Dodaj do ulubionych

Czy to objawy tezyczki?

02.01.18, 11:47
Witam. Od dwóch tygodni dzieje sie ze mna conajmniej cos dziwnego. Otóż podczas spoczynku mrowieja mi stopy, jest to bardzo uciążliwe. Nie moge spac, totalna bezsennosc. Biore Pramolan na noc. Skora pod paznokciem stala sie jasno rozowa. Nigdy taka nie byla. Dodatkowo na plytce widac podłużne rowki. Czuje sie oslabiona, brakuje mi energi, dosc szybko sie denerwuje. Wykonalam badanie na Witamine D, wapn, magnez i potas. Witamina D 34.40 norma od 30. Magnez potas i wapn w normie. Co robic? Juz nie mam sily na to
Edytor zaawansowany
  • natder 02.01.18, 12:12
    Sprawdź parathormon i oznacz trójkę tarczycową (TSH, FT3, FT4).

    --
    forum.gazeta.pl/forum/f,246288,Tezyczka_utajona_.html
  • malaczarna1998 02.01.18, 12:27
    Idę za niedługo robic wszystkie potrzebne badania. Także będę informowala o wszystkich wynikach i moze bedzie ktos w stanie mi pomóc 😊

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.