Dodaj do ulubionych

Sprawa stypendium socjalnego dla doktorantów

IP: 94.254.143.* 24.11.10, 12:44
Przedstawię po krotce jak wyglądało w tym roku u mnie na uczelni przyznanie a potem zabranie stypendiów socjalnych i na jakiej podstawie to zrobiono.
Jestem studentką studiów doktoranckich UP Lublin. Do dnia 15X należało składać podania wraz z kompletem dokumentów w staraniu sie o stypendium socjalne. Do 18tego X należało składać podania o stypendium doktoranckie. Na zaopiniowanie wniosków dziekan ma 2 tyg, po czym kolejne 2 tyg ma rektor na podjęcie decyzji o przyznaniu bądz nie zagonie z regulaminem mojej uczelni.
Dnia 5 listopada odbyła się wydziałowa komisja stypendialna, która na podstawie wyliczonych dochodów i otrzymanych kart ocen przyznała stypendia socjalne i naukowe, w ciągu tygodnia świadczenia te zostały wypłacone ( za miesiąc październik), w między czasie rektor zmienił stawki i sposób przyznawania niektórych świadzceń socjalnych, które zostały wydane jako nowe zarządzenie obowiązujące od 1.10.2010, a wydane 17.11.2010. W tym samym czasie rektor podjął decyzję w sprawie stypendiów doktoranckich, ja otrzymałam je na 5 miesięcy. Tym samym doliczono mi stypendium to do dochodów mojej rodziny i cofnięto mi stypendium socjalne, argumentując iż to że otrzymałam stypendium na 5 miesięcy jest trwałą poprawą mojej sytuacji materialnej. Zgodnie z wszytskimi przepisami pomimo iz dochod w mojej rodzinie wynosi 380zl na osobe, to po dodaniu doktoranckiego , to stypendium mi zabrano. Mamy juz koniec listopada i powinny być juz wyplacone świadczenia za listopad, a mi jako że stypendium oscjalne mi cofnięto, a dostałam je za padxiernik, to zabrano mi te kwotę ze stypendium naukowego.
chciałabym wiedzieć czy taka sytuacja nie jest postępowaniem bezprawnym i czy te pieniądze zabrano mi zgodnie z przepisami?
Edytor zaawansowany
  • mysterious1988 24.11.10, 13:00
    moze to pytanie zadaj tutaj forum.gazeta.pl/forum/f,87574,Doktorat_nauka_uczelnia.html