następnego dnia, abym mógł sobie to na spokojnie przeanalizować. Do dnia dzisiejszego nie dostałem żadnej propozycji, chociaż wyraźnie powiedziałem, że jestem wyjątkowo zainteresowany jedną z opcji :)

    Gratuluję bankowi takich profesjonalistów i myślę, że powaga z jaką traktuje się w nim klientów na pewno zapewni im wyrobienie dobrej opinii i wieloletnich stałych klientów.
  • rantan 11.12.11, 20:06
    Profesjonalizm "akwizytora" może i dyskusyjny, ale chyba najważniejsza jednak jest oferta - zrezygnowałeś z kontynuowania lokat? Wyłącznie dlatego, że nie dostałeś oferty "celowanej"?
  • Gość: Elbram IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.12.11, 18:47
    Co do idea banku. Na konto miało mi wpłynąć kilka przelewów w sumie w przeciągu 3-4 dni. Wszedł 1 na 800 i jeden na 3700 to było W piątek. Weekend zakupy z rodzinką, rachunki i inne takie wyliczyłem że zostało mi 600-700 zł. I oczekiwanie na pozostałe przelewy. Poniedziałek sprawdzam czy weszły Saldo 2200 dostępne srodki 2200 i saldo coś tam 2200 blokad żadnych to wyświetla się na jednej stronie szczegóły rachunku. Myśląc ze wszedł kolejny przelew idę do bankomatu wypłacić gotówke na towar. Blink.. Brak środków- Sprawdź saldo 660zł -zdziwko- wypłać 650- brak środków- sprawdź saldo- bank odmawia transakcji-sprawdź saldo- bbank odmawia transakcji- pobierz 600- błędny pin- pobierz 600- błędny pin- wkur...ny jade do drugiego bankomatu stan konta 36 zł. Co jest KUR>A mysle. Jade do domu sprawdzam konto uwaga 2200 saldo 2200 dostępne Srodki 2200 saldo do wykorzystania 2200 blokad zero. Ale ogarniam histori przelew nie wszedł kolejny. Operacji z weekendu, pięciu brak a saldo zawyżone. Ale dalej brak tych moich 600-700 zł. Dzwonie no coś tam coś tam wybrałem te 600, ja mu mówie ze nie bo błędny pin, on mówi że zaraz sprawdzi i oddzwoni. Czekam, wkur...ony dzwonie do euronetu. Operacja nie zakończona bank odmówił realizacji twierdząc że błędny pin to mi powiedział pan z euronet. Dzwoni IdeaBank faktycznie coś jest nie tak jak euronet nie obciąży nas to w ciągu 5 dni zwrócimy pieniądze. Myśle super Z 3 letnim dzieckiem do lekarza z miesięcznym na szczepienie towar kupić na serwis a ja 50 zł w kieszeni. Tyle plusu że tamte fakturki co nie wpłyneły załatwiłem na gotówke bo bym z głodu zdechł. AAA i najważniejsze dziś mija 7 dzień kalendarzowy a 5 roboczy pieniążków jak nie było tak nie ma. A koleś na info lini mi pieprzy że jutro będą to 5 dni czy 6 a może jutro bedzie 7 albo miesiąc. Jak bym zalegał im 600 zł to jużbym musiał oddac ze stówke wiecej zasrani złodzieje zwiewam z powrotem do MBanku. A i jeszcze jedno założyłem konto 4 dni przed końcem miesiąca jeszcze karty nie miałem a już było -12 za prowadzenie darmowego rachunku z płatną kartą w trakcie wydruku.

    POLECAM
    KAŻDY INNY BANK
  • Gość: Ideowiec wolski IP: *.180.127.92.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 15.01.13, 12:05
    To fascynująca historia ... jak już będzie miała swój epilog, to napisz coś więcej :)
  • Gość: sdadas IP: *.info 19.01.13, 15:00
    miałam to samo

    środki są dostępne, a nie można ich wypłacić.

    sprawa odkręcona dopiero po jakimś czasie po moim wydzwanianiu na infolinię.
    okazało się, ze oni sami nie potrafili tego wytłumaczyć.

    a zdarza sie to co jakis czas, nie jeden!

    i są takie historie jak taka, że np. jade po towar kilkaset kilometrów, chce wyplacic gotowke na ten towar juz na miejscu i nie mogę mimo ze sa dostepne srodki na koncie, jak mozna z tym bankiem funkcjonowac normalnie?
  • Gość: adam IP: *.radionet.com.ua 19.01.13, 18:50
    Nie chcesz problemów to sobie odpuść ten" BANK" . Obsługa do D..PY , kontak z nim tez mocno ograniczony.
  • Gość: oszukany IP: *.static.enf.pl 19.02.13, 23:29
    Ten bank to oszuści i złodzieje. Omijać z daleka. Wziąłem u nich kredyt, ustaliłem z doradcą ratę, podpisałem wniosek. Umowę podpisałem z innym doradcą, bo pierwszy był nieosiągalny który zapewniał że treść umowy jest identyczna z wnioskiem. Przeczytałem pobieżnie i podpisałem. Okazało się że muszę dodatkowo płacić ubezpieczenie 250zł miesięcznie. Pierwszy doradca wspominał że można się dodatkowo ubezpieczyć ale kategorycznie odmówiłem. Podejrzewam że to celowe działanie doradców banku którzy mają prowizje od ubezpieczeń a odpowiedzialność sie rozmywa. Oczywiście według banku wszystko przebiegło poprawnie.
  • Gość: Dynamic IP: *.180.52.118.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 20.02.13, 00:06
    Jesteś frajerem, że podpisujesz cokolwiek bez przeczytania - w bankach Czarneckiego pracuje sporo koszernych młodych cwaniaków, którzy tylko na to czekają!

    Od czego jest to ubezpieczenie? Od ognia czy naiwności i głupoty? Jak widzisz kogoś takiego jak ta ciota to zmykaj: wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,13427710,Posel_PiS_powoluje_Obywatelska_Straz_Narodowa___To.html

  • Gość: dsdsa IP: *.info 25.06.13, 04:00
    tak, w tym banku taki manewry to standard, to są oszuści, ktorzy dla kilku groszy są w stanie ci nakłamać jak pojebani
  • Gość: esme IP: 82.160.125.* 01.07.13, 14:28
    Miałam identyczną sytuację. Po nieudanych próbach reklamacji, rozmowach z doradcą, jego przełożonymi itp, złożyłam w końcu skargę do Komisji Nadzoru Bankowego. Poskutkowała, okazało się, że chcą iść mi na rękę. Miałam co prawda nadzieję na zwrot poniesionych przeze mnie kosztów. Chcąc się jednak jak najszybciej z tego wyplątać dałam za wygraną i przystałam na propozycję porozumienia. Ale nie jestem przekonana, czy nie trzeba by zgłosić tego na policję. Ja zostałam oszukana, zmanipulowana i jak widzę inni też. Może czas położyć temu kres. Sytuacja miała miejsce w Warszawie w oddziale przy Jana Pawła. Doradca Tomasz Korzeniowski. Ku przestrodze.
  • Gość: JERZY IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.02.17, 23:41
    TAK TO SZCZERA PRAWDA MIELIŚMY TAKA SAMĄ SYTUACJE .NAJWYŻSZY CZAS ABY ZAJĘŁY SIĘ TYM BANKIEM ODPOWIEDNIE SŁUZBY
  • Gość: Baca IP: *.180.219.111.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 06.03.13, 23:14
    Tak, ale musisz mieć pustą butelkę :)
  • Gość: Epso IP: *.dynamic.chello.pl 07.03.13, 17:53
    Nie polecam, samochód miał być do odbioru w poniedziałek. W poniedziałek się nie udało. Odbiór przesunięto na środę. Znów nie wypaliło, przesunięto na piątek, jednak dziś mnie poinformowano, że bank zarejestruje samochód najszybciej na początku przyszłego tygodnia. Bank mając wszystkie papiery potrzebuje ponad tydzień na przeprowadzenie rejestracji. Był to mój ostatni leasing w tym banku.
  • Gość: Eli IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.03.13, 12:53
    I w końcu ile im to zajęło ostatecznie? Właśnie złożyłam wniosek o leasing auta....czy jeszcze jakieś problemy mieli?
  • Gość: kefir IP: 84.39.165.* 19.05.13, 17:44
    mam u nich auto ciężarowe - nie polecam, kiepski kontakt z nimi no chyba ze zalegasz z ratą to odrazu wezwanie ci wysyłają i straszą windykacją. firma nie poważna i nie odpowiedzialna. odradzam chyba że jesteś desperatem
  • karlos44 25.02.16, 18:36
    Fatalna obsługa, właśnie próbuję się od 30 min do nich dodzwonić bo mi pieniądze gdzieś zaginęły po likwidacji lokaty... paranoja
  • brajen 02.03.16, 08:33
    Porażka.
  • lacki2014 18.03.16, 22:32
    Brakuje w ofercie Idea Banku aplikacji na telefon lub jakiegoś powiadamiania o zmianie stanu konta. Dostęp przez stronę www na wysokim poziomie działa szybko, niezawodnie nie dopatrzyłem tylko możliwości realizacji płatności błyskawicznych eliksir.

    www.rolluppoznan.pl
    www.sciankareklamowawarszawa.pl
  • hordol 11.05.16, 22:15
    tam jest więcej opinii i doświadczeń klientów...
  • Gość: justynosia IP: *.146.136.142.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 27.08.16, 00:04
    Serdecznie odradzam ten bank. Mąż ma tam kredyt. Po tygodniu opóźnienia przekazali sprawę naszą windykacji. W następnym miesiącu na następny dzień po nieopłaconej racie zaczął się horror... Telefony, sms-y, e-maile, podnoszenie głosu na męża przez pracowników firmy windykacyjnej, straszenie wizytą terenową koszt 300 zł, krd... Zgłosiliśmy sprawę uporczywego nękania bankowi, próbowaliśmy się umówić z bankiem na 10 dni opóźnienia w zapłacie, odpowiedź odmowna: bank nie umawia się na takie "odległe" terminy, proszę uzgadniać z firmą windykacyjną. Dewiza banku: za wszelką cenę, natychmiast odzyskać pieniądze, obojętnie jakimi metodami.
  • meteor19603105 19.10.16, 13:20
    Totalna porażka z tym bankiem.Trzy lata i temu zadzwonił do mnie konsultant i zaproponował wpłatę na tzw.portfel na piątkę.Powiedział mi,że po trzech latach mogę zarobić do 24 procent.Zgodnie z umową wpłaciłem kwotę dziesięć tys zł na okres trzech lat.Po upływie trzech lat zgłosiłem się do konsultanta banku.Ten oznajmił mi,że do wypłaty tytułem odsetek będzie kwota w wysokości tysiąc sześćset zł z groszami.Powiedział,że pieniądze będą mi wypłacone za dziesięć dni.Po dziesięciu dniach pojawiłem się w banku celem wypłaty pieniędzy.Okazało się,że mam do wypłaty 10013 zł. Wychodzi na to,że zamiast obiecanych 1.600 po trzech latach otrzymałem kwotę 13zł(trzynaście zł).Radzę omijać ten bank szerokim łukiem.
  • Gość: niro IP: *.dynamic-ww-01.vectranet.pl 20.10.16, 16:10
    Potwierdzam , tzw. LOKATY STRUKTURYZOWANE to porażka . Niby inwestują na giełdach światowych , ale zysk dla klienta żaden . Na dodatek przy okazji upływającego terminu lokat zwykłych , każdorazowo namawiają na " struktury " które zmieniają tylko nazwy , a zyski jak były , tak są nadal z nich słabiutkie .
    Niedawno otrzymałam odsetki z rocznej lokaty " Kapitalny Rok " dokładnie 162,44 zł . Wpłacona rok temu kwota w wysokości 10 000 zł dała jedynie gwarantowane w umowie odsetki 1,62 % ( netto ) .
    Z obiecywanych na początku przez telefon zysków powyżej 6 % nie ma oczywiście mowy . Na zwykłej lokacie byłoby trochę więcej , aniżeli na tej cudownej strukturze . Nowe tego typu " lokaty " są jeszcze gorsze , bo gwarantują tylko zwrot kapitału . Niech se Czarnecki sam je zakłada .
  • Gość: OFICER ABW IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.02.17, 23:35
    TO JEST PRAWDA SAMEMU MI TEŻ ZAPROPONOWALI RÓŻNE "CUDA " ALE NIE SKORZYSTAŁEM
    IDEA BANK TO PO PROSTU ZŁODZIEJE W BIAŁYCH RĘKAWICZKACH I MAM NA TO DOWODY.
  • Gość: ted IP: *.centertel.pl 22.10.16, 12:08
    Loguję się do systemu transakcyjnego i nie ma żadnego problemu z kontem czy lokatami. Niektórzy o tym banku piszą jakieś bzdury.
  • Gość: Emalia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.12.16, 12:59
    Ted, masz wyraźnie problem ze sobą. Wydaje Ci się, że coś wiesz, a tak naprawdę jesteś w lesie. Idea Bank jeszcze da Ci popalić. Oni nie lubią swoich klientów.
  • chica-only 11.12.16, 19:55
    Ciekawe podejście. Jeżeli o mnie chodzi, to kompletnie nie interesuje mnie to, czy bank mnie lubi czy nie lubi, bo to nie jest koleżanka do spa. ;) Interesuje mnie za to jak wywiązuje się ze zobowiązań wobec mnie i dopóki wszystko gra, nie widzę powodu by udawać, że to ja go nie lubię. Nie wszyscy są niezadowoleni. ;)
  • catka74 04.03.17, 15:51
    W takim razie gratuluję zadowolenia. A tylnia część ciała nie boli? Tak się składa, że podczas rozmowy z Panem J. R. robiłam notatki. Różnica diametralna (umowa napisana standardowo drobnym drukiem i w miejscu publicznym, chyba, żeby klient nie nawiał przed podpisaniem). Gdyby nie to, że nie miałam innej alternatywy (Open Finance, nota bene powiązane z Idea Bank, nie miało dla mnie innej oferty) , nie podpisywałabym tego cyrografu. BTW - umowa była poprawiana zanim podpisałam, bo, rzekomo coś im nie grało. Jeszcze raz gratuluję zadowolenia (jeszcze PP;) i polecam zaopatrzyć się w lubrykant. A bank powinien być przyjazny, przynajmniej sprawiać takie wrażenie. Rekinie finansjery z Koziej Wólki.
  • Gość: PETRONIUSZ IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.02.17, 23:31
    SAM SIĘ PRZEKONAŁEM ŻE TO TO NAJBARDZIEJ DZIADOWSKI BANK NA ŚWIECIE.OSZUKUJĄ KLIENTÓW I NACIĄGAJĄ NA POŻYCZKI NA WYS OPROCENTOWANIE.ORAZ IDIOTYCZNE UBEZPIECZENIA ORAZ POLISO LOKATY.
    JAK TYLKO ZŁAPIĄ DOBREGO KLIENTA TO WCISKAJĄ MU WSZYSTKO CO TYLKO MOŻNA OCZYWIŚCIE Z KORZYŚCIĄ TYLKO DLA BANKU.
    PRACOWNICY SĄ TAK PRZESZKOLENI ŻEBY WCISKAĆ LUDZIOM BAJKI czyli cudowne kredyty ,ale każdy bank da lepsze.DODATKOWO ODPISUJĄC STOSUJĄ METODĘ KOPIUJ -WKLEJ BEZ ŻADNEJ LOGICZNEJ ARGUMENTACJI.
    STOSUJĄ TANIE CHWYTY "DUMA PRZEDSIĘBIORCY " W rzeczywistości to "ZAKAŁA PRZEDSIĘBIORCY" czy oprocentowanie 4,9% ale nic nie mówią o prowizjach i dodatkowych kosztach.PO PROSTU DZIADOSTWO DO n potęgi.NIKOMU NIE POLECAM
  • chica-only 24.02.17, 20:37
    No nie rozumiem o co chodzi z tymi bajkami @PETRONIUSZ. Przecież nikt niczego w ciemno nie bierze, ja czytam wszystko co dostaję do podpisania - włącznie z regulaminami i tabelami opłat. Nikt nikogo do podpisania takiej umowy nie zmusza, jesteśmy dorośli.
  • oleska27 13.12.16, 13:09
    Polecacie Idea Hub w Poznaniu? Nigdzie nikt się nie wypowiada w tym temacie. Byliście?
  • chica-only 15.12.16, 19:58
    W Poznaniu był mały Idea Hub czynny do 20-tej, ale funkcjonalność miał jak każdy. Był czas, że jeździłam po Polsce i często korzystałam z różnych placówek. Z tego co wiem, ten poznański był niedawno w remoncie. Po remoncie jeszcze nie byłam, ale ogólnie to takie korzystanie z Hubów polecam.
  • adamagp 12.01.17, 09:34
    Dużo ludzi narzeka na ten bank, ale nie można powiedzieć, że jest zły czy dobry. Są też bardzo pozytywne opinie antyhaczyk.blogspot.com/2014/06/idea-bank-opinie-lokaty-konta-kredyty.html
    W Idea Banku dobre są np. lokaty i konto osobiste darmowe bez warunku płatności kartą. Kiepskie są z kolei produkty kombinowane i złożone, bo tam jest pole do popisu dla bankierów do rolowania klientów.
  • chica-only 15.01.17, 18:54
    Sama mam już sporo czasu styczność z tym bankiem. Fakt, opinie są bardzo różne, ale jak poczytałam to doszłam do jednego wniosku, najbardziej krzyczą ci, co nie płacą rat albo nie czytają umów. Ja takich problemów nie mam ani jako klient firmowy, ani indywidualny. ;)
  • Gość: Zdenerwowany IP: 31.179.210.* 13.02.17, 11:43
    Problem z przelewem: moj przelew na spora kwote zawisl w ich systemie autoryzacyjnym. ROR pokazuje saldo: (spora_kwota) zl, dostepne srodki: 0zl (i tu zaczynaja sie problemy)
    a) godzinna wizyta w banku (oczywiscie wystapil probem w aplikacji, co mnie nie dziwi, bo IdeaCloud to niezly bubel)
    b) kila telefonow (tak, tak zaraz wyslemy maila co sie dzieje z pana sprawa ...)
    c) maile
    Wynik:
    Czekam na rozwiazanie sprawy ponad 2 tygodnie
    Zero przeprosin
    zero maili, zero telefonow, zero chocby zdawkowych informacji co sie dzieje z moja sprawa
  • epomoc.ideabank 24.02.17, 10:50
    Gość portalu: Zdenerwowany napisał(a):

