Dodaj do ulubionych

nadal wypadaja włosy co robic?

23.09.08, 17:18
od marca biore euthyrox..od 3 tygodni dawka 75 włosy leca
niesamowice...nieustannie..czy to znaczy ze dawka tych hormonów
jeszcze sie nie uregulowała?
Edytor zaawansowany
  • rosteda 23.09.08, 20:02
    Po wypadajacych wlosach nie da sie poznac czy dawka jest juz uregulowana.
    Do tego potrzebne sa wyniki.
    Poczytaj na forum Hashimoto jakie sa jeszcze inne przyczyny wypadania wlosow
    (oprocz niedoczynnosci i nadczynnosci).
    Rosteda
  • robak.rawback 29.09.08, 01:58
    musze powiedziec ze zauwazylam ze mnej wypadaja dopiero po okolo 4-
    5 miesiacach od rozpoczecia brania leku. chyba mi nadal wypadaja
    ale nie tak dramatycznie jakos jak wczesniej.

    biore tez revalid kiedy pamietam. troche mi teraz odrastaja - widze
    to na linii wlosow na czole, natomiast nie jestem pewna czy tez na
    calej glowie; jakos nie moge dopatrzec sie zeby jakies byly krotkie
    nowe wlosy posrod reszty dluzszych.

    odrastania nie przypisywalambym wlasnie akurat revalidowi tylko
    mysle w pierwszej kolejnosci tyroksynie. staram sie tez troche
    wiecej warzyw jesc troche ze wzgledu na wlosy - ale nie odzywiam
    sie jakos wybitnie zdrowo.

    zrobilam sobie niedawno trwala no i spalilam przez glupote, wiec
    wydaje sie ze jest ich duzo. - wiec moze sobie nie spalaj, ale
    lekka trwala zrob to bedziesz miala wrazenie ze jest ich wiecej.

    a gneralnie u paru lekarzy endokrynologow bylam i wlasnie
    narzekalam najnardziej na wypadanie wlosow ale w sumie zaden nic
    ciekawego nie powiedzial - jedyna rada jaka od nich wydusilam - to
    brac tyroksyne regularnie i czekac pare miesiecy. wiec czekalam. no
    i tak jak mowie chyba teraz mniej juz wypadaja.

    --
    But Mousie, thou are no thy-lane, In proving foresight may be vain.
    The best laid schemes o' Mice an' Men, Gang aft agley
  • aneteczek 29.09.08, 15:37
    MAtko prosze WAs napiszcie mi proszę czy komuś z WAs leca też
    rzęsy ?????Tak się boję tego wypadania.Biorę tyroksynę a rzesy i
    włosy dalej lecą.Czy faktycznie wypadanie rzęs moge łaczyć z
    tarczyca skoro lekarz wykluczył łysienie plackowate.Prosze Was o
    radę bo bardzo się boje.
  • aneteczek 29.09.08, 17:35
    Proszę Was napiszcie czy lecą Wam też rzęsy?????
  • ktosinny0 29.09.08, 21:55
    czasem przy demakijazu cos tam wypadnie ale to chyba kazdy tak ma
  • aneteczek 29.09.08, 22:18
    U mnie nie jest to czasem tylko codziennie po kilka rzęs
  • aneteczek 30.09.08, 13:25
    Proszę napiszcie czy choć jednej osobie z chora tarczyca wypadały
    rzęsy????
  • czuk1 30.09.08, 13:47
    żarty jakieś ???
  • aneteczek 30.09.08, 20:46
    CZuk nie rozumiem twojego [ytania.Ja nie żartuję
  • robak.rawback 13.10.08, 22:39
    tez nie rozumiem dlaczego maja to byc zarty - przy tarczycy leca i
    wlosy jak rowniez moga wypadac brwi i rzesy. u kazdego jest inaczej.

