Dodaj do ulubionych

Ile lat żyją Labradory ?

03.12.06, 17:15
Mam Labradora Rteriever,suczke ma dopiero 3 miesiace,kolor sierci czarny.Wiem,że
Wysokość
53 - 56 cm (suki)
Waga
30 - 33 kg (suki),a ile lat żyją takie pieski,prosze o odp..
Edytor zaawansowany
  • 03.12.06, 21:21
    Ja słyszałam,że do 16.
  • 04.12.06, 14:24
    Labradory żyją podobnie jak inne psy. Jak zdrowe i odpowiednio chowane mogą
    dozyć 16 lat. Labrador nie jest długowiecznym psem, zwłaszcza ten z
    tłuszczykiem.
  • 06.12.06, 11:55

    Z ta waga to nie badz tak sztywno trzymajacy sie jej. Ja juz wiele razy spotkalam sie z roznymi podanymi wagami dla labow, raz nawet dla psa podano ze ma wazyc 31 kg co jest rzecza nie realna. Moj np wazy ok 40 kg a nie jest tlusty wrecz przeciwnie. Jest szczuploej budowy ale jest masywny. Najwazniejsze jak twoj pies wyglada i czy pod dotykiem dloni sa wyczuwalne dobrze zebra psa.
    --
    LOL
  • 06.12.06, 15:41
    Regula jest taka: duze psy ok. 10 lat, male dluzej. Rasowe krocej, kundelki
    dluzej. Oczywiscie sa odstepstwa. Wszyscy bysmy chcieli, aby nasze pieski zyly
    jak najdluzej.
    Bora wazy 36 - 36,600, jest mocnej budowy, duza, ale nie jest serdelkiem.
  • 08.12.06, 12:32
    jak ktos chce przyjaciela na dwa razy tyle co pies to polecam szynszylesmile sa niewymagajace a zya do ok 20 lat. Sama mam takiego i swietnie dogaduje sie z psem smile nie probowalam na swoim ale podobno mozna je wytresowac aby reagowaly na imie ui przychodzily na wolaniesmile ja ze swoim sypialam jak jeszcze kazelota nie mialamsmile

    --
    LOL
  • 08.12.06, 18:20
    Ej koleżanki, chyba przesadziłyście ździebko z tymi 16 latami. Ja też bym
    chciał, żeby moja ukochana biszkopciarka tyle pożyła, ale to, o czym Wy
    piszecie, to są rzeczy odrobinę z pogranicza cudów. Te psy jak dożywają 14 lat
    to jest wszystko, choć raczej jest to 12-13, bo to wszystko przeżarte chemią
    jak my dwunożni i choruje przecież to futrzane bractwo na potęgę.

    Pozdrowienia

    C.
  • 28.01.07, 09:38
    czesc jesli chcesz sie dowiedziec wszytko o labradorze pisz do mnie
    paulina1988@interia.pl zapraszam
  • 03.02.07, 13:59
    Witam!!jesli chcesz wiecej sie dowiedziec na tet temat piszna moj adres
    paulinaS1988@interia.pl
  • 18.11.07, 18:48
    Wszystko zalezy od tego czy nie dopadna go zadne choroby.Nasz
    kochany Ramonek dozyl tylko 2 lat i 9 miesiecy.Nasz ukochany
    przyjaciel ,swietny do zabaw,spacerow.Stwierdzono u niego rzadka
    chorobe ktora jest nieuleczalna.Byl z rodowodem ,z hodowli.Lekarze
    powiedzieli ze to moglo byc od zwyklego przeziebienia.Dostal
    paralizu jezyka.W ciagu 3 tyg schudl 10 kg.Bardzo nam go brak i
    chyba na wiosne kupimy drugiego labka.Uwazajcie na jakiekolwiek
    choroby .To delikatne pieski.Uszy ,przeziebienia.Pozdrawiam
    wlascicieli labkow.Niech zyja Wam 100 lat

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.