    > Problem z przelewem: moj przelew na spora kwote zawisl w ich systemie autoryzac
    > yjnym. ROR pokazuje saldo: (spora_kwota) zl, dostepne srodki: 0zl (i tu zaczyna
    > ja sie problemy)
    > a) godzinna wizyta w banku (oczywiscie wystapil probem w aplikacji, co mnie n
    > ie dziwi, bo IdeaCloud to niezly bubel)
    > b) kila telefonow (tak, tak zaraz wyslemy maila co sie dzieje z pana sprawa .
    > ..)
    > c) maile
    > Wynik:
    > Czekam na rozwiazanie sprawy ponad 2 tygodnie
    > Zero przeprosin
    > zero maili, zero telefonow, zero chocby zdawkowych informacji co sie dzieje z
    > moja sprawa

    Szanowny Panie,

    - jak już pisaliśmy w innym miejscu, przykro nam w związku z napotkanymi przez Pana trudnościami. Chcielibyśmy odnieść się do nich, dlatego prosimy o przesłanie na epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), krótkim opisem sytuacji oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie.

    Po otrzymaniu wiadomości, postaramy się jak najszybciej udzielić pomocy i odpowiednich wyjaśnień.

    Pozdrawiamy,
    e-Pomoc Idea Bank
  • chalas3 10.03.17, 16:23
    Ja nie korzystałem.

    --
    Nawet w jego myśleniu były błędy językowe.
  • netwanderer 13.07.17, 12:12
    Jeśli chodzi o Idea Bank to mam jak najgorszą opinie. Jestem tam obecnie już tylko z lenistwa, bo nie chce mi się przenosić konta firmowego - wiązałoby się to z archiwizowaniem historii wszystkich przeszłych transakcji na potrzeby ewentualnych kontroli ze skarbówki. Generalnie kiedyś mieli najlepsze lokaty i to mnie skusiło. Niestety niemal padłem ofiarą oszustwa!!! Po tym jak przeniosłem do banku większe oszczędności przykułem uwagę ich "ekspertów od inwestycji" i przekazali moje dane do Lion's Banku (siostrzany bank - ten sam właściciel, ta sama grupa bankowa). Skontaktował się ze mną prawdziwy "ekspert" od pomnażania majątku, tzw. private banker. Zaproszenie na rozmowę do siedziby, robiąca wrażenie otoczka, złote klamki, woda Perrier, kawki, gobeliny na ścianach i pranie mózgu. Obietnice nie wiadomo jakich to inwestycji i zysków tylko dla wybranych, nawijanie makaronu na uszy, a jak przyszło co do czego i niemal się zdecydowałem to prawda wyszła na jaw. Przed ostateczną decyzją poprosiłem o wgląd w regulamin oferty to okazało się.... UWAGA !!!! - że to nie jest żaden fundusz jak przez kilka godzin mnie przekonywano tylko polisolokata na dożycie!!!!! Pracownik Lion's Banku w siedzibie banku ordynarnie mnie okłamywał i chciał naciągnąć na naprawdę duże pieniądze! Napisałem oficjalną skargę tak do Idea Banku (który przekazał moje dane siostrzanej instytucji) jak i do Lion's Banku - oczywiście obydwie rozpatrzono negatywnie. "Szanowny Panie, nasz pracownik twierdzi że przekazał Panu rzetelne i prawdziwe informacje,.... blablabla.... reklamacja bezzasadna". Od tej pory trzymam się od nich z daleka, oszczędności dla zasady przeniosłem gdzie indziej, a panu ekspertowi od pomnażania pieniędzy tak już zupełnie prywatnie obiecałem dać po mordzie jeśli tylko nasze drogi kiedykolwiek się znowu skrzyżują. Zalecam daleko idącą ostrożność z tymi bankami! A Lion's Bank zamiast karty z lwem powinien oferować kartę z wizerunkiem jelenia - logo byłoby o wiele bardziej trafione.

    --
    www.trade.gov.pl/pl/profil/36145,Krajowe%20Centrum%20Odpowiedzialno%C5%9Bci%20w%20Biznesie%20Rados%C5%82aw%20Prze%C5%BAdziak.html
  • Gość: niro IP: *.dynamic-ww-12.vectranet.pl 13.07.17, 15:15
    Mam od dawna w IB lokaty, ale jako ich klient trzeba mieć doprawdy " grubą skórę " . Doświadczenia nabywa się u nich niestety dopiero po czasie , a raczej po stracie ( pieniędzy oczywiście) . Idea Bank w rankingach dobrze stoi odnośnie oprocentowania lokat , więc klientów ma . Pracownicy banku mają jednak za zadanie zachęcać posiadaczy lokat do wybierania innych mniej bezpiecznych produktów . I tak robią , wabiąc obiecankami wyższych zysków w momencie kiedy zbliżają się terminy końca lokaty . Dzwonią wytrwale i przedstawiają propozycje " inwestycji " zazwyczaj bez negatywnych szczególików umowy . Produkty typu : Kapitalny ROK , Liderzy Technologii ... z obiecywanych kokosów dają zazwyczaj ledwo co zwrot włożonego kapitału . Mnie już 2 razy " wrobili " w tego typu super-inwestycje . Teraz każdy telefon z Idea B. odbieram i mówię DZIĘKUJĘ NIE SKORZYSTAM .
  • chica-only 08.08.17, 13:22
    Ta historia z ofertą potwierdza tylko to, co wiem od dawna, że trzeba dokładnie czytać to co się podpisuje. Jeżeli chodzi o konta natomiast, to sama mam firmowe i indywidualne i z kont akurat jestem zadowolona. @niro oferty telefoniczne można zablokować, nie robią z tym problemu.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka