09.11.13, 13:08
Jestem ciekawy ile ludzi zamknie u nas rachunki z powodu trwającej od dnia wczorajszego awarii sieci bankomatów. Na FUNPAGE PKO BP już wczoraj ściemniali: 1. awaria ma charakter incydentalny 2. została usunięta o godz. 18.

Dzisiaj w real-u co chwila przypominają, że nie ma możliwości płatności kartami PKO. Ściana płaczu oblegana - brak możliwości wypłat. Ludzie są delikatnie mówiąc oburzeni.

Na naszej stronie strasznie się wysilili:

OGÓLNOKRAJOWE

2013.11.09
Utrudnienia w autoryzacji kart.
Występują utrudnienia w autoryzacji kart. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu.
Przepraszamy.

W tym przypadku zwykłe przepraszam nie wystarczy.
Edytor zaawansowany
  • skuter44 09.11.13, 13:31
    Też tak sądzę. Sam padłem ofiarą tej wielkiej awarii który nie zamyka się na bankomatach. Dziś w markecie nie mogłem zapłacić kartą. Tylko zbiegiem okoliczności nie musiałem oddawać towaru bo miałem gotówkę, co zdarza mi się niezmiernie rzadko.
    A więc plama.
    Oby nie za często.
  • kotwica110 09.11.13, 17:26
    ja jestem ciekaw kto wystąpi i coś powie sensownego do mediów,chyba że idziemy w zaparte i rżniemy głupa ,że nie ma awarii, może jakiś prezes się wysili?
    tylko zeby sie nauczył na pamieć i nie czytał z kartki bo to wstyd będzie. i na koniec kto za to beknie chyba że samo sie zrobiło ha ha .... Ręce opadają na to co się dzieje w tym banku ale jaki pan taki kram. i na koniec, myślenie ma kolosalną przyszłość ,zwłaszcza w pko.
  • ukryty_wafel 09.11.13, 19:06
    A czy Ty jestes pracownikiem Banku jak tak piszesz? Chyba nie. Myslisz ze awaria to wina ktoregos prezesa ? Albo celowe działanie - skad to wiesz? Nie, dzisiaj kilkaset osob zamiast odpoczywać zapierniczalo w robocie by niwelować efekty awarii. Rzecznik czy jakikolwiek pracownik Banku nie zadowoliłby tych, co nie mogli przez kilka godzin zapłacić karta czy wyciagnac pieniadze z Bankomatu. Taki chamski tekst to wyraz tego Kotwica, ze albo jestes bezgranicznie durny, albo nie jestes pracownikiem Banku.
    Za takimi awariami stać moze wiele rzeczy. Ale jesli twierdzisz to co piszesz, to w ten sposob oplułeś wielu naszych kolegow i kolezanek, ktorzy pracowali by usunac skutki awarii albo poszli do pracy, by otworzyć oddziały np, w centrach handlowych i udostępnić klientom gotówkę.
    Ale Ty masz okazje mordę rozedrzeć i pokazac mozesz jaki ty w krzykach i wskazywaniu winnych jestes pierwszy.

  • kotwica110 09.11.13, 20:30
    Waflu jak napisałem wcześniej, myslenie ma kolosalna przyszłość, zwłaszcza w pko i ty jesteś tego przykładem.
    nie masz bladego pojęcia o wizerunku firmy wiec skorzystaj z okazji i sie nie odzywaj, to że nie wychodzi jasny komunikat do klientów
    powoduje ich wściekłość , prezes ma wyjść i przeprosić ,posypać głowe popiołem i obiecać ,że już sie to nie powtórzy. twoja teoria natomiast to rżniecie głupa i
    udawanie ,ze sie nic nie stało, chcesz robić durnia z klientów. szacunek dla klienta i wiarygodność banku to rzecz
    najważniejsza w tym biznesie ,bo dzieki nim bank istnieje a ty masz na chleb , ty tego widać nie rozumiesz wiec nie wiem co robisz w banku.


    To że wiele osób musiało pójsc do pracy to dowód na to ,że w pko nie tworzy sie scenariuszy awarii, nie przewiduje się sytuacji, nie przeprowadza się testów i symulacji,
    wyobraź sobie ,że wiele mozna przewidzieć , przygotować się i zastosować rozwiązania które praktycznie wykluczą wystapienie awarii, celem jest niedopuszczenie
    do powstania awarii , a nie "gaszenie pożaru".
    zapewniam cie ,że te rozwiązania teraz zostaną wprowadzone i to bardzo szybko i nie będzie potrzeby "niwelowania awarii".

    co do mojego stażu to ja pracuję w banku kilkadziesiąt lat, znam ten bank od podszewki, widziałem jak się zmieniał, rozwijał,
    a teraz widzę do czego doprowadzili tacy pseudospecjaliści jak ty i taka jest miedzy nami różnica.
  • ukryty_wafel 09.11.13, 21:12
    Nic nie wiesz. Ale lubisz gadać i mowic innym co inni powinni zrobić. Wybacz, ale jesli prawda jest, ze pracujesz w Banku kilkadziesiat lat, to zatrważające jest to, ze po tak długim stażu tak niewiele wiesz o banku.
  • d.p.r 09.11.13, 23:52
    ukryty_wafel napisał:

    > Nic nie wiesz. Ale lubisz gadać i mowic innym co inni powinni zrobić. Wybacz, a
    > le jesli prawda jest, ze pracujesz w Banku kilkadziesiat lat, to zatrważające j
    > est to, ze po tak długim stażu tak niewiele wiesz o banku.

    Wybacz Waflu ale nie masz pojęcia o czym mówisz. Od razu widać, że albo z nami nie pracujesz, albo jesteś w banku góra 4-5 lat. Przykro to powiedzieć, ale taki kotwica co chwila gnojony i opluwany prze Ciebie prezentuje wyższy poziom myślenia strategicznego niż Ty, niby pracownik centrali, powołanej do zarządzania strategicznego.
    Awarie oczywiście się zdarzają, ważne jest co zrobiliśmy by się nie powtórzyły i w jaki sposób powiedzieliśmy i tym klientom. Ty nie masz o tym zielonego pojęcia i to dobra rada że byś na ten temat nie zabierał głosu bo ośmieszasz nie siebie, tylko bank. A w ten sposób nasz wszystkich, którzy tu codziennie ciężko pracują. Czasem lepiej milczeć niż pitolić takie bzdety jat pitolisz Ty.
  • ukryty_wafel 09.11.13, 23:59
    Dzieki dpr za uwage ale nie jest fo miejsce by pisac co ja wiem, albo co wiesz ty i dlatego nie odczytuj tego co pisze, jako chwalenia sie wiedza, ale jako wypowiedz osoby, ktora miała wyrazić to na co Ty nie zwróciłeś uwagi. Nie pogniewam sie tez, jesli napiszesz, ze tego nie zrozumiałes. Ale inaczej nie mogłem tego napisac wiedzac, ze to jest Forum publiczne.
    Dobranoc
  • skuter44 10.11.13, 08:22
    Nieuprawnione jest na razie stwierdzenie, że prezes nie przeprosił.
    Gdyby jutro - ale dopiero po usunięciu awarii - nie było przeproszenia prezesa w głównych mediach to dopiero wtedy bym wykazał zdziwienie i ostro ocenił.
    Bo teraz nasuwa się pytanie - przepraszając - dziś,wczoraj - co by miał powiedzieć ?
    "Przepraszam, usuwamy awarię" ????
    Co mnie to obchodzi. Mnie, klienta banku interesuje tylko sprawne funkcjonowanie usług banku. Przeprosiny , jeszcze częste, będą mnie tylko inspirować do zmiany banku.
  • skuter44 10.11.13, 08:27
    Teraz można liczyć/czekać na przeprosiny prezesa banku.
    Bo mamy informacje o usunięciu awarii, częściowo o jej przyczynach.

    Coś nie tak z kartami Master Card?

    Jak powiedziała Monika Floriańczyk z zespołu prasowego PKO BP, o godz. 15 awaria została usunięta, a klienci mogą już płacić kartami i wypłacać pieniądze. Dodała, że wcześniej problemy występowały w przypadku 30% transakcji.

    Floriańczyk poinformowała także o awarii Master Card. "Klienci, którzy mają te karty w naszym banku, mogą mieć problemy z transakcjami" - powiedziała. Zaznaczyła jednak, że nie jest to sytuacja, na którą wpływ miałoby PKO.
    Kłopoty pojawiły się już w piątek

    Jak poinformował w piątek po godz. 16 Michał Zwoliński z biura prasowego PKO BP, utrudnienia występowały przy wypłacie gotówki w bankomatach. "Problem dotyczy 15 proc. transakcji" - informował. Awarię usunięto około godziny 18, jednak w sobotę około godziny 11 klienci znów poinformowali o problemach.
    źródło - TVN24
  • totoro1 10.11.13, 15:51
    Gdzie są te informację? W TVN? W Gazeta.pl?
    Awarie się zdarzają ale gdzie jest jakakolwiek informacja ze strony Banku o awarii? Jak mi karta nie działała w piątek machnąłem ręką. Jak w sobotę przy zakupach znowu nie działała to już się zaniepokoiłem. I pierwsze co zrobiłem to wszedłem na stronę Banku. I nic. To w końcu jest awaria czy jej nie ma? Może jest ale Bank nie zauważył? Nie rozumiem tego. Jako pracownik przyjmuję pokornie, że nie jest to w moich kompetencjach, nie znam się może i tyle. Ale jako klient - no bez jaj, tak trudno napisać na stronie - mamy problemy, pracujemy na ich rozwiązaniem, przepraszamy za niedogodności?
  • skuter44 10.11.13, 16:52
    Informacja jest na TVN24 (podawałem źródło). Totoro1, podpisuje się pod Twoim wpisem.
    Oczekuję na wyjaśnienie i przeproszenie klientów banku, przez kogoś z kierownictwa banku. Jeśli we wtorek tego bank nie zrobi... to znaczy (wg mnie), że faceci nie mają w sobie za grosz kultury osobistej, nie potrafią ponieść pełnej odpowiedzialności za bank, są jak panowie na swoim folwarku. Szkodzą bankowi.
  • kotwica110 10.11.13, 17:05
    skuter zacytuje wafla : wydzierasz morde tylko
  • skuter44 10.11.13, 17:35
    Założycielu.
    Jestem "sklerotykiem emeryckim i emerytem sklerotycznym, bankowym".
    Cytując , potwierdzasz. .Uważasz, że tylko wydzieram mordę ?
    Gdybym wydzierał mordę, pisałbym dużymi literami.

    Piszę, bo liczę na reakcję instytucji zaufania publicznego.
    Wmówiono mi , że w banku "klient nasz pan".
  • kotwica110 10.11.13, 17:48
    "klient nasz pan" śmiechu warte , to nie przy tej ekipie , oni nie wiedzą co to znaczy, może nawet nie słyszeli takiego powiedzenia.
    chyba lata robia swoje bo trzeba pisac do ciebie duzymi literami smile
  • skuter44 10.11.13, 18:07
    Nie do mnie tylko do każdego.
    Krzyk na forum wywołujemy dużymi literami.

    Nie znasz się na żartach. wink
  • skuter44 11.11.13, 07:54
    Piszemy o przeprosinach. Przeprosiny nie złagodzą stanu niezadowolenia klientów. Już po komentarzach w sieci wyczuwa się złą atmosferę wokół banku. Mogą być też roszczenia finansowe klientów , w skrajnych przypadkach, kiedy klient z winy banku poniósł jakieś poważniejsze straty.

    Red. Samcik zauważa, że bank mógł łagodzić skutki awarii dla klientów przesyłając im sms-y ostrzegające ich , że nie będą mogli korzystać z karty w terminalach i bankomatach. Inne banki tak robią. Nasz bank widać wykalkulował, że to za duży koszt . Nie wiem czy teraz - po braku ostrzeżeń - nie będą większe "straty" z tytułu odejścia jakiejś grupy klientów do innego banku.

    Samcik pisze, m.in: "Gdybym był klientem jego banku i miał w portfelu kartę sygnowaną logo PKO BP, to czułbym mały niepokój płacąc nią w sklepie. I ten niepokój, pomnożony przez kilka milionów klientów, jest potencjalnie największą stratą reputacyjną dla banku ze skarbonką w logo. Jeśli w piątek albo ktoś został z przysłowiową ręką w... zakupach, nie mógł zapłacić za paliwo na stacji, albo bankomat pożarł mu kartę, to długo o tej "przygodzie" nie zapomni."
    samcik.blox.pl/2013/11/Po-serii-wielkich-awarii-w-PKO-BP-jak-obrocic.html

    Wg mnie, jest dużo w tym racji.
  • elka302 11.11.13, 11:27
    skuter44 napisał:

    > Red. Samcik zauważa, że bank mógł łagodzić skutki awarii dla klientów przesyłaj
    > ąc im sms-y ostrzegające ich , że nie będą mogli korzystać z karty w terminalac
    > h i bankomatach. Inne banki tak robią. Nasz bank widać wykalkulował, że to za d
    > uży koszt . Nie wiem czy teraz - po braku ostrzeżeń - nie będą większe "straty"
    > z tytułu odejścia jakiejś grupy klientów do innego banku.
    >
    > Samcik pisze, m.in: "Gdybym był klientem jego banku i miał w portfelu kartę sy
    > gnowaną logo PKO BP, to czułbym mały niepokój płacąc nią w sklepie. I ten niep
    > okój, pomnożony przez kilka milionów klientów, jest potencjalnie największą str
    > atą reputacyjną dla banku ze skarbonką w logo. Jeśli w piątek albo ktoś został
    > z przysłowiową ręką w... zakupach, nie mógł zapłacić za paliwo na stacji, albo
    > bankomat pożarł mu kartę, to długo o tej "przygodzie" nie zapomni."
    > samcik.blox.pl/2013/11/Po-serii-wielkich-awarii-w-PKO-BP-jak-obrocic.html

    > Wg mnie, jest dużo w tym racji.

    Wg mnie też...tylko kto teraz będzie przekonywał klientów o pozostaniu w naszym banku?
    Kto będzie przyjmował reklamacje? Najczęściej klienci trafia do kasjerów i to będzie ich zadaniem aby przekonać i aby klient nie był obrażony.
    Nooo....a kasjer jest kulą u nogi w banku, najlepiej gdyby się nas wszystkich pozbyli. Potrzebni jesteśmy gdy są właśnie takie sytuacje jak ta ostatnia i jednak bez kasjera nie można się obyć.
    Szkoda, że przypominają sobie o naszym istnieniu tylko w takich sytuacjach sad
  • skuter44 11.11.13, 12:12
    Przykre to co piszesz.
    Dodajmy, że kasjer bierze na siebie, pierwszy wysłuchuje uwagi kiedy jest kolejka i za to, że nie spieszy się by kolejkę "rozładować" ale prowadzi z klientami jakieś rozmowy promocyjne i o sprzedaży produktów.
    Ciekawy jestem jak zorganizowana jest sala bankowa w banku (np.) angielskim. Czy tam jakaś szczątkowa kasa/kantor , ściślej mało obciązony kasjer/ka też sprzedaje kredyty i lokaty ?
  • mareku1976 11.11.13, 12:42
    skuter44 napisał:

    > Przykre to co piszesz.
    > Dodajmy, że kasjer bierze na siebie, pierwszy wysłuchuje uwagi kiedy jest kolej
    > ka i za to, że nie spieszy się by kolejkę "rozładować" ale prowadzi z klientami
    > jakieś rozmowy promocyjne i o sprzedaży produktów.
    > Ciekawy jestem jak zorganizowana jest sala bankowa w banku (np.) angielskim. Cz
    > y tam jakaś szczątkowa kasa/kantor , ściślej mało obciązony kasjer/ka też sprz
    > edaje kredyty i lokaty ?

    Ja szczegółowych rozwiązań nie widziałem. Ze znajomości głównych trendów, które teraz dominują w bankowości wiem, że się dąży do tego by każdy pracownik był jak najefektywniej wykorzystany. Nie oceniam czy to dobrze czy źle. Stwierdzam, że taka jest tendencja. Czyli pracownik na sali musi być wielozadaniowy wink

    Ps. Po ostatnim sprzątaniu na pierwszym forum dokonanym przez Założyciela i przez Ukrytego wafla i przegnaniu z forum nowych i starych dyskutantów widzę, że dyskusja przenosi się tutaj. Dobrze że jest takie miejsce. Warto gdzie się da informować o nim ludzi z którymi pracujemy.
  • totoro1 11.11.13, 20:47
    Na stronie banku jest już informacja o problemach a raczej o ich rozwiązaniu. Lepiej późno niż wcale.
  • elka302 11.11.13, 22:22
    totoro1 napisał:

    > Na stronie banku jest już informacja o problemach a raczej o ich rozwiązaniu.
    > Lepiej późno niż wcale.

    Ja aż boję się iść jutro do pracy, nie wiem co nas czeka ze strony klientów sad
    Przeczytajcie te złe komentarze o PKO pod tym artykułem
    finanse.wp.pl/kat,1033715,title,Sny-o-potedze,wid,16146568,wiadomosc.html
  • zocha37 11.11.13, 23:03
    elka302 napisał(a):

    > Ja aż boję się iść jutro do pracy, nie wiem co nas czeka ze strony klientów :-
    (
    Ci bardziej wkurzeni być może będą rezygnować z usług naszego banku, ale wierni i bierni emeryci jak zwykle ponarzekają i zostaną.Reklamacji można się spodziewać i wielu gorzkich słów do wysłuchania z ich strony.Przykre, że odbija się to jak zwykle na Was...współczuję.
    --
    alma590=parias86=babulina6=zocha37
    wiki260
    http://tiny.pl/qhwww
  • skuter44 15.11.13, 08:53
    Prezes trwa w przekonaniu o nieustającej świetności banku. O świetność i dobre stosunki banku z klientami trzeba stale dbać, dopieszczać klientów. Inaczej zamiast świetnych stosunków możemy mieć rozwody.
    Nic dziwnego, że nastroje po awarii są takie, jak tu opisane:

    "PKO Bank Polski mógł wysłać do swoich klientów maile lub SMS-y z powiadomieniem o awarii i przeprosinami. Komunikaty o aktualnej sytuacji mogły być na bieżąco publikowane na stronie i na Facebooku banku. Nic takiego się nie stało, a jeśli spojrzeć na medialne doniesienia o awarii, pełną kontrolę nad tym, co pisało się o PKO, przejęli niezadowoleni klienci. Może dlatego, że bank wciąż zbyt mocno żyje swą świetnością z poprzedniej epoki".

    biznes.pl/magazyny/marketing/pr/klopoty-klientow-pko-i-zarzadzanie-kryzysowe,5588171,magazyn-detal.html
  • skuter44 15.11.13, 09:42
    Napisałem nieopatrznie nieprawdę. Przypadkowo dziś napotkałem wywiad wczorajszy Prezesa banku w TVN24. Tam Prezes przeprosił klientów za awarię, wyjaśnił i poinformował jak będą usuwane jej skutki. Potwierdził też zamierzenia inwestycyjne banku i dobre wyniki finansowe.
  • elka302 15.11.13, 21:00
    skuter44 napisał:

    > Napisałem nieopatrznie nieprawdę. Przypadkowo dziś napotkałem wywiad wczorajszy
    > Prezesa banku w TVN24. Tam Prezes przeprosił klientów za awarię, wyjaśnił i po
    > informował jak będą usuwane jej skutki. Potwierdził też zamierzenia inwestycyjn
    > e banku i dobre wyniki finansowe.

    Szkoda,że tak późno przeprosił...klienci już zaczęli zamykać konta. A Ci co pozostają oddają masowo karty do bankomatu..bo po co im one skoro ciągłe awarie? I tym sposobem kolejki znów zaczynają rosnąć...a tyle napracowaliśmy się aby jak najwięcej było klientów ukartowionych.
  • zocha37 15.11.13, 21:18
    Znowu awaria, a dopiero co przepraszali
    Nie działa iPKO i Supermakler sad
    --
    alma590=parias86=babulina6=zocha37
    wiki260
    http://tiny.pl/qhwww
  • zocha37 15.11.13, 21:48
    zocha37 napisała:

    > Znowu awaria, a dopiero co przepraszali
    > Nie działa iPKO i Supermakler sad

    Supermakler działa, choć ciężko dostać się do notowań.W tym przypadku chodzi o zaplanowaną przerwę techniczną w dniach 15.11.2013 r. (piątek) od godz. 17:50 do 17.11.2013 r. (niedziela) do godz. 22:00...inaczej jednak jest z iPKO to już niezaplanowane....
    --
    alma590=parias86=babulina6=zocha37
    wiki260
    http://tiny.pl/qhwww
  • kotwica110 15.11.13, 22:26
    I co teraz powie prezes? co wymyśli? co przeprasza to znowu wtopa, na weekend mus brać kase wcześniej bo wszystko się może zdarzyć. przeprosiny oczywiście spóźnione ,czy wszystkie media muszą jechać po banku jak po kobyle żeby ktoś pomyślał o przeproszeniu klientów.klienci już przestali złorzeczyć teraz się z nas śmieją i patrzą z politowaniem, co jeszcze się w tym pko wydarzy. chyba właściciel się przyjrzy sytuacji i wyciągnie wnioski.
  • troublemaker_next 15.11.13, 22:42
    zocha37 napisała:

    > Nie działa iPKO i Supermakler sad

    Nie działa Inteligo, ciągle jeszcze... Tym razem chociaż informują i przepraszają na FB... Chyba nie chcieliby słyszeć co myślą klienci wink

    --
    "Powiedzieć komuś: idiota! – to nie obelga, lecz diagnoza."
    (Julian Tuwim)
  • exworker 22.11.13, 08:31
    ....klienci nic się nie stało...(refren)...klienci nic się nie stałooooo....przecież nic się nie stało....
  • troublemaker_next 10.11.13, 12:29
    d.p.r napisał:

    > Wybacz Waflu ale nie masz pojęcia o czym mówisz. Od razu widać, że albo z nami
    > nie pracujesz, albo jesteś w banku góra 4-5 lat.

    Myślę, że więcej niż 5 ale mniej niż 9 wink Kotwica trafił Go w czuły punkt...

    --
    "Powiedzieć komuś: idiota! – to nie obelga, lecz diagnoza."
    (Julian Tuwim)
  • kotwica110 10.11.13, 14:55
    waflu jestesmy przedstawicielami dwóch róznych epok , ja miałem NAUCZYCIELI a ty tylko nauczycieli, ja jestem bankowcem a ty nieudana imitacja bankowca.
    jesli tego nie rozumiesz to popros kogos madrzejszego od siebie niech ci wyjasni ,nieraz juz korzystałeś z pomocy innych osób które sie wypowiadały na forum
    używając twojego nicka. później podziel sie ta wiedza ze mna ale tak zebym ja dracy ryja idiota zrozumiał.
    na koniec pytanie ,czy ludziom wezwanym do pracy w sobote te godziny zostana zaplacone czy pracowali ku chwale pko?
  • fig-a75 09.11.13, 21:54
    Kotwico - Wafel ma rację.
    każdy kto będzie wymagał od Prezesa lub kogoś wysoko postawionego publicznych przeprosin za te utrudnienia dla naszych Klientów - jest istotą nie do końca rozumną.

    przecież Prezes jest od odbierania nagród a nie od przepraszania. to ludzie z pierwszej linii są od wysłuchiwania wrzasków i niekiedy nawet wyzwisk od, słusznie wkurzonych, Klientów. to my jesteśmy od ciągłego przepraszania i kłaniania się w pas.

    (w środku jestem jednak tym nierozumnym naiwniakiem mającym nadzieję, że Prezes publicznie przeprosi za ten dwudniowy koszmar)
  • zocha37 14.11.13, 23:41
    kotwica110 napisał:

    > ja jestem ciekaw kto wystąpi i coś powie sensownego do mediów,chyba że idziemy
    > w zaparte i rżniemy głupa ,że nie ma awarii, może jakiś prezes się wysili?

    Mówisz i masz ... Wielce Szanowny Pan Zbigniew Jagiełło Prezes PKO BP S.A we własnej osobie i bez kartki wink
    ( można przewinąć do 7:11)
    --
    alma590=parias86=babulina6=zocha37
    wiki260
    http://tiny.pl/qhwww
  • dragomir6 10.11.13, 10:38
    W innych bankach też się to zdarza - nie jesteśmy odosobnieni. Na pewno jest to wkurzające, że nie można wypłacić swoich pieniędzy. Dlatego warto mieć też awaryjne konto w innym banku w razie takich sytuacji
  • zocha37 11.11.13, 22:55
    dragomir6 napisała:

    >. Dlatego warto mieć też awaryjne konto w innym banku w razie takich sytuacji

    Dla wielu oznaczałoby to dodatkowe koszty.Chyba najmniej kosztowny jest małżonek tradycjonalista z grubym portfelem banknotów NBP zamiast plastiku http://tiny.pl/qxs89
    --
    alma590=parias86=babulina6=zocha37
    wiki260
    http://tiny.pl/qhwww
  • dragomir6 12.11.13, 19:12
    kosztów dodatkowego konta nie mam, męża też nie posiadam więc ta opcja u mnie odpada smile
  • zocha37 13.11.13, 02:25
    dragomir6 napisała:

    > kosztów dodatkowego konta nie mam, męża też nie posiadam więc ta opcja u mnie o
    > dpada smile

    Dragomirku, zlituj się dziewczyno i szepnij na ucho który to bank dziś jeszcze ma konto bez kosztów i z darmową kartą, takie co bym mogła używać na wypadek nagłego schudnięcia portfela wink))

    Pozdrawiam
    --
    alma590=parias86=babulina6=zocha37
    wiki260
    http://tiny.pl/qhwww
  • dragomir6 14.11.13, 20:32
    nie mogę uprawiać kryptoreklamy smile
  • zocha37 14.11.13, 21:10
    dragomir6 napisała:

    > nie mogę uprawiać kryptoreklamy smile

    Ja to zrobię, a co jak konkurencja mi płaci to trzeba zapracować http://tiny.pl/hsdg2
    --
    alma590=parias86=babulina6=zocha37
    wiki260
    http://tiny.pl/qhwww
  • kurkuma77 13.11.13, 15:38
    a tak oficjalnie tłumaczy sie bank finanse.wp.pl/kat,1033715,title,Awaria-banku-Jak-teraz-odzyskac-pieniadze,wid,15979797,wiadomosc.html?ticaid=111a86
  • troublemaker_next 13.11.13, 16:36
    kurkuma77 napisała:

    > a tak oficjalnie tłumaczy sie bank

    To akurat dotyczy poprzedniej afery z Inteligo ale jest tam coś na co już zwracałem uwagę i będę to powtarzał.

    "Jednocześnie zwracamy uwagę, że zmienił się sposób prezentacji danych w systemie, co może być interpretowane jako błędy w historii transakcji. Wynikające z przerwy technicznej opóźnienie w księgowaniu transakcji i otrzymywanie zaległych powiadomień może być odczytane jako nieautoryzowane transakcje."

    I mają rację bo wielu tego nie doczytało. Niestety to nie jest dobra wiadomość. Nie wiem co za matoł wpadł na to żeby podwójnie informować o transakcji kartowej. Poprzednio info było raz przy autoryzacji i była blokada. Jasno i czytelnie. To była jedna z największych zalet Inteligo i istotna przewaga nad iPKO. Teraz są dwie informacje w tym jedna za 2-3 dni. Totalny kociokwik. Każda taka opóźniona informacja powoduje, że człowiek się zastanawia czy to właśnie ktoś mnie nie okrada. Ktoś jak zwykle nie pomyślał i przedobrzył.

    --
    "Powiedzieć komuś: idiota! – to nie obelga, lecz diagnoza."
    (Julian Tuwim)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.