Re: Studia magisterskie: proszę o radę:)//odp Dodaj do ulubionych

dziękuję za wszystkie odpowiedzi i czekam na więcej:)

@clas_sic,
jakieś uzasadnienie?:)
Też mnie tam ciągnie ale nie mam doświadczenia ani znajomości w branży filmowej ani telewizyjnej. Obawiam się, że moja sytuacja na rynku pracy może nie być różowa.

@manmen,
masz rację, informatyka nie jest mi po drodze zupełnie.

@Tawananna*,
-jeżeli chodzi o studia za granicą, to jest to szpila kłująca moje sumienie, bo obudziłam się z tym za późno. Jest to tym bardziej bolesne, że byłam przez semestr na wymianie studenckiej i posmakowałam zachodniej uczelni. Niestety (w chwili obecnej) nie stać mnie na studia II stopnia za granicą. Ale nie wykluczam takiej opcji w przyszłości. Na pewno będę aplikować na wymiany (inne niż Erasmus):D
- własnie ta informatyka jest z uczelni ekonomicznej:) a już np. na public relations mnie po kulturoznawstwie nie przyją (mówię o Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu). Ale dzięki za radę, przestudiuję jeszcze Akademię Ekonomiczną w Katowicach. Na Ekonomii jest tam Public Relations. Tylko znowu: czy ta specjalizacja nie będzie ;fajniejsza; na dziennikarstwie?

@df,
zachęciłeś mnie!!!11 ;) A tak na serio: spodobał mi się opis specjalizacji i wydawało mi się, że skrajna odskocznia od sztuki nie wyjdzie mi na złe. Ale coraz bardziej odchodzę od tego szalonego pomysłu, tym bardziej że mój kontakt z przedmiotami ścisłymi zakończył się ładnych kilka lat temu a orłem w tej dziedzinie nigdy nie byłam.

Przeczytaj całą dyskusję
  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Zadaj pytanie na Forum

Za darmo

Na każdy temat

Tysiącom użytkowników

Zapytaj

Bestsellery