Dodaj do ulubionych

Eurobank - bank dla odważnych klientów

IP: *.play-internet.pl 09.07.18, 11:21
Moi drodzy,
Normalnie nie decyduje się na pisanie niepochlebnych opinii w internecie ale dla EURBANKU zrobię wyjątek.
Wyobraźcie sobie sytuacje:
Lecicie w interesach za granicę jeden dzień, kilka spotkań i powrót do kraju.
Żeby zrealizować cele musisz wynająć samochód na lotnisku i tutaj zaczyna się moja przygoda.
Posiadam konto osobiste w EuRobanku oraz kartę kredytową. Dzień przed wylotem zasilam kartę ( przelew środki wewnątrz banku) w historii operacji na karcie kredytowej środki się pojawią jednakże limit nie zostaje odnowiony. Sprawę zostawiam mam jeszcze cały dzień pewnie zaksięgują się w nocy ( normalnie księgowała się w ciągu maksymalnie dwóch ogrodzie od wykonania przelewu).
Jestem na miejscu - sprawdzam konto w aplikacji mobilnej niestety limit nie został odświeżony mimo, że bank posiada moje środki od kilkunastu godzin. Zaczynam dzwonić do eurobanku. Przyjęto zgłoszenie.
Po godzinie nadal nie środków na karcie - dzwonię ponownie i tak kilka razy.
Dodam, że żeby wynająć samochód musisz posiadać kartę kredytową wystawioną na swoje nazwisko.
Teraz kwitnę na lotnisku już czwartą godzinę czekając na rozwianie problemu. Jak zawsze w takich sytuacjach przełożony dziewczyn z infolinii chowa głowę w piasek i nawet nie raczy oddzwonić do mnie.
Nie wiem jak ta sytuacja się zakończy, mogę napisać tylko tyle:
Gorąco odradzam współpracę z EUROBANKIEM.
Gdy pojawia się problem klient zostaje pozostawiony sam sobie. Dodatkowo aplikacja mobilna jest niedopracowana i nie zawsze pokazuje właściwe salda.
Jeżeli lubisz ryzyko i dozę niepewności - czy napewno uda się zapłać kartą to Eurobank to dobry wybór.

Dla wszystkich którzy cenią spokój i pewność odradzam współpracę EUROBANKIEM.
Jeżeli szczęśliwie wrócę to napewno rozwiąże z nimi umowę.
Pozdrawiam
Bartek
Edytor zaawansowany
  • edkinko 26.07.18, 08:57
    Gdy pojawia się problem, to większość banków zostawia klienta na lodzie ;/ Poszedłem raz do swojego wymienić kartę, bo nie dało się już płacić, bo się zepsuła, a miałem ją jakieś 5 lat. Dostałem ochrzan, że powinienem ją nosić w specjalnym etui, żeby się jej nic nie stało. Zdębiałem przy okienku. Banał, ale swoje pokazuje.

    Dlatego banków trzeba się pozbyć. Mamy teraz takie możliwości. Jest blockchain i bitcoiny - wszystkie transakcje gotówkowe odbywają się bez pośredników. Wtedy takie problemy się nie zdarzają.

    ________
    Synerga.fund: synerga.fund/

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.