Dodaj do ulubionych

Przesłuchanie w PEKAO SA

IP: 62.181.175.* 03.04.03, 11:01
Wczoraj w koncu wybrałem się aby zamknąć Eurokonto w PEKAO SA, które i tak od
kilku miesięcy było martwe bo nie przelewałem tam już żadnych środków. Nie
życzę nikomu tej upiornej procedury przesłuchania - dlaczego zamykam ? a
gdzie mam konto ? w którym banku ? czy wiem o PEKAO 24 ?. Przepytujące mnie
panie zachowały się jakbym co najmniej odbierał im chleb - atmosfera była
straszna - wkurzony zapytałem czy te przesłuchanie należy do procedury
zamknięcia konta i wtedy wreszcie dały spokój.
Takiego obscesowego traktowania klienta w banku nawet sie nie spodziewałem.
Moja rada - przy zamykaniu rachunku w PEKAO SA nie wdawajcie sie w zadne
dyskusje i szybko ucinajcie wszystkie zgryżliwe uwagi i wścibskie pytania.
Edytor zaawansowany
  • skowi 03.04.03, 17:04
    No coz, wlasciwie na zadne pytania nie musisz odpowiadac - zgodnie z prawem
    bankowym, klient moze zamknac konto kiedy chce "bo tak"
    a bank tylko "z waznych przyczyn".
    Widze, ze z banku zaczeli nawiewac klienci, skoro wprowadzono podejscie
    sprzedazowe...

    Natomiast zwracam uwage, ze klient nigdy nie bedzie zadowolony - duza czesc
    osob jest obrazona na bank, ze po prostu "przyjeli wniosek, nawet nie zapytali
    o co chodzi, widac maja mnie w dupie".

    --
    --
    ukłony
    skowi
  • Gość: klik IP: *.chello.pl 04.04.03, 22:27

    > Natomiast zwracam uwage, ze klient nigdy nie bedzie zadowolony - duza czesc
    > osob jest obrazona na bank, ze po prostu "przyjeli wniosek, nawet nie
    zapytali
    > o co chodzi, widac maja mnie w dupie".
    >

    Może masz rację Skowi ale jak ktoś zamyka konto w banku to chyba nie będzie
    zwracał uwagi na to na brak zainteresowania. Gorzej jak te zainteresowanie jest
    tak natarczywe ...
  • skowi 06.04.03, 14:54
    Gość portalu: klik napisał(a):

    > Może masz rację Skowi ale jak ktoś zamyka konto w banku to chyba nie będzie
    > zwracał uwagi na to na brak zainteresowania. Gorzej jak te zainteresowanie
    > jest
    > tak natarczywe ...

    Czasem klient zamyka konto pod wplywem impulsu, a przy skladaniu wniosku
    zaczyna sie zastanawiac czy dobrze robi. Wtedy namowy pracownika sa
    pretekstem, zeby laskawie zostawic konto i zachowac dume. A jesli bank na
    zimno przyjmuje wniosek, to klient jest jeszcze bardziej wkurzony.

    Naprawde roznie to bywa ;)

    --
    --
    ukłony
    skowi
  • Gość: mac1 IP: 213.77.33.* 04.04.03, 09:26
    Gość portalu: korek napisał(a):

    > Wczoraj w koncu wybrałem się aby zamknąć Eurokonto w PEKAO SA, które i tak od
    > kilku miesięcy było martwe bo nie przelewałem tam już żadnych środków. Nie
    > życzę nikomu tej upiornej procedury przesłuchania - dlaczego zamykam ? a
    > gdzie mam konto ? w którym banku ? czy wiem o PEKAO 24 ?. Przepytujące mnie
    > panie zachowały się jakbym co najmniej odbierał im chleb - atmosfera była
    > straszna - wkurzony zapytałem czy te przesłuchanie należy do procedury
    > zamknięcia konta i wtedy wreszcie dały spokój.
    > Takiego obscesowego traktowania klienta w banku nawet sie nie spodziewałem.
    > Moja rada - przy zamykaniu rachunku w PEKAO SA nie wdawajcie sie w zadne
    > dyskusje i szybko ucinajcie wszystkie zgryżliwe uwagi i wścibskie pytania.

    A ja uciekłem z BPH i Panie o nic się nie pytały. Widocznie przyzwyczajone, bo
    po fuzji dużo ludzi uciekło z tego banku. Pzdr.
  • Gość: agulha IP: *.acn.pl / 10.67.0.* 06.04.03, 11:28
    Hej, to chyba normalka. Kuzynka opowiadała to samo. Odpowiadała, że dziękuje,
    ale ona przemyślała i zamyka. Babkę obok niej próbowały przekonać do konta
    bieżącego, że bez opłat. Już wypełniała wniosek, ale jak zapytała o kartę do
    bankomatu i dowiedziała się, że jej nie dostanie, to od razu zrezygnowała.
    Ja właśnie jestem na etapie zrywania z PekaoSA. Trwa to dosyć długo, ponieważ
    czekam, aż TPSA wreszcie przetrawi mój wniosek o przesyłanie poleceń zapłaty do
    mojego nowego banku (Lukas; jeszcze nie wiem, czy to była dobra decyzja).

    PekaoSA moim zdaniem schodzi na psy. Podwyższenie opłaty za udostępnienie linii
    kredytowej, wywindowanie opłaty za prowadzenie konta, marne odsetki. Nowa karta
    VisaLot - nawet myślałam o niej, ale ubezpieczona tylko na godzinę przed
    zgłoszeniem.

    A poza tym jest to chyba bank dla emerytów i bezrobotnych, skoro czynny jest
    tylko do 18. Filia blisko mojego domu na początku była czynna też w soboty i to
    było miłe, tak sobie z koszykiem w garści, w drodze na bazarek, załatwić
    sprawę, a teraz (ze 2 lata już) nie jest czynna w soboty i musiałabym się z
    pracy wcześniej zwalniać, żeby do nich zdążyć. To po co ja mam utrzymywać
    istnienie tej placówki, skoro pożytek mam z nich żaden?
  • juan5 23.05.03, 09:56
    Z tą nowa kartą Visa LOT to oni robia sobie jakieś jaja. Mam u nich konto VIP a
    oni odmówili mi wydania tej karty. Też niebawem zrezygnuję z ich usług.
  • Gość: Wuzet IP: 80.48.236.* 28.05.03, 22:51
    Także zrezygnowałem z PEKAO SA, przesłuchania nie było - grzecznie zapytano
    dlaczego odchodzę? - grzecznie odpowiedziałem że jest za drogo, brak dostępu
    przez internet, nieszczegółowe wyciągi i w ogóle do d.... Teraz jestem w
    Lukasie (1 miesiąc) pożyczkę w koncie przeniosłem bez problemu i na razie
    jestem zadowolony. Oby tak dalej.

    Wuzet
  • sloggi 29.05.03, 08:46
    Pójdę lada dzień - jak będą pytać - będę niezbyt miły.
    --
    "A mnie właściwie nie ma i mogę robić to co chcę" L.Janerka
    forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=10082

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka