Dodaj do ulubionych

kurwa 23, musze go wyciągnąć

15.04.19, 22:50
do jakiejś knajpy😁
youtu.be/cIYOVmSnedo
Edytor zaawansowany
  • dragon2016 15.04.19, 22:59
    Troche mi szkoda lukiego bo chlop jak dąb a pizda, w sumie ma znajomosci w swojej organizacji z tym ze pewnie natrzaskal bym tam nie jednemu takze tej patologi nie chce znac,pranie mozgu najebalo mu troche w bani.Nawet zalatwilem pol sali na sparingi ale nie wiem czy mam go glaskac czy tulic, jeden strzal i 130 kilo lezy, i huj ze sparingu.
  • dragon2016 15.04.19, 23:03
    spi i pufa , jak sie obudzi moze go gdzies wyciagne w gdansku huj zimuje moze na Sopot a my mamy takie szczescie ze zawsze jakies dupy sie kolo nas kreca, no to moze sobie jakas pozna bo mi bardziej zalezy na agacie ktora jest zajebista.
  • dragon2016 15.04.19, 23:07
    Tylko problem w tym ze super babka i wogole no i dziwica ale ja juz nie chce dzieci, to dopiero by bylo.Po pierwsze wychownanie po drugie tlumaczenie calej genezy zyciowej ,politycznej itd.. i wogole nie ma opcji.
  • dragon2016 15.04.19, 23:08
    nie ma opcji zbyt duze obciązenie ,szkola swoje my swoje dzieciak by zwariowal.
  • dragon2016 15.04.19, 23:20
    Poza tym juz nie ten czas w gdsnsku mafia i lawactwo,stare uklady dalej robia co chca.W sumie niby tego nie widac ale efekty sa.Poupychali sie wszedzie gdzie mogli, a Pani Dulkiewicz w sumie jest kozlem ofiarnym i marionetką, no ale zawsze pajaca wrzycają na gore takiego kto bedzie tanczył.Zresztą szczerze to jej wspołczuje bo musi sobie kobieta zdawac sprawe z wielu rzeczy i jest naprawde sielna ze sie odwazyła.Wszystko sie troche pozmienialo nawet tu niby uklady ale teraz kazdy patrzy na kazdego, w sadach kamery i dupa nie ma takiej samowolki jak za platformy.Jakis tam typek z biedronki zrobil afere ze Dulkiewicz kupuje alkohol,sikorka tez czlowiek i ma prawo sobie wypic, troche ludzie przesadzaja ale kobiecina zna wszystko od podszewki i wie doskonale ze ona w sumie gowno moze no coz , ani to pieniądze ani poglady no chyba ze zatwardziala feministka ale przejebane zycie.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.