    no wiec wypadaly jak rowniez i brwi ale nie wszytskie. teraz tez mi
    wypadaja rzesy ale tez ja sie w sumie codziennie maluje tuszem do
    rzes wiec zawsze mi wtedy wypadaja wuiec nie wiem na ile od tuszu a
    na ile od tarczycy. teraz tez mi troche brwi wypadlo ale tez nowe
    znowu rosna wiec nie wiem o co chodzi. wiec generalnie
    podsumowujac - wypadaja ale tez rosna nowe.
    --
    But Mousie, thou are no thy-lane, In proving foresight may be vain.
    The best laid schemes o' Mice an' Men, Gang aft agley
  • malaczerwonasukienka 20.11.08, 10:16
    Mi bardzo wypadaja rzęsy, biore euthyrox 50 od 2 miesięsy. Włosy też
    wypadają i to całymi garściami, szczególnie po myciu az łezka sie
    kreci ze cała szczotka we włosach uncertain lekarz sugeruje czekać...
  • es_ka1 01.12.08, 12:12
    Mam chorą tarczycę: nadczynność i guzek. Wypadają mi włosy oraz
    rzęsy. O włosy się narazie nie boję bo mam ich bardzo dużo, ale o
    rzęsy zaczynam się obawiać, bo już niewiele ich zostało (wypadadają
    po kilka dziennie). Masakra sad(
  • aneteczek 14.10.08, 13:01
    Robak rawbak a dużo ci tych rzęs wypada????I włosy też????I jakie
    masz wyniki??BArdzo prosze napisz m i.
  • robak.rawback 14.10.08, 13:23
    nie wiem ile - powiedzmy 3 na dzien, ale caly czas je mam, troche
    przerzedzone ale ktos kto na mnie patrzy nie powie - o rany ale malo
    rzes. wyniki mam ok - przynajmniej miesiac temu byly totalnie w
    porzadku. ale teraz sie troche wkurzam bo juz myslalam ze wszystko
    ok i nawet posta napisalam zeby innych pocieszyc, a troche jakby
    wiecej wlosow mi wypada znowu. nie wiem - moze panikuje za mocno.
    --
    But Mousie, thou are no thy-lane, In proving foresight may be vain.
    The best laid schemes o' Mice an' Men, Gang aft agley
  • aneteczek 14.10.08, 14:05
    A jak ci wypadają rzęsy to tez masz pieczenie oczu????I czy duzo
    brwi ci wypada a włosy tez ci się przerzedziły???
  • agaga18 20.11.08, 08:25
    Aneteczek to znalazlam w internecie : 'Łzawienie
    Z reguły przy wietrze i ostrym świetle. Chory odczuwa ból, pieczenie
    oczu (piasek pod powiekami), widzi obraz zamazany lub podwójny. Pod
    oczami pojawiają się worki'odnosnie twojego zapytania o pieczenie
    oczu. www.poradnikzdrowie.pl/sprawdz-sie/badania/nadczynnosc-
    tarczycy---najczestsze-objawy,2171_1481.htm -tu przeczytasz caly
    artukul smile
  • beatkaw5265 28.11.08, 11:46
    Witam Wszystkich!! Mi też wypadały włosy i rzęsy. Kupiłam w aptece
    tabletki "MERZ SPEZIAL" i brałam 2 razy dziennie po jednej tabletce
    kuracja na 30 dni i naprawde przestaja wypadać. Jest jeszcze w
    aptece Wosk leczniczy nie pamiętam nazwy ale jest do ciemnych lub do
    jasnych włosów(stosuje sie go przy wypadaniu włosów, po chemii itp).
    Może nie są to najtańsze leki tabletki koło 50 zł, wosk chyba koło
    40 zł ale jest efekt. Ja też rano miałam łzy w oczach jak na
    poduszce widziałam koło 20-30 włosów, teraz 1-2 albo
    wcale.Pozdrawiam
  • robak.rawback 28.11.08, 23:42
    mozesz cos o tym merz special powiedziec i otym wosku. wosk tochyba
    kopjarze co, ale tez powiedz

    --
    This party is overrated; But there aint shit else to do;
    Shes a lovin on a boy from the city; Ill be lovin him under my shoe
  • 5_monika 29.11.08, 10:19
    wosk to WAX
  • beatkaw5265 29.11.08, 11:37
    Hej Dziewczynki! Moniko masz rację ten wosk to nazywa sie WAX ma
    konsystecje jogurtu i ślicznie pachnie, instrukcja obsługi jest na
    opakowaniu. Jeżeli chodzi o tabletki to wcześniej brałam różne a te
    kupiłam przez przypadek. Jak pytałam w aptece: Może jakieś inne?
    usłyszałam odpowiedz, że te są bardzo dobre i by zobaczyć efekt
    brałam 2 x dziennie po jednej. W opakowaniu jest 60 sztuk więc
    starcza na jedno-miesięczną kurację i nie martwcie się jak biorąc np
    tydzień nie widać jeszcze efektu, jak skończycie kurację na pewno
    pojawi się uśmiech na Waszych buziach-czego Wam serdecznie życze. I
    wcale nie używałam w tym czasie wosku bo jeszcze nie kupiłam. Wosk
    używałam ze 2 lata temu i teraz chcę kupić bo włosy przestały mi
    wypadać, ale czuję pieczenie skóry od dawna i może wosk mi coś da.
    Pa Pa 3majcie się dziewczynki.
  • amelia_133 22.03.09, 16:37
    Ja również polecam merz special. Żadne tabletki nie pomogły mi tak jak te ale
    podobno najlepiej brać je przez 3 miesiące. Przy okazji stosowałam tez WAX. Mam
    Hashimoto i juz pogodziłam się z tym, że włosy muszę ciągle odżywiać. Kiedyś
    miałam długie i kręcone a teraz mam krótkie i słabe.
  • ambr-ela 29.11.08, 18:20
    zaburzenia tarczycy upośledzaja przyswajanie pierwiastków przez
    organizm. Alpicort E hamuje wypadanie włosów więc kup i cieraj w
    skórę głowy.Zbadaj cynk i żelazo. Jeśli masz niedobory tych
    pierwiastków: łykaj zincteral i/albo hemofer. Leczenie jest
    długotrwałe. Pół roku stosowania spowoduje że zauważysz , że włosy
    ci odrastają. No i koniecznie znajdź dobrego endokrynologa żeby ci
    prace tarczycy wyregulował.Pozdrawiam

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka