Dodaj do ulubionych

Miał być zwrot wydatków. Pieniądze przepadły, a...

15.06.11, 20:09
nie mamy pańskiego płaszcza ,i co nam pan zrobi?
--
rzecz się dzieje w POLSCE- czyli NIGDZIE.
Edytor zaawansowany
  • Gość: kixx IP: *.acn.waw.pl 15.06.11, 20:45
    Zlodziejstwo w bialy dzien.
    Zapewne sprawa do wygrania w sadzie,ale komu by sie chcialo.
  • Gość: ? IP: *.gdynia.mm.pl 15.06.11, 21:13
    Ale dlaczego bank ma odpowiadać za to, że jakiś pacan źle wklepał kod MCC przy konfiguracji POSa w sklepie?
  • 15.06.11, 21:33
    > Ale dlaczego bank ma odpowiadać za to, że jakiś pacan źle wklepał kod MCC przy
    > konfiguracji POSa w sklepie?

    Dlatego że bank korzystał z usług tego pacana.
    Bank ma swoją ofertę za którą powinien odpowiadać, klienta nie powinno to interesować jak to zrobi.

    --
    #define TRUE FALSE //Happy debugging suckers,
  • Gość: :) IP: *.gdynia.mm.pl 16.06.11, 20:12
    Ale to wina klienta, że robi zakupy w cechujowym miejscu.
  • 15.06.11, 20:59
    A nie lepiej byloby w regulaminie promocji napisac "jesli cos nie zadziala i zwrot nie zostanie naliczony, to mozecie pocalowac nas w dupe"? Znaczenie takie samo, ale przynajmniej byloby zabawnie;)
  • Gość: Greg IP: 204.104.55.* 29.08.11, 23:44
    Ależ tak zrobili 0_0:
    "4.Bank nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne nieprawidłowości w przypisaniu kodów akceptanta kart płatniczych MCC punktom handlowo-usługowym, objętych Zwrotem, jeŜeli nie zostały zawinione przez Bank."
  • Gość: indianfire IP: *.dynamic.chello.pl 15.06.11, 21:18
    dymanie w tyłek i tyle
  • Gość: K IP: *.home.aster.pl 15.06.11, 22:06
    Popierdółka nie bank - skoro ich nie stać na zwrócenie klientowi tych głupich 3%. Poważny bank dawno by kwotę zwrócił a nie narażał się na publikację opisu swojej bezradności i olewactwa.
  • 15.06.11, 22:16
    w przefarbowanym BIG Banku Gdańskim wszystko po staremu. Dawno im podziękowawszy.
  • Gość: mk24 IP: *.ghnet.pl 15.06.11, 23:01
    eh no i to jest klasyk polskiej kultury bankowej

    ilez te gosc mogl narobic zakupow za miesiac - za 1000pln?
    to 3 procent to 30zl
    nawet jakby szalal i bylo by 100zl to co to jest? nawet dla byle firemki nic
    a tutaj powazny bank 'zarobil' sobie czarnego PRu wartego pewnie ze 100 tys plus straty wizerunkowe i utracone zyski nie do oszacowania
  • 15.06.11, 23:51
    > ilez te gosc mogl narobic zakupow za miesiac - za 1000pln?
    > to 3 procent to 30zl
    > nawet jakby szalal i bylo by 100zl to co to jest? nawet dla byle firemki nic
    > a tutaj powazny bank 'zarobil' sobie czarnego PRu wartego pewnie ze 100 tys plu
    > s straty wizerunkowe i utracone zyski nie do oszacowania

    Właśnie dlatego wierzę że bank tu nic nie był winny, po prostu wszystko idzie z automatu. Dobry kod MCC - idzie zwrot, złe MCC - nie idzie. I tyle.
  • 16.06.11, 00:53
    > Właśnie dlatego wierzę że bank tu nic nie był winny, po prostu wszystko idzie z
    > automatu. Dobry kod MCC - idzie zwrot, złe MCC - nie idzie. I tyle.

    Czyli jak w sklepie spożywczym kasjerka za serek danio każe Ci zapłacić 159 zł to powiesz: ok, płacę. Przecież ceny na kasie wyskakują 'z automatu', ktoś błędną cenę przypisał do serka (pewnie po 1 zpomniał o przecinku).
    Za te wszystkie automaty odpowiada ten co sprawuje nad nimi kontrolę. Jakoś byli w stanie przewidzieć błąd w MCC w regulaminie, ale nie byli sprawdzić/przetestować czy wszystko działa poprawnie? Zwykłe olewactwo i lenistwo banku - krótko mówiąc do dupy z taką ofertą.

    Co obchodzi jakiegoś klienta jakiś kod MCC? MA DZIAŁAĆ, nawet jakby zamiast kodów MCC gołębie przenosiły to dziobach...

    --
    Najlepsza działka budowlana na budowę domu pod Szczecinem
  • Gość: Jozef_socjopata IP: *.client.stsn.net 16.06.11, 00:04
    Dokładnie. "Następnym razem mu naliczymy"? On sobie żartować raczy?
    Robią Was w tej Polsce jak chcą. Nie Wasza wina, nie macie ochrony konsumenta, nie ma konkurencji prawdziwej.
  • 15.06.11, 23:09
    "bank nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne nieprawidłowości w przypisaniu kodów akceptanta kart płatniczych MCC punktom handlowo-usługowym objętych zwrotem, jeżeli nie zostały zawinione przez bank"


    Co klienta obchodzi taki BEŁKOT??? Mega żenada. Pewnie dopiero po odpowiedzi na reklamację klient dowiedział się o jakiś kodach MCC. Niech bank zwraca klientowi kasę, a kwestię kodów wyjaśnia z kolesiami ze sklepu. Wystarczy wpisać błędny kod, żeby bank mógł się wymydlić z promocji.

    I NIE MA WINNEGO

    Sprytne. Geniusze od marketingu coraz bardziej jadą po bandzie. Ciekawe, czy sklepy do błędnych kodów MCC były typowane na podstawie ilości kasy jaką bank miałby zwrócić :)

    --
    Koniec z głupimi sygnaturkami.
  • Gość: Greg IP: 204.104.55.* 29.08.11, 23:47
    Nie, dowiedział się podpisując umowę i regulamin zwrotu.

    Winny jest klient który nie raczył przeczytać tego co podpisuje.

    I nie bełkocz już więcej.
  • Gość: mądrajola IP: *.dynamic.chello.pl 15.06.11, 23:20
    Co za dziadowski bank-.Nic nie dba o swoja reputację.Robi problem z jednego klienta na kilkadziesiat złotych. Juz raz klientka wziała ich do sądu o 2 [DWA] zlote i wygrała. Byla to jakas opłata.
  • Gość: sfsss IP: *.centertel.pl 15.06.11, 23:24
    Tu można poczytać dlaczego Banksterzy czują się tak silni i bezkarni:
    abckonsumenta.pl/artykuly/34-bankowy-tytul-egzekucyjny.html
  • Gość: mcozio IP: *.limes.com.pl 15.06.11, 23:48
    najpierw ide do punktu, gdzie chce zrobic zakupy - pytam o numery terminali, sprawdzam przez bank czy są obsługiwane - biore potrwierdzenie ze terminal dziala..dopiero robie zakupy a potem jak cos to mam papier ze powinno dzialac..
  • 16.06.11, 00:10
    Dlatego nie mam rachunku w takim dziadowskim banku.
    --
    5.3.11
  • Gość: kevlar_pl IP: *.ncsa.nato.int 16.06.11, 06:27
    Na pewno wróci do banku i do sklepu buchachacha, dla mnie to po prostu ostrzezenie aby omijać ALMĘ i bank MILLENIUM czy jak on się teraz nazywa czy będzie nazywał za rok.
  • Gość: franek IP: *.ssp.dialog.net.pl 16.06.11, 06:43
    ... wspomnienia. Nie polecam.
  • Gość: Kinga1 IP: *.gorzow.mm.pl 27.06.11, 21:51
    Dziś złożyłam również reklamację co do zwrotu 3% za zkupy.Bank nie uważa takich wielkich sklepów jak Castorama, Media Markt za supermarkety.Czuję się oszukana.Przy takim postępowaniu zrezydnuję z konta w tym banku.
  • Gość: sz IP: *.dynamic.chello.pl 27.06.11, 22:49
    Casto i Media to nie spożywka.
  • Gość: UciekajmyZtegoKraj IP: *.ssp.dialog.net.pl 29.06.11, 08:15
    To nie jest zabawne... Polak to oszust zwłaszcza ten co robi BIZNES hamy wstrętne tak jak inne sieci handlowe, zaczynając wymieniać to znamy Żabkę i Mixelectronics, Mediamarkt, Avans, WSZYSTKIE BANKI... noi jak widac siec w której został oszukany nie jeden klient.

    To nie chodzi o oszustwa tylko o same zasady, prawo powinno zabraniać kłamania i naciągania... powinno przewidywac kary finansowe i to takie do bólu.

    A franszczyza powinna byc nie zabroniona tylko szczególnie monitorowana.
    każda umowa powinna być zatwierdzana przez komisję i nie powinna się zminiać w standardowej wersji, dopiero aneksy by były indywidualne i negocjowane ...

    Dobra Ludzie nie dajcie sie... czas zwiewac ...
  • Gość: gość IP: *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl 05.10.11, 09:55
    Wierzę, że tak się stało, ja z Almy też nie dostałam zwrotu 3%, a mało tego za zakup paliwa na czterech różnych stacjach w Polsce podczas wakacji również. Ale miałam farta. Wiedziałam gdzie kupić, żeby zwrotu nie otrzymać:(

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.