Dodaj do ulubionych

jaki internet jl

14.09.17, 10:50
dzień dobry z jakiego internetu korzystacie na ul hirszfelda i co polecacie ?
szukam min. 50Mb i niski ping
Edytor zaawansowany
  • 14.09.17, 19:00
    bestgo.pl/internet.html
    Mam 100 Mbit/s i mogę z czystym sumieniem polecić. Speedtesty pokazują 100/50 ping 50, prędkość pobierania jakią udało mi się osiągnąć to 22 Mbit/s torrent, steam i battlenet czasem nawet do 60 Mbit/s, w grach ping zawsze 15-40
  • 14.09.17, 21:18
    Netpak.
  • 15.09.17, 08:59
    Dzięki librys, ale niestety na Hirszfelda nie damy rady dostarczyć usługi na tą chwilę.
    Ja polecam w tamtych rejonach HINET, ale trzeba podpytać czy mają tam akurat infrastrukturę.

    Pozdrawiam,
    Piotr Kubicki, netpak
  • 15.09.17, 14:00
    A w Miłoszycach macie zasięg jak tak to jakie są realne transfery ?
  • 15.09.17, 23:16
    Vansik. Generalnie tak, ale wiele zależy od lokalizacji.
    Proszę o kontakt na info (małpka) netpak.pl - sprawdzę warunki techniczne.

    Pozdr. Piotrek
  • 20.09.17, 08:49
    dlaczego NetPak zamknął swoje biuro i jest możliwy tylko kontakt tel , a próbowałem kiedyś się kontaktować w sprawie hostingu.

    --
    www.fotopasja.klm.net.pl
    Inna wizja Fotografii Fotopasja Jelcz Laskowice
  • 20.09.17, 20:58
    Biuro nie jest potrzebne na daną chwilę - zbyt mało osób nas odwiedzało, a koszty spore.
    Niemal 9 lat nie było biura i było OK, teraz często specjalnie "namawialiśmy" Klientów, aby nas odwiedzali w biurze bo... jest - bez sensu. Na tą chwilę stacjonarne biuro dla Klientów jest zbędne.

    W między czasie przystąpiliśmy do projektu, który wspomaga nas w komunikacji w trybie 24/7 - o każdej porze dnia i nocy, weekendy i Święta można się dodzwonić do "żywego człowieka", który pomoże w prostej diagnozie ew. problemu, a przede wszystkim przyjmie zgłoszenie i automatycznie otrzymujemy je w naszym systemie w odpowiednim dziale - Oferta/zasięg, Płatności/Finanse czy też Usterki/problemy techniczne.

    Na tą chwilę jeszcze się wdrażamy i są jeszcze pewne niedociągnięcia, ale większość zgłoszeń jest obsłużonych tego samego dnia. Do tego zawsze Klienci mają bezpośredni numer alarmowy dla zgłoszeń SMS, jest także poczta e-mail. Na tą chwilę wydaje się to model optymalny dla naszej skali i potrzeb.

    P.S. Nie mam żadnego zapytania o hosting w raportach CC. Nie prowadzimy hostingu, ale możemy pomów w kolokacji serwera.

    Pozdrawiam,
    Piotrek

  • 21.09.17, 14:23
    Przyznam, że jakiś czas temu zastanawiałam się po co je otworzyliście smile
  • 21.09.17, 14:52
    Dla mnie to było naturalne, aby być "bliżej Abonenta", tak lokalnie, przyjaźnie, inaczej niż duże telekomy, które zamykają swoje punkty.... i być może kiedyś wrócę to tego pomysłu - na tą chwilę, dla samej idei to nie ma sensu.

    Pozdrawiam,
    Piotrek
  • 21.09.17, 15:36
    Sens ma dla mnie oddzielenie pracy od domu. Ale to nie musi być punkt obsługi klienta. A w Waszym przypadku, gdy głównie działacie w terenie, to i tak większość spraw załatwia się zdalnie.
  • 23.09.17, 21:39
    Dzięki za propozycje ale akurat hinet znam i jest to sieć mojego znajomego. Niestety Nie przewiduje rozbudowy w najbliższym czasie w mojej okolicy. Zastanawiam się nad tvk.
  • 24.09.17, 10:24
    Jak myślisz o tvk to już lepiej bestgo

    p.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.