Dodaj do ulubionych

Moje KociePanny pozdrawiają forum :o)

07.06.05, 12:32
Pozdrawiam Was ładnie z moimi koteczkami, których fotki są w linku poniżej :o)
--
♥Kocie♥Panny♥
Edytor zaawansowany
  • annskr 07.06.05, 12:45
    Ślicznotki - obie czarne? Jak je rozróżniasz? :)
  • comma 07.06.05, 15:33
    No nareszcie!!! :-) Przepiekne sa i slodkie niemozebnie :-))))
    --
    NASZE ZWIERZĘTA
  • umfana 07.06.05, 15:56
    Dzięki! Fotki są robione na komórce, więc ich jakość jest taka, jaka jest ;o)))
    --
    ♥Kocie♥Panny♥
  • umfana 07.06.05, 15:55
    Fuń ma biały krawacik :o) Szebuś jest cała czarniutka :o)
    --
    ♥Kocie♥Panny♥
  • pierozek_monika 07.06.05, 15:49
    a mnie to się podoba Twoje określenie "kocie panny" :)
  • umfana 07.06.05, 15:57
    Dzięki :o)))
    --
    ♥Kocie♥Panny♥
  • wiesia.and.company 10.06.05, 10:41
    Kocie panny są śliczne. A my z koleżankami dokarmiamy dziewczynki na Filtrowej
    (z tym, że te dziewczynki to już raczej w zaawansowanym wieku, a Kawka jest
    matką Burasi - czyli wiadomo jakie umaszczenie. Nie miałyśmy jakoś wyobraźni,
    żeby ponazywać 13 kotów: od jednej matki były na F: Funio, Filipek, Florcia,
    ale też był Poldek, Goliat (wiadomo jak wyglądał), Szymuś, Niuniek, jest
    Szafirka, Tolek, Ubu (był, zginął pod samochodem, tak jak i Malutek). Oj, coś
    smutno mi się powspominało.
    A wszystko przez te piękne Kocie Panny i dziewczynki.
  • rezurekcja 10.06.05, 15:09
    a zapisalas sie do klubu kota czarnego prowadzonego na Fotografiach przez
    lwicesalonowa?
  • umfana 11.06.05, 20:15
    Muszę to zrobić :o)
    Daję Wam też dwie nowe foty moich
    ♥Wariatuniek♥
  • comma 11.06.05, 20:45
    No po prostu prześliczne są. Rozpłynęłam się :-))))))))))))
    --
    NASZE ZWIERZĘTA
  • wiesia.and.company 13.06.05, 14:44
    No niestey, nie dysponuję zdjęciami. Ale wyobraźcie sobie czarnego kocura
    kastrata, ciężkiego (6,30 kg) z charakterem, astrolożka (chciała go mieć, ha,
    ha) nazwała go Uran. No i taki jest, zmienny, charakterny, dumny, pieszczoch
    gdy potrzebuje, porządkujący innym kotom charaktery i ustawiający życie kotów w
    domu. Mnie się też obrywa, bo go zaniedbałam, gdy głaskałam inne, albo nie dość
    troskliwie szczotkowałam futerko, albo usiłowałam naruszyć terytorium (skałę)
    władcy lwa, bo zajmuje najwyższe stanowisko na kilkupiętrowym "drzewku-domku-
    drapaku).
    Pozdrawiamy. Wiesia i czarny król Uran
  • umfana 13.06.05, 23:59
    Pozdrowienia dla dostojnego Urana i jego Pani :o)
    --
    ♥Kocie♥
    ♥Panny♥
  • umfana 21.06.05, 12:10
    Przepraszam że podbijam wątek, ale nie mogłam się powtrzymać i muszę się
    pochwalić nowymi zdjęciami moich futrzaków.
    Pierwsza fotka jest fajnie zakręcona ;o)
    Pozdrawiam i zapraszam do oglądania-
    ♥ Kocich ♥
    ♥ Panien ♥
  • wiesia.and.company 21.06.05, 14:25
    No pewnie, że przepiękne! A oczka takie niewinne i zdziwione. A potem wyrastają
    na dorosłe królewny o manierach prawdziwych dam.... albo wręcz przeciwnie.
    Ta słodycz jest zwodnicza. Mój Uran też był taki "niewinny płateczek
    kwiatuszka" a teraz Uranek chuliganek.
    Buuuuzi.
  • comma 21.06.05, 18:09
    Boska jest Twoja Koteria :-) Bardzo lubie ich fotki :-)
    --
    NASZE ZWIERZĘTA
  • comma 22.06.05, 09:12
    a co najlepsze, należy do niej również Pies (duża litera celowo) :-)))
    --
    NASZE ZWIERZĘTA

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka