30.04.14, 14:18
Dziewczyny
Choruje na Hashimoto ,i jestem obecnie w rzucie choroby ,ale oprócz typowych dla rzutu objawów mam coś czego nie miałam wcześniej tzn.drgania całego ciała ,zwłaszcza kiedy się kłade spac,jest to straszne uczucie,bo oczywiście wkręcam sobie ze zaraz dostane ataku padaczki ,dzisiaj robiłam sobie badania tarczycowe i przy okazji zrobiłam sobie parę innych badań między innym
Parathormon 8.45 (12.00-8.45) oraz sód 134(135-147) i tak się zastanawiam co oznaczają te wyniki i czy mogą one wskazywać na tężyczkę,dodam jeszcze ze pare miesięcy temu jak rozpoznano u mnie Hashimoto ,,trafiłam do szpitala i tam lekarz neurolog zasugerował,ze mogę mieć tęzyczke i nawet skierował mnie na próbe tęzyczkową ale wyszła ona ujemnie ,z tym ze wcześniej przed próbą podczas lezenia w szpitalu przez 10 dni podawali mi duże kroplówki z magnezem ,potasem i sodem,i tenze sam lekarz stwierdził,ze tak nie powinno się robic ale nie było innego wolnego terminu.
dodam jeszcze ze od 3 miesięcy suplementuje witamine d3(bo miałam jej niedobór,a wapń i magnez mam w normie)
Pozdrawiam was Dziewczyny bardzo serdecznie i z góry dziękuje za pomoc
Edytor zaawansowany
  • natder 30.04.14, 14:30
    Skoro podawano Ci magnez i wapń dożylnie to wynik badania mógł być fałszywy.
    Pth masz wysoki, parathormon wyciąga ci wapń z kości.
    Jeśli poziom hormonów spadł to objawy niedoboru magnezu i wapnia mogą się nasilać.
    Musisz po prostu uzupełnić i hormony i d3 i magnez i wapń.
    --
    forum.gazeta.pl/forum/f,246288,Tezyczka_utajona_.html
  • driszti 30.04.14, 14:50
    Ważne też w jakich dawkach uzupełniasz witaminy i minerały.
    Najczęściej lekarze zalecają śmiesznie niskie dawki, szczególnie witaminy D3.
  • milena-82 30.04.14, 19:54
    Dzięki Dziewczyny
    co do dawek lekarstw to oczywiście zastosuje się do rad forumowiczek,bo mój lekarz uwarza ze dawka witaminy d 2000 to dawka prawie śmiertelna,😃przeczytalam juz co i jak mam dawkowac.
  • driszti 02.05.14, 14:29
    milena-82 napisała:

    > Dzięki Dziewczyny
    > co do dawek lekarstw to oczywiście zastosuje się do rad forumowiczek,bo mój lek
    > arz uwarza ze dawka witaminy d 2000 to dawka prawie śmiertelna,😃przeczy
    > talam juz co i jak mam dawkowac.


    W takim razie pokaż swojemu lekarzowi to ;)
    diabetologia.mp.pl/wytyczne/show.html?id=92799
  • milena-82 26.05.14, 12:16
    Cześć Dziewczyny
    zrobiłam sobie nowe badania
    i bardzo was prosze żebyście mi pomogły jakoś to ogarnąc:
    Parathormon 8.15 (10-65)
    Wapń 2,40 (2,15-2,50)
    Magneż 0,88 (0.66 -1.07)
    Witamina D 35 (30-50)
    badanie witaminy D zrobiłam po miesiecznej przerwie a wczesniej przez 3 miesiace przyjmowałam 5000tyś.
    Mam drgania ciała juz troszke mniejsze niz poprzednio ale jednak ,neurolog twierdzi ze z powyzszych badań nie wychodzi tęzyczka,że to sa objawy niedoboru magnezu albo nerwicy,,ale ja wczesniej nerwicy nie miałam dopiero jak wyszło mi hashi to sie zaczeło,
    a i jeszcze jedno pytanie czy ja przy tak wysokim wapnie moge brac nadal 5000,bo jak rozumiem zeby mi sie przyswajał magnez musze brac wapno,i witamine D.
    Będe wdzięczna za wszelkie rady;-)
  • driszti 11.06.14, 19:09
    Magnez warto dalej suplementować. Badanie poziomu magnezu w krwi, w żaden sposób nie odzwierciedla poziomu magnezu w tkankach.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka