25.11.04, 07:57
Chciałbym kupić żonie markowe perfumy tylko zupełnie się na tym
nieznam.Proszę o dobre rady(jakie,gdzie w W-wie).Moja żona jest średniego
wzrostu,szczupła,włosy ciemnyblond.Czy kwota 200PLN wystarczy?
Edytor zaawansowany
  • dominika_2003 25.11.04, 08:20
    najlepiej kup jej takie, które ona lubi. Ciężko jest wybrać perfumy dla kogoś
    kogo się nie zna. Możesz spróbować ją podpytać, albo jej mamę lub siostrę, może
    one Ci pomogą. Możesz też zaryzykować i kupić jej takie jakich używa obecnie,
    ale istnieje ryzyko, że juz się jej znudziły i nie chce ich ponownie.
    Chociaż mój mąż, na początku naszej znajomości też kupił mi perfumy i sam
    dokonał wyboru (Dune, Christiana Diora) i trafił, perfumy mi się podobają i
    dostałam je jeszcze raz. Teraz już mi się znudziły i chcę inne.
  • patysia81 25.11.04, 10:01
    Może zaczne od tego że perfumy to bardzo skoncentrowany zapach, który sprzedaje
    się w małych pojemnosciach i służy najcześciej tylko na specjalne okazje no i
    jest drogi. Na co dzień uzywa sie wody toaletowej, lub wody perfumowanej. Jeśli
    chodzi o zapach i nie wiesz jaki rodzaj uzywa zona to najlepiej udac się do
    perfumerii i zapytać ekspedientkę Są zapachy powiedziałabym neutralne, które
    podobają się wiekszości. A może uda ci się podpatrzeć czego uzywa zona- zapisac
    na karteczce i z tym isc do sklepu Wtedy będzie na pewno latwiej dobrać cos w
    tym stylu. A jesli chodzi o cenę to 200zl wystarczy na mniejszą pojemność
    (około 30ml- oczywiście zależy z jakiej "półki") Ale czasami lepiej kupic cos
    małego bo gusta są różne. Chcialam dodać ze nie znam sie bardzo dobrze na
    zapachach i ich cenach ale dwa lata z rzedu pracowalam w perfumerii przed
    swietami i wiem jaki to problem dla mężczyzn, szczególnie jeśli kupują pierwszy
    raz:))
    Mam nadzieje ze zakupy będą udane Pozdrawiam
  • ella19 05.12.04, 22:05
    Moze po prostu wybierz sie z zona na zakupy i 'przypadkiem' wjedzcie tez do
    perfumerii (np. Sephora,jesli jest w Twoim miescie)i podpatrz jakie perfumy
    oglada:)
  • althea35 06.12.04, 09:12
    Polecam Doira, oczywisce zalezy od gustu, ale te sa dosyc 'neutralne' i powinny
    sie spodobac kazdemu. Nie polecam natomiast bardzo charakterystycznych zapachow
    na. bardzo slodkich. a pomysl na wybranie sie z zona na zakupy jest calkiem
    dobry.
  • kragmel 06.12.04, 16:49
    althea35 napisała:

    > Polecam Doira, oczywisce zalezy od gustu, ale te sa dosyc 'neutralne' i
    powinny
    > sie spodobac kazdemu.

    tzn. diora? a którego? bo ich jest dość sporo ;)
    kupowanie perfum w ciemno jest bardzo niebezpieczne. z reguły nie trafia się w
    zapach, niestety.
  • alojola 06.12.04, 19:22
    Hmm... ja najbardziej lubię perfumy Lancome - Miracke i Kenzo - Flowers. Małe
    buteleczki kosztują około 300 zł. Jeśli chcesz coś o wiele tańszego i jeśli ma
    sportowy styl, to polecam Pumę, ładna jest różowa, ale nie wiem, czy nie za
    tania na taką okazję - poniżej 100 zł to na pewno...
  • alojola 06.12.04, 19:27
    sorki, tam miało być Lancome - Miracle ;]
  • sliwkaa 09.12.04, 09:41
    podaj moze perfumy jakie do tej pory Twoja zona uzywala ..to latwiej bedzie
    wyczuc co ona lubi i ewentualnie cos polecic ;-)
  • carolina80 13.12.04, 12:53
    Moja ciotka tez jest szczupla blondynka z wlosami do ramion i lubuje sie we
    wspomnianym wlasnie Dunie Diora, lubi tez J'adore i Lacoste pour femme - 200
    pln na 30 ml na pewno wystarczy !
  • aciok2 31.10.13, 22:19
    Mam do sprzeedania markowe perfumy :
    - meskie

    Hugo Boss
    Giorgio Armani
    Lacoste
    Dior

    - damskie
    Versace

    100ml, 125ml i wieksze - dobra cena, lepswza, niz na allegro

    Wysylka poczta - moze byc za pobraniem i sprawdzeniem zawartosci.

    aciok2@gazeta.pl
    -- -----------------------------------------------------------------
    www.betterware.com

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka