Dodaj do ulubionych

jak skutecznie radzić sobie z klientem stosującym

27.03.06, 10:55
technikę: tak, ale..., czyli zbijającym wszystkie nasze argumenty
sprzedażowe. Będę wdzięczna za wszystkie podpowiedzi i pomysły. Pozdrawiam!
Edytor zaawansowany
  • angelus12 29.03.06, 13:23
    witam
    niekoniecznie trzeba sobie radzić, można do tego nie doprowadzić. jednym ze
    sposobów jest stosowanie tzw. diagnozy potrzeb, czyli poprzez zadawanie pytań
    otwartych i zamkniętych diagnozujemy potrzeby klienta lub je wykazujemy, jeżeli
    istnieje taka potrzeba. oczywiście obiekcje u klienta mogą wystapić prawie
    zawsze i tu z pomocą przychodz ci stwierdzenie klienta "tak, ale...", które
    można sprytnie zmienić w stosunku do niego na "tak i dlatego..."

    pozdrawiam
  • gottin 02.04.06, 20:48
    Jest to typowy przedstawiciel klienta 'polarnego'- zawsze na drugim biegunie
    Należy przedstawić mu całość jako coś niedostępnego, trudnego do zdobycia, z
    warunkami wymagającymi od niego wysiłku (coś nie dla niego).
    Często będzie gotów zrobić dużo by to zdobyć.
    Tak, ale jest to tylko jedna z alternatywnych hipotez ............

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka