Dodaj do ulubionych

Lojalność klientów

21.03.14, 11:24
Witam, zwracam się z prośbą o wypełnienie poniższej ankiety. Celem ankiety jest określenie, w jaki sposób lojalność przyczynia się do budowy relacji z klientami. Ankieta jest anonimowa a jej wyniki zostaną wykorzystane jedynie do celów naukowych. Z góry dziękujemy za czas poświęcony na wypełnienie ankiety.

moje-ankiety.pl/respond-60752.html
Edytor zaawansowany

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.