Opacorden i nadczynośc tarczycy

Opacorden i nadczynośc tarczycy

Witam. To mój pierwszy post na forum.
Dwa miesiące temu stwierdzono u mnie nadczynnośc tarczycy. Mam ją od brania leku Opacorden. Brałam go w małej dawce przez 2,5 roku. Mam dośc poważnie chore serce i on chronił mnie przed migotaniami. Teraz lekarze mi odstawili ten lek, a biorę Tyrozol 20 mg 3x dziennie i Propranolol 2xdziennie. Przez te dwa miesiące wynik TSH poprawił mi się z 0,002 na 0,003. Lekarz mi tłumaczył, że to dlatego, ponieważ Opacorden spowodował wytwarzanie przeze mnie jakiś przeciwciał, które atakują tarczycę i powodują jej nadczynnośc.
Chciałam zapytac czy jest ktoś na forum, kto ma nadczynnośc w wyniku brania tego leku? Może dowiem się ile może trwac leczenie. Zawsze to lepiej porozmawiac z kimś kto cos takiego przechodzi.
Strasznie się źle czuję, boli mnie wątroba, jest powiększona. Nie mam siły i właściwie cały czas leżę w łóżku. Będę wdzięczna za jakieś rady.
Pozdrawiam Lena.
  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
Pokaż wszystkie

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.