Dodaj do ulubionych

BZWBK karta internetowa-problem!!!

IP: *.pkobp.pl 24.02.12, 11:00
Witam,
W ciągu ostatnich dwóch tygodni, dokonałam kilku zakupów karta internetową BZWBK.
Kartę zasilałam przez Blue Cash.
Po dokonaniu zakupu, od razu była zakładana blokada kwotowa, po dostarczeniu przesyłki z zakupem, kwota była rozliczana, ale nie z blokady kwotowej, tylko z wolnych środków, a blokada nie została zdjęta.
Na wolnych środkach miałam kilka złotych, co spowodowało, że teraz mam spore zadłużenie, a blokada kwotowa nadal jest.
Zaraz przyjdą do mnie kolejne zamówienia, z tego samego sklepu, podejrzewam, że sytuacja będzie dokładnie taka sama, blokada nie zostanie zdjęta, a obciążenie będzie na środkach dostępnych, co da jeszcze większy minus...
Niestety na infolinie nie chcą rozmawiać z posiadaczem karty internetowej, a na moje zapytanie wysłane dwukrotnie ze strony BZWBK, również nie otrzymałam odpowiedzi.
W regulaminie karty internetowej nie ma nic napisane, że oprócz zapewnienia środków do założenia blokady, trzeba zapewnić środki na kolejne obciążenia.
Po za tym to by było oszustwo, jeżeli miałabym wpłacać na kartę środki na podwójne obciążenie, robiąc tylko raz zakup, wykup środków (blokady która spada po 10 dniach, a nawet po dłuższym czasie), kosztuje 15 zł.
Dzwoniłam do sklepu w którym dokonałam zakupów, powiedzieli mi, że oni blokują kwotę w momencie zakupu, a w momencie dostarczenia przesyłki dają sygnał do banku, żeby te środki zablokowane, zostały im przekazane, więc wina lezy po stronie BZWBK.
Może ktoś z Was miał podobną sytuację?
Jestem trochę zdenerwowana, bo nie wiem co się dzieje, w BZWBK nic mi nie chcą powiedzieć, a zapytanie, które wysłałam za pomocą formularza kontaktowego zostało "zignorowane".
Będę wdzięczna za jakąś informację.
Edytor zaawansowany
  • Gość: p IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.02.12, 13:23
    Wnioskując po adresie autorki postu, nasze kochane pko bp ma zamiar wprowadzić konkurencyjny produkt?
  • Gość: Tulka-ale z domu.. IP: *.aster.pl 24.02.12, 23:52
    Nie znam palnów PKO BP, zwykłemu pracownikomi, takich informacji nie przekazują.
    Fakt, że taka karta by się PKO BP przydała...
    Pozdrawiam
  • wandotroll1 24.02.12, 14:17
    Ależ to jest wyłącznie wina sklepu. Jeśli sklep raz zakłada blokadę, a drugą operacją ściąga pieniądze, to te operacje dla banku nie są ze sobą powiązane. Blokada zniknie samoczynnie po 7 lub 14 dniach, w internetowych zakupach, chyba po 14.

    --
    Wanda jest moim idolem.
  • Gość: Tulka-ale z domu.. IP: *.aster.pl 25.02.12, 00:16
    Dowiedziałam się u siebie w pracy, w autoryzacji, że to nie jest tak jak nam Klientom się wydaje, wina może być po stronie sklepu, jaki i po stronie banku.
    W moim przypadku, sklep i bank rozkładają rączki, a ja jestem na minusie i jak, w celu kolejnego zakupu przez internet doładuję kartę, to zamiast zakupu, ten minus mi uzupełni.
    W związku z tym, że pracuję w banku, wiem, że to jest karalne, za wyjątkiem akceptacji podobnych, lub taki samych sytuacji.
    Akceptacja oznacza podpisanie umowy i akceptację regulaminu, w którym jest zawarta informacja, o obowiązku mimo blokad, zapewnienia środków na rachunku.
    Na szczęście, ja czegoś takiego nie zaakceptowałam, karta internetowa BZWBK w swoim regulaminie, mówi tylko o obowiązku zapewnienia środków w celu blokady.
    Mnie ta sytuacja nie martwi, jutro sklep pobierze ok 300zł za kolejne zamówienia, a w poniedziałek za kolejne trzy zamówienia… ja środki zapewniłam, a robienie MINUSA, to sprawa sklepu i banku.
    Uważam, że ta sprawa nadaje się do gazet, czyli to obciążanie wolnych środków mimo blokad kwotowych, przez co naliczanie są odsetek, opłaty karne, czy uniemożliwienia kupienia przedmiotu, za który już się zapłaciło w momencie realizacji zakupy oraz podwójne obciążenia rachunku. Pracuję w banku, przy kartach kredytowych, jest to dla nas SZOK, blokada jest zabezpieczeniem transakcji, czyli sklepu, sklep z blokady ma pobrać, a nie z wolnych środków, ale to bank rozlicza transakcję, czyli blokada i sygnał ze sklepu muszą się „spreparować”, a za to odpowiedzialny jest bank. Jutro się okaże, jak bardzo MINUS się powiększy, to zgłoszę sprawę gdzie trzeba. Jakby mi jeszcze to BZWBK wyjaśniło, wytłumaczyło, ale nie mam nic od nich, mimo dwóch maili, próśb o pomoc i wytłumaczenie, co się dzieje.
    Infolinie w ogóle nie chce ze mną rozmawiać, więc BZWBK swoich Klientów karty internetowej zostawiło bez pomocy, na inne banki mogłam liczyć…
    Zawiodłam się bardzo i jest mi przykro, do tej pory polecałam, teraz będę odradzać…
    Generalnie nie polecam tej karty...
    PS: PKO BP na pewno w wirtualne karty nie wejdzie ;)

    Pozdrawiam
  • wandotroll1 25.02.12, 15:20
    Jeżeli Ty pracujesz w banku przy kartach kredytowych i nie znasz podstawowych pojęć i wyjeżdżasz z "preparowaniem" transakcji to ja nie mam więcej pytań...

    Poza tym sklep nie założy kolejnej blokady, jeśli na rachunku jest poniżej zera, więc żadnych zakupów więcej nie dostaniesz, do czasu zejścia blokad. I nic z tego co robi sklep i bank nie jest karalne, jest za to głupotą i niczym poza tym.

    --
    Wanda jest moim idolem.
    Nowa matematyka forum Developerskiego by muffa: 3 to to samo co 1/3
  • krzysztofsf 28.02.12, 01:44
    Jak skorzystalem kiedys z takiej karty, to pamietam, ze wlasnie blokad nie bylo widac, a zmniejszaly sie po prostu dostepne srodki.
    Po jakims czasie pojawiala sie rozliczona juz transakcja.

    Przy wiekszej ilosci operacji mozna bylo sie pogubic, poniewaz matematycznie zasilenia nie zgadzaly sie z zakupami - z racji braku podgladu nierozliczonych jeszcze blokad.

    Mozliwe, ze mylisz wczesniejsze zakupy pojawiajace sie jako rozliczone z blokadami do kolejnych.

    Naturalnie nie masz szans zminusowac karty ponizej zasilajacych ja srodkow - to prepaid a nie kredytowa.



    --
    Petycja - stop cenzurze internetu
    Polecam Linuxeducd - uruchamiasz z plyty bez szkody dla ukochanego Windowsa

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka