Thyrozol - działania niepożądane Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Witam, czy podczas leczenia thyrozolem u kogoś pojawiły się jakieś niepożądane
    objawy? Jeśli tak, to jakie i kiedy? Będę wdzięczna za odpowiedź.
    • od 26.01 przyjmuje Thyrozol 20 - 3x1 po dziesięciu dniach wystąpił
      mały problem z jedzeniem / musze uważać co jem - jedzenie lekkie /
      troche boli watroba jest lekka zgaga
      osłonowo do Thyrozolu biore Hepatil 3x1
      po 29 dniach przyjmowania tego leku jest Ok , ale po badaniu krwi
      Leukocyty w moim przypadku spadły do 3,5 (norma tys/ul 4-10)i endo
      zmienił lek na Thyrosan 3x50 za 3 dni mam zrobić morfologie i
      kontakt telefoniczny z endo
      pozdrawiam
    • ta smaku na jakies 2-3 miesiace- to chyba bylo najgorsze.
      pozdrowienia
    • Witam! Stosuję Thyrozol od listopada 2008, nie zauważyłam żadnych niepożądanych objawów. Samym tabletkom też nie przypisywałabym tycia, organizm wracając do swoich "norm" chyba tak reaguje, że czasem trochę przybiera się ciała. Pozdrawiam!
      • Biorę Thyrosan nie Thyrozol, więc nie do końca będzie to odpowiedź na Twoje pytanie, ale zawsze jakaś, bo to leki z tej samej grupy.
        Biorę Thryrosan od września 2007 nonstop, teraz są to 2x50, ale wiele miesięcy brałam nawet po 6x50.
        Żadnych ubocznych efektów nie zauważyłam, więc jeśli są jakiekolwiek, to utajone.
        Jeśli przytyjesz, to dlatego, że ten lek Ci przywróci do normy hormony, a to nie będzie zatem efekt uboczny, tylko dowód na powrót do stanu normalnego.
    • hej... ja bralam thyrozol przez 3 tygodnie i po tym okresie wystapila paskudna
      alergia. duze swedzace i puchnace guzki jak po ukaszeniu komarow i much
      konskich. Mam to na calym ciele a najwiecej na glowie, wiec wyobrazcie sobie jak
      wygladam. Endokrynolog kazal odstawic mi lek...mimo to alergia nie minela.
      Wyladowalam na pogotowiu, lekarz przepisal mi leki odczulajace.... Dzis mija
      tydzien odkad biore odczulacze...i o ich odstawieniu nie ma mowy...jak tylko nie
      wezme jednej tabletki dolegliwosci powracaja. Tym wrazliwym na reakcje
      alergiczne leku tego nie polecam!

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Zadaj pytanie na Forum

Za darmo

Na każdy temat

Tysiącom użytkowników

Zapytaj

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.