Dodaj do ulubionych

Dziwne wynik

16.12.09, 13:57
Po dwóch tygodniach przypływu energii,którą wykorzystałam na nadrabianie
wszelkich zaległości,poczułam sie słabsza,Zrobiłam badania.Zanim je odebrałam
w nocy obudził mnie ból w klatce piersiowej.Nie wzywałam pogotowia-moze to był
błąd-podejrzewając spadek potasu ratowałam się sama.Wczoraj odebrałam wynik
Hormony tarczycy w porządku,
potas spadł z 41%(19 pażdzier )do 21% a sód podskoczył z 51% do 77%. Nigdy nie
miałam takiej dużej różnicy .Biorę Caldyum Magnez= 45%.Biorę
Magnefar Zbadałam ferrytyne,żeby sprawdzić
ile spadła.9 listopada 2 tyg po 10 zastrzyku ferum wynosiła 71,5% a 14
grudnia 101% ???
Macie jakis pomysł?
Obserwuj wątek
    • hashi-tess Re: Dziwne wynik 16.12.09, 22:12
      milaemalka napisała:

      > Po dwóch tygodniach przypływu energii,którą wykorzystałam na nadrabianie
      > wszelkich zaległości,poczułam sie słabsza,


      no właśnie.
      niestety w n/schorzeniu nie wolno się
      męczyć. Oczywiście nie wszyscy tak to
      odczuwają, ale ja należę do "Twojej" grupy.
      Ja prace rozkładam w czasie.

      Bywało tak, że dłużej odpoczywałam
      niż pracowałam; teraz wiem, że nie warto.

      Tess
      • milaemalka Re: Dziwne wynik 16.12.09, 23:38
        Wiem o tym ale tak sie czułam jakbym mogła góry przenosic.Staram sie nie
        pracować ponad siły,odpoczywam.Ale nagle coś sie stalo ,tak jakby coś
        zaskoczyło.Fizycznie owszem bolało mnie to i owo ale psychicznie poczułam ,że
        żyję.Dostrzegłam wszystkie odkładane prace na póżniej.Nie ma to nic wspólnego ze
        zbliżającymi sie świetami.Po kilku latach życia z przyzwyczajenia poczułam ,ze
        znów zyję,Energia mnie wprost rozpierała.Pomyślałam,że wreszcie wszystko wraca
        do normy.Przeholowałam o czym świadczy spadek potasu.Zastanawia mnie dlaczego
        ferrytryna tak skoczyła do góry .Po zastrzykach żadnego zelaza nie brałam .I ten
        sód.Mam nadzieję,że nie szykuje sie jakaś niemiła niespodzianka
          • rosteda Re: Dziwne wynik 17.12.09, 23:32
            Witaj Milaemalka
            Widze koniecznosc zrobienia fT3 i fT4 w tym przypadku.
            Podczas niedoczynnosci niektore osoby maja wlasnie zaburzenia w postaci spadku
            potasu we krwi.
            A ferrytyna sie nie przejmuj. Po zastrzykach zelaza tak moze byc i to wroci do
            normy.
            • milaemalka Re: Dziwne wynik 18.12.09, 10:35
              Robiłam 14 grudnia Ft4=87,4% a Ft3=53,5%
              Na tej samej dawce 19 pażdz Ft4=67,7% a Ft3 =50%
              Dołożyłam wczoraj 18,75 novo a odjęłam 25 euthyroxu.Teraz jestem na 75 novo i 25
              euthyroxu.Mam nadzieję,że będzie dobrze.
              Niepokoi mnie trochę dlaczego ten sód tak skoczył do góry.Wczoraj poszłam po

              receptę na Caldyum i oprócz niej dostałam skierowanie do kardiologa.Napiszę po

              wizycie
              Sedecznie pozdrawiam
              Mila

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka