Dodaj do ulubionych

Drastyczny spadek TSH po euthyroxie.

22.03.19, 12:59
Witam, Mam 22 lata jakieś 2 miesiące temu zrobiłam sobie badania tarczycowe i okazało się, że TSH jest powyżej normy. Byłam u lekarza Pani doktor przepisała mi Euthyrox 50. Jakieś dwa tygodnie temu powtórzyłam badanie i okazało się, że tym razem TSH drastycznie spadło  A  wzrosły FT4 i FT3 .. Czy to normalne?  Co mi poradzicie? Brać dalej tabletki?  zmniejszyć  czy zwiększyć dawkę? A może przestać je  brać?                                    Może wpływ ma to,że z rana normalnie wzięłam tabletkę . Nie wiem co robić mieszkam za granicą i mam utrudniony dostęp do lekarza.. A po drugie nie znają się tu na tym. Mojej siostrze strasznie rozregulowali tarczyce.                         Oto 1 wyniki:                                                            TSH- 6,440 FT3- 5,60 FT4- 16,3 TPO- 189 TG-
408                                                                          
2 wyniki:                                                                   TSH- 0,005 FT3- 12,04 FT4- 45,5 TPO-207 TG-491
Edytor zaawansowany
  • laura.phys 22.03.19, 16:21
    Taki wzrost poziomu hormonów masz po dawce 50?
  • laura.phys 22.03.19, 16:24
    Możesz mieć rzut bo wzrost ft4 trzykrotny na 50 wydaje się mało prawdopodobny, do tego masz wysokie przeciwciała.

    powinnaś skonsultować nawet telefonicznie wyniki z endokrynologiem. Niektórzy udzielają już porad przez telefon lub internet.
  • kinga10204 22.03.19, 16:54
    Co to znaczy rzut? Sory Za takie pytanie,ale nie ogarnięta jestem w tym temacie. Napisałam już do lekarza online,ale wciąż czekam na odpowiedź...
  • kinga10204 22.03.19, 16:51
    Tak biorę 50.
  • kinga10204 03.06.19, 23:02
    Po 3 miesiącach zrobiłam sobie badania i przez ten czas nie brałam leku tak jak mi kazał lekarz. I oto moje wyniki: TSH 16,280 ft3- 6,03 ft4 - 15,03. Czy to normalne? Takie spadki i wzrosty.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.