Dodaj do ulubionych

Jak firma szkoleniowa tworzy swoją ofertę?

27.02.07, 21:24
W jaki sposób robią to firmy? Nie chodzi o pozyskiwanie klientów, tylko
formułowanie oferty. Czy możecie podać mi przykłady wynikające z Waszego
doświadczenia trenerskiego bądź organizacyjnego? Jakie są standardowe
działania? Przychodzi mi do głowy kilka, ale nie chciałabym ich tu narzucać,
gdyż może intuicja myli mnie. Z góry dziękuję i pozdrawiam :-).
Edytor zaawansowany
  • bender_rodriguez 28.02.07, 14:35
    wysłac Ci cały know-how, czy wkleić Ci wszystko tutaj?

    ludzie są niesamowici...
    --
    O R G A N
  • grupa25 28.02.07, 16:37
    Grzecznie zadałam pytanie, jeśli uważasz, że to rzecz święta o której nie
    możesz i nie chcesz mówić, to po prostu przemilcz... Ludzie są niesamowici, ale
    są też otwarci, życzliwi i niesfrustrowani, czego Ci serdecznie życzę i
    ponawiam pytanie do tych, którzy mogą mi pomóc.
  • muzykadlakameleonow 01.03.07, 00:19
    nie napisaleś czy chodzi już o ofertę konkretnego szkolenia czy o ogólną ofertę
    firmy;
    jeśli o to pierwsze to napiszę co dla mnie jako kupującego szkolenie jest ważne;
    odpowiedź na moje rzeczywiste potrzeby - jeżeli wcześniej je definiuję, to nie
    do przyjęcia są dla mnie oferty, które ślizgaja się po określonym temacie;
    z drugiej jednak strony nie jest to łatwe - kiedyś zdarzylo mi się, ze w
    ofercie dostałam dokładnie przepisane, słowo w słowo, moje oczekiwania:/
    wiem, ze podobno nieźle się sprzedają krótkie wporwadzenia do tematu - jeśli to
    np zarządzanie czasem, to krótkie info dlaczego jest ono takie ważne, co nam
    daje zarządzanie czasem - wszystko ubrane w jakaś ładną metaforę:)powiem
    szczerze mnie osobiście takie wtręty denerwują;
    kolejnym elementem, na który zwracam uwagę to doświadczenie trenerów - czy
    kiedykolwiek zdarzyło im się już poprowadzic szkolenie z interesującego mnie
    tematu:)
    ja osobiście małą wagę przywiązuję do materiałów dodatkowych - w jednej z ofert
    poświęcono segregatorom i róznym innym gadżetom kilka stron - samemu meritum 2:/
    to co mogłoby się jeszcze pojawić w ofertach, a nadal nie jest zbyt często
    spotykane, to jakieś próbki teorii, na której trenerzy zamierzają się oprzeć w
    trakcie szkolenia w formie kolorowego schematu - na pewno uatrakcyjniłoby to
    całą ofertę;
  • grupa25 01.03.07, 23:17
    Dzięki serdeczne. Chodzi mi o szkolenia otwarte i raczej twarde, niż miękkie
    (czyli niekoniecznie z umiejętności miękkich, społecznych itd.).
  • michal27wawa1 10.04.07, 10:44
    Czynność z pozoru banalna... na podstawie oferty, przyszli klienci budują swoje
    opinie. Taki mały przykład www.globaltc.eu
    Portfolio firm sa najczęściej w formie: drukowanej, elektronicznej, strony
    internetowej lub prezentacji multimedialnej
    Można skożystać z ofert firm które wykonają oferte to za nas

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka