Dodaj do ulubionych

szczycieńskie PKO!

05.03.07, 21:52
Do szału mnie doprowadza, kiedy drałuje do jednego czy drugiego bankomatu, a
tu klopssssssssssss. Bankomat na Odrodzenia w ogóle jest "zaniedbany" przez
swoich opiekunów. Taka firma, a takie podejście doklienta...to się w głowie
nie mieści. W budunku PKO też tragedia - wiecznie kolejki. A jak już sie
trafi "puste okienko", to pani nie chce się nawet głowy podnieść i zapytać, o
co chodzi. Kiedyś postałam tak 10 minut i poszłam. Dajcie spokój-to wstyd...
Edytor zaawansowany
  • mati_77 05.03.07, 22:37
    Aniu ja mam w PKO rachunek firmowy. TRAGEDIA!!!
    Rzadko mi się zdarza bywać w odziale, ale jak juz muszę to zawsze tkwię w
    kolejce. Kiedyś było specjalne okienko dla klientów firmowych, ale nie wiem
    dlaczego zlikwodowano je. Nie wiem dlaczego. Klientom wystawiam faktury "na
    przelew".
    + tej sytuacji jest taki, że nie muszę stać w kolejce. Jedak z wiekszością
    klientów rolziczam się przelewami.
    - że pieniądze są długo, długo, długo po terminie.
    Więc czy go pałką czy go kijem. i tak i tak niedobrze.
    Teoretycznie mam alternatywny rachunek w mBanku, ale jeżeli mam gotówkę "na
    ręku" to muszę ją gdzieś wpłacić. I kółko się zamyka.
  • anna2002 06.03.07, 14:42
    No i zobacz mati - człowiek nie może nawet spokojnie pracować i na czas
    wywiązywać się z umowami. Wiem, ktoś może powiedzieć "to zmień sobie bank". Ale
    to nie jest takie proste....w obecnym mam konto wspólne z mężem już kilka lat,
    ponadto niemały kredyt konsumpcyjny więc byłoby trochę, że tak powiem :
    kręcenia przy zmianie banku. Ach tam... może jakiś pracownik banku przeczyta te
    nasze wypociny i zacznie się coś dziać. Zresztą idzie ku dobremu, bo wiosna tuż
    tuż, a na wiosnę wszystko jest świeże i piękne. Dzięki za odzew.POZDRAWIAM
  • komentator0804 06.03.07, 11:40
    Żeby było jasne już na samym początku zaznaczam, że też mam rachunek w PKO i też
    nie lubię tych kolejek.
    Ale kiedyś udawało mi się załatwić niektóre sprawy poprzez agencję PKO vis a vis
    bankomatu na Odrodzenia (tam jest jakiś zakład fotograficzny, a środku była też
    agencja). Niestety nie wiem czy to jeszcze działa, bo jestem już tylko gościem w
    moim rodzinnym mieście.Ale może ci się przyda ta informacja.
  • anna2002 06.03.07, 14:44
    A tak rzeczywiście, coś tam jest, a może było. Dzięki za radę - sprawdzę.
    Człowiek chodzi po tym mieście, a nie przywiązuje wagi do szyldów i reklam.
    Dzięki. Hej
  • mati_77 06.03.07, 16:47
    Teoretycznie tak. Ale jeżeli chcę wpłacić kasę żeby dokonac przelewów, to tak
    się zastanawiam, kiedy u mnie na rachunku pojawi się kwota wpłacona.
  • barbabietola 22.03.07, 22:14
    to ze kolejki kilometrowe, to ze bankomaty zaniedbane...ale brak
    profesjonalizmu i szacunku do klienta to juz mnie do szalu doprowadza! nie
    wyobrazam sobie jak mozna pozwolic pracowac tak niedoksztalconej kadrze, kadrze
    ktorej maniery i podejscie do klienta utknelo w ubieglej epoce prl-u .
    gratuluje kierownictwu placówki braku profesjonalizmu, gratuluje nie
    reformowalnosci, gratuluje nie korzystania ze szkolen, gratuluje
    flejtuchowatego, gburowatego i nieuprzejmego personelu, gratuluje braku
    zorganizowania, wreszcie gratuluje balaganu i brudu widocznego "z
    kolejki" ...gdyby nie to, ze bylam w innych , normalnych placówkach i moj
    poprzedni obslugujacy oddzial mial zupelnie inne podejscie do klienta i czystą
    placówke, to nie uwierzylabym w to co zastaje sie tutaj....w pko bp sa odzdzial
    szczytno....
  • anna2002 23.03.07, 17:36
    TAK JEST!!! Popieram w 100%!!! To skandal. Ciekawe, czy przeczyta to jakiś
    pracownik PKO. Najlepiej byłoby podesłać adres naszego forum kierownictwu...
  • mati_77 25.03.07, 18:55
    Gdy rozmiawiałem kiedyś z jedną Pań z okienka kasowego, to powiedziała mi żeby
    pójść z tym do dyrektora. Że one same nie są w stanie nic zdziałać. Ale to chyba
    takie usprawiedliwienie, bo dyrekcja doskonale musi sobie zdawać sprawę z tego,
    że jest tak jak jest. A jest niedobrze.
  • darek419 06.04.07, 21:00
    Witam.Wpadłem przypadkiem na wasze forum jestem z Wa-wy.Moja żonka pracuje w tej
    firmie.Kolejki nie sa wina tych osób które siedza na kasach,Z tego co wiem nie
    jest łatwo wyszkolić dobrego kasjera.Dyrekcja zdaje sobie z tedo sprawę i jest
    szansa zmian na lepsze
  • anna2002 14.04.07, 17:55
    Darku! Ja nie obarczam winą pracowników tej firmy, choć - jak wszędzie -
    zdarzają sie ludzie sumienni i "lewusy". Bardziej niż opieszałość pań
    szczycieńskiego PKO wkurzają mnie bankomaty. Dajmy na to dziś (nie muszę daleko
    sięgać pamięcią...wystarczy parę godzin...!!!!!!!!) 3 bankomaty PKO - WSZYSTKIE
    NIECZYNNE!!!! Jestem zmuszona pobrać pieniądze z bankomatu innego banku i
    zapłacić prowizję. Gdzie można złożyć skargę na cos takiego???

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka