Dodaj do ulubionych

nurkowanie w Poznaniu - tylko nie w Octopusie!!!

11.05.08, 19:45
Chciałam w tym wątku opisać jak bardzo jestem rozczarowana kursem nurkowym w
Centrum Nurkowym Octopus w Poznaniu i przestrzec aby unikać tych ludzi, którzy
tam pracują. Przede wszystkim oszukują, przekładają bez końca zajęcia,
próbują wciskać najdroższy sprzęt (od razu zanim zdążysz się zanurzyć w
wodzie), obrażają ludzi, którzy mają inne poglądy. Generalnie wyłudzacze i
oszuści. Nie ma to nic wspólnego z profesjonalizmem, dobra zabawą, sportem ani
zasadą fairplay. Od wielu lat chciałam zacząć nurkować, ale oni mnie bardzo
zniechęcili. Straciłam 1000 zł a kursu nie skończyłam, pieniędzy nie oddali a
ile krwi napsuli. Długo by o tym opowiadać...
Czy któś ma z Poznania podobne doświadczenia?
Edytor zaawansowany
  • crusader1 12.05.08, 09:07
    Jesli chodzi o sprzet to z tym jest roznie - bo czesto ten nieco drozszy jest
    tez lepszy. choc nie zawsze... Ja sam staram sie oferowac klijentom sprzet
    lepszy o ile ich na to stac. Dopiero jak naprawde jest z tym ciezko to znajduje
    sie rozwiazanie aby wilk byl syty i owca cala.

    Ale jesli masz powazne zastrzezenia z tym centrum, jak przekladanie zajec bez
    powodu (np. pogody gdy sie nurkuje) a zwlaszcza niemilego zachowania to
    radzilbym ci sie skontaktowac z agencja PADI Europe(lub inna jak robiles inny
    kurs). Dopiero w tym roku bede mial doswiadczenie pracy z PADI Europe ale z
    tego co wiem to PADI Asia i America jest bardzo dobra w odpowiadaniu na
    zazalenia klijentow. I wydaje mi sie ze Europe jest takie same. Bo na chamstwo
    nie ma miejsca w PADI.

    Miejce na zlozenie zazalen:

    trainingen@padi.ch (niestety nie znalazlem strony po polsku z miejscem na zazalenia)

    PADI skontaktuje sie z baza nurkowa a potem jesli nie odpowiedza zgodnie z twoja
    wersja ponownie z toba.
  • jarek5z 16.06.08, 12:17
    Witam, niestety z przykrością dopisuję się do tego wątku. Dlaczego?
    Nasz kurs w Octopusie odbył się i zakończył w terminie. Tu nie mam
    zastrzeżeń. Natomiast wymagania do zaliczenia kursu postawione przed
    uczestnikami kursu były mocno nierówne. Dwie adeptki mogą to
    potwierdzić. Jeżeli chodzi zaś o sprzęt, zwłaszcza dla "zielonego"
    nurka to muszę się zgodzić z praktykami w tym centrum nurkowym.
    Główne hasło to kup u nas i nikt się nie zastanawia nad trafnością
    doboru sprzętu. Na potwierdzenie zaproponuję popływanie w prądzie w
    płetwach Volo Power. Kosztują, wyglądają ładnie ale nadają się na
    basen. Padła jeszcze uwaga o poglądy i ich wymianę pomiędzy
    uszestnikiem kursu a instruktorem. Czasmi jest postawione na "bo tak
    jest" ze strony instruktora. Może do kogoś to trafia do mnie jednak
    nie. Żeby nie było pesymistycznie, zakończyłem kurs w Octopusie i
    pomimo trudów nie żałuję. Następny robiłem już gdzie indziej, nie w
    kraju i było dużo lepiej. I nie miejsce świadczy o kursie ale
    instruktorzy. Mimo wszystko proponowałbym nie rezygnować z
    nurkowania, bo warto a z Octopusa wyegzekwować stanowczo co Twoje.
  • el.mcpik 08.08.08, 17:06
    Moja przygoda związaną z Octopusem:

    Oglądałem sobie maski, podchodzi Pani i pyta się w czym może pomóc. Odpowiadam
    że oglądam maski bo chcę w niedługim czasie sobie jakaś nabyć. Odpowiedz Pani w
    stylu: "To Pan nie chce dziś kupić? To ja dziękuję, nie pomogę Panu. Doradzę jak
    przyjdzie Pan z pieniędzmi i chęcią kupna". Moja noga już w tym sklepie (i
    klubie) nigdy nie postanie (a chciałem tam nawet kurs zrobić, upiekło mi się :D )

    Pozdrawiam!
    --
    Airsoft Anonymous Swarzędz
  • wojtek37k 09.08.08, 10:46
    Przy dość dużej konkurencji w kraju , są naprawde takie bazy ??
    Ja napisze jedno kończyłem kurs już dawno , takiej konkurencji jak
    teraz napewno nie było , a placiłem za kurs po fakcie , jak
    instruktorzy wypisywali licencje tymczasową i wysyłali blankiet do
    PADI na stałą . Instruktorzy tworzyli tzw. atmosferę , taką , że po
    latach dalej uczetnicze w wyjazdach nad polskie jeziora przez nich
    organizowane , czy dlatego , że są tam najlepsze warunki do
    nurkowania - nie , po to aby spotkać nurkujących przyjaciół :-))

    Pozdrawiam Wojtek
  • inra 11.08.08, 19:20
    witam :)

    Wojtek, ogromna prosba. jesli baza, o ktorej piszesz, jest w Poznaniu, to
    prosze, daj mi namiar. wlasnie jestem po aowd i chcialabym ponurkowac z fajnymi
    ludzmi, ktorzy jeszcze pomoga i doradza (tez w zakupie sprzetu).

    z gory ogromne dzieki.
    pozdrawiam Inga

  • dedek-pl 28.08.08, 14:21
    to CI moge polecic COCO-DIVE na glogowskiej na przeciwko zachodniego
    naprawde swietni ludzie i podejscie sam u nich robilem i owd i aowd i naprawde
    profesjonalne podejscie
  • nurkowanie.info.pl 29.08.08, 05:06
    W poznaniu jest też baza Rico Sub www.ricosub.poznan.pl/ Właściciel jest
    świetnym instruktorem; traktuje klientów miło i profesjonalnie.

    A co do PADI, to o ile mi wiadomo, Polska należy do PADI International, nie do
    PADI Europe. Jest strona po polsku: www.padi.com/padi/po/sd/whydive.aspx
  • inra 04.09.08, 15:34
    GIGANTYCZNE podziekowania za Rico Sub :)
    inga
  • timur74 13.10.08, 19:34
    witam
    ja miałem sytuacje podobną zakupem maski-wchodzę do sklepu i
    podchodzi Pani i sie pyta co potrzeba to ja info ze maske dla siebie
    i moze dla dziecka to prezentuje mi modele(nawija jak
    katarynka,wyuczone formułki)to ja mówię Pani dziękuje i wychodzę a
    ona tekst do mnie ze to nie informacja tylko sklep i się tutaj
    kupuje,ścieło mnie z nóg i napewno więcej noga tam nie powstanie-
    udałem się do Lubonia do ,,nemo,,i tam wreście dokanałem zakupu to
    wyczerpujących informacji od sprzedawcy(obsługa bardzo miła i nie
    wali tekstów typu czy kupuje czy nie)
  • aguagula 22.10.08, 11:58
    Ok,
    Ale nikt nic nie pisze w jakiej atmosferze prowadzone są zajęcia.
    Jak wyglądają wyjazdy.
    Sprzęt przecież można kupić wszędzie gdzie inndziej..d
    Ja odniosłam wrażenie że sa sympatyzni i konkretni a tego oczekuję
    głównie, nauczyć się porządnie teorii i praktykia nie lania wody...
    Ktoś ma jakieś doświadczenia?
  • inra 27.10.08, 15:14
    ja mam doswidczenia:
    mialam zajecia z czterema instruktorami. nie wszystko zostalo przerobione
    (pewnie jeden myslal, ze ten drugi to przerobil). mimo, iz nurkuje niezle
    (chyba), boje sie, ze jest cos o czym nie wiem, a co jest wazne...
    pozdrawiam
  • poseidon 27.12.08, 14:06
    Najlepszym znanym mi instruktorem jest Maciej Xionc Jurasz. Pisze to
    calkiem szczerze, mlody kreatywny a co najwazniejsze nurkowanie
    traktuje jak pasje a nie jak maszynke do zarabiania $$$ z czego
    slynie Padi ! reklama off jednak pozwole sobie wkleic jego www
    www.nurkowanie-poznan.pl

    Sam nie szkoliem sie u niego gdyz nurkuje juz ponad 10 lat jednak
    wiem ze Maciek w 3x szybciej posiad znacznie wiecej wiedzy niz ja i
    z ogromna latwoscia przekazuje ja innym. a to w zawodzie instruktora
    najwazniejsze
  • crusader1 31.12.08, 09:53

    Troche przesadzasz czlowieku. PADI nie ustala cen nurkowania czy
    kursow w centrach nurkowych. To jest sprawa centrow nurkowych.
    Jedyne co pobiera PADI to oplaty za legitymacje oraz podrecznik. A i
    tak 70% centrow w ktorych pracowalem pobiera za legitymacje wiecej
    niz PADI wymaga. Nawet do 10 euro wiecej i ten dodatek nigdy nie
    trafia do PADI tylko jest oplata manipulacyjna centrum o ktorej nikt
    klijenta nie informuje. Tylko co bezczelniejszy menadzer dodaje ze to
    PADI bo oni zarabiaja pieniadze a prawda jest odwrotna.

    PADI oferuje system szkolenia za ktory pobiera pieniadze oraz system
    marketingu z ktorym co sie zrobi to zalezy od uczciwosci
    poszczegolnych czlonkow. Poza tym oferuje mozliwosc kntroli jakosci
    uslug i bezpieczenstwa o czym nie wielu niestety wie. Czyli mozesz
    zglosic jesli instruktor nie przestrzega zasad bezpieczenstwa, wydaje
    ci sie ze pomina czesci programu albo jesli centrum nie chce ci wydac
    certyfikatu bo nagle zdecydowali ze ponad umuwiana cene chca wiecej
    kasy.

    Tak wiec nie PADI slynie z nabijania kasy ale niektore centra nurkowe
    czy instruktorzy. I zazwyczaj im wiecej nazekaja na PADI tym wiecej
    sa za nabijaniem kasy. Bo bez standartow, kontroli i dodatkowych
    oplad nabili by jej wiecej bez liczenia sie z konsekwencjami.
  • sylwia.31 26.02.09, 01:43
    Moja koleżanka robiła kurs OWD u Jurasza i nie była zadowolona, do
    tego mieli stary sprzęt ,który non stop szwankował.Ja robiłam kurs w
    NEMO-było fajnie.
  • magda.1313 03.05.14, 08:24
    Hej,
    przykro mi, ze tak to wyglądało w Twoim przypadku.
    Nie znam ludzi z Octopusa. Jeśli jednak chcesz znaleźć kogoś doświadczonego, profesjonalnego, kto dobrze uczy i proponuje sprzęt odpowiedni do użytkownika, polecam RICO SUB: www.ricosub.pl/

    Tam nie ma poniżania, obrażania, wciskania tego co najdroższe. Ludzie z pasją, zamiłowaniem do tego, co robią i ogromnym doświadczeniem...

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Booking.com
Